možda sam gospodinu alabami dužan ispriku,
a i on meni s obzirom da nisam ničiji klon.
teško mi je vjerovati da po forumima ima tako iskrenih ljudi, i da se na takav način (javno) brani jedna dionica.
inčrsting u svakom slučaju 😉
Ispričavam se.
Evo ovo je tvoj tekst pa ti nama sada ovo ljepo objasni.
Minus iz prvog kvartala izvrsno se uklapa u projekcije uprave iz 11 mjeseca kad su najavili minus od 30000000 USD u 2009 godini. Isto tako kaze da se trziste popravilo ovih dana i da ce minus biti nesto manji s obzirom da su u 11 mjesecu panamaxe zakljucivali na 6-7000 dolara a danas ih zakljucuju na 12-13-14000 dolara. I onda kaze kljucnu stvar. To sta danas zakljucujemo je znacajno bolje ali ne i dobvoljno bolje. TREBAMO UPOSLJAVATI PANAMAXE NA 20000 USD/DAN DA BI BILI NA NULI ODNOSNO DA NEBI GUBILI NA NJIMA.
Je, baš taj s tim nalogom ima namjeru kupiti.
Još malo navlačenja da se neki mogu iskrcati pa onda bjež kud koji.
[/quote]
Ne, nemam namjeru više kupovati jer imam dosta. Ali uvijek me može netko poklopiti. Ti, naprimjer. Volio bih imati i SVE tvoje dionice atpl-a. Nisam "kokošar" ja ne bježim. [thumbsup]
mi smo možda najpristojniji topic na forumu [thumbsup] [lol]
pozdrav palčeve up za amere [thumbsup] [pray]
Poštovani kolege je li moguće da sutra bude kakva ponuda sa trocifrenim brojem?
Kad na vijest o dividendi ni je skočilo onda će valjda pasti !?
Ovo danas mi samo liči na usporavanje pada. Ne samo na Atpl.
Daj link di to Jerković kaže ili prestani izmišljati ***obrisano***
[/quote]
Kolega znaci li ukoliko nesto nema link na internetu da se to nije ni dogodilo? Ja sam slusao intervju sa Jerkovicem u Ponedjeljak na Pomorskoj veceri emitiranoj iz Dubrovnika. I ponavljam, kazao je da je situuacijas bolja nego lani koncem godine ali da ce 2Q biti gubitak i da trenutni iznos vozarina nije dovoljan da bi brodovi poslovali sa dobitkom.
[/quote]
Činjenica koju si tada istaknuo, a koje te čini nevjerodostojnim, je da si izjavio da se panamaxi trenutno ugovaraju po 12 000 za dan što nije istina jersvi znamo po koliko se panamaxi trenutno ugovaraju.[/quote]
Evo za slučaj da ipak ne znaju svi po koliko se trenutačno ugovaraju…
Navios kupuje 4 x capesize i trenutačni rezultat te vijesti na US burzama
Navios Maritime Holdings is to acquire four capesize newbuilding resales in a deal worth $324.5m.
Angeliki FrangouThe Angeliki Frangou-led company said three of the ships would be purchased by companies controlled by Commerzbank.
The US-listed bulker player said all four ships are under construction in South Korea
Two of the ships are due for delivery in August 2010 with the remaining pair of bulkers due in September 2010 and February 2011.
Daj link di to Jerković kaže ili prestani izmišljati ***obrisano***
[/quote]
Kolega znaci li ukoliko nesto nema link na internetu da se to nije ni dogodilo? Ja sam slusao intervju sa Jerkovicem u Ponedjeljak na Pomorskoj veceri emitiranoj iz Dubrovnika. I ponavljam, kazao je da je situuacijas bolja nego lani koncem godine ali da ce 2Q biti gubitak i da trenutni iznos vozarina nije dovoljan da bi brodovi poslovali sa dobitkom.
[/quote]
Činjenica koju si tada istaknuo, a koje te čini nevjerodostojnim, je da si izjavio da se panamaxi trenutno ugovaraju po 12 000 za dan što nije istina jersvi znamo po koliko se panamaxi trenutno ugovaraju.[/quote]
Evo za slučaj da ipak ne znaju svi po koliko se trenutačno ugovaraju…
[/quote]
bez obzira na to, mene uopće nebi čudilo da panamaxi atpl plivaju kako je jerković rekao
netko je prije cca. godinu dana rekao da atpl svoje uspjehe u stvari može isključivo zahvaliti sreći i spletu okolnosti, sve mi se više čini kako je bio u pravu
atpl će iz ove krize isplivati, to nema sumnje, ali da se puno toga moglo bolje, moglo se
imam dionice atpl samo iz spekulativnih razloga
ovo s naviosom i tome kako je burza nagradila kupnju capeova samo govori o tome što misli burza, a što analitičari…
što navios misli valjda je svima jasno!
što navios misli valjda je svima jasno!
Ovo misle:
http://www.cnbc.com/id/15840232?play=1&video=1161254354&__source=yahoo%7Cheadline%7Cquote%7Cvideo%7C&par=yahoo
Ponovo se potvrdilo pravilo da je najbolja poslovna politika KONZISTENTNA, kriza i pad vozarina su lani uplašili upravu i zato su revidirali ugovor o gradnji capesize broda, sada uprvo ti brodovi najbolje stoje na tržištu. Pouka je da poslovnu politiku treba provoditi do kraja i da su krize i teškoće prolazne.