Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 4.570 | 108 | 42,30 | 44,40 | 0,00% |
Baltic Exchange Dry Index TM 3874 (DOWN 155)
Baltic Exchange Capesize Index TM 7441 (DOWN 468)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3021 (DOWN 47)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1757 (DOWN 1)
Baltic Exchange Handysize Index TM 774 (DOWN 3)
Kinezi su največi proizvođači željezne rudače,a predviđanja su da će u slijedećih par godina pola rudnika biti zatvoreno,prevoz im je skuplji nego da se prevozi brodovima a kvaliteta im je daleko lošija,znači moraju duplo više rudače prevesti i preraditi da bi dobili istu količinu čelika
Chinese iron ore has average grade of about 27.5%, much lower than imported iron ore at about 60%.
China’s iron ore mines face massive shakeout
CHINA’s iron ore mines face a massive shakeout, with a “severe fall” in domestic production set to boost shipments from Brazil and Australia, according to the United Nations Conference on Trade and Development.
The agency’s annual report on the 2008 iron ore industry forecasts what it called a “great Chinese shakeout” resulting in widespread mine closures and even greater reliance on imported iron ore — a key driver of demand for the bulk carrier freight market.
“It is probable that between one third and one half of Chinese iron ore capacity will close over the next three years, with 40%, or 130-150m tonnes, being the most likely reduction figure,” the report said.
Forecasts that this trend is set to accelerate is of major significance for the global capesize fleet, which now relies almost wholly on Chinese demand to set the market rate.
Brazil’s Vale and Australia’s BHP Billiton and Rio Tinto control 69% of iron ore shipments, which rose 7% to a record 845m tonnes in 2008.
The shakeout was forecast in “the next few years”, Unctad said.
Last month, Rio Tinto said half of domestic mines were already closed.
China is currently the world’s largest iron ore producer, at 366m tonnes, or just over 20% of the world’s total production of 1.7bn tonnes.
http://www.lloydslist.com/ll/news/chinas-iron-ore-mines-face-massive-shakeout/20017666055.htm
šta su navalili s tolkom kupnjom na aptl!?!?
alo, pa pustite da padne vidite da mormona koliko oćeš! [lol]
Samo hrabro po bidu……sad vam je napunjen
Udarili bi oni ali nemaju sa čime treba imati dionice da bi mogao prodati ako si prodao na 500 ne možeš ih sada imati
Samo hrabro po bidu……sad vam je napunjen
Je, baš taj s tim nalogom ima namjeru kupiti.
Još malo navlačenja da se neki mogu iskrcati pa onda bjež kud koji.
Daj link di to Jerković kaže ili prestani izmišljati ***obrisano***
[/quote]
Kolega znaci li ukoliko nesto nema link na internetu da se to nije ni dogodilo? Ja sam slusao intervju sa Jerkovicem u Ponedjeljak na Pomorskoj veceri emitiranoj iz Dubrovnika. I ponavljam, kazao je da je situuacijas bolja nego lani koncem godine ali da ce 2Q biti gubitak i da trenutni iznos vozarina nije dovoljan da bi brodovi poslovali sa dobitkom.
[/quote]
Ne znam šta si radio kada si slušao taj interviju i koliko je star bio taj interviju, ali jedna činjenica koju si tada istaknuo a koje te čini nevjerodostojnim je da si izjavio da se panamaxi trenutno ugovaraju po 12 000 za dan što nije istina jer svi znamo po koliko se panamaxi trenutno ugovaraju i meni se čini da si ti slušao neki stari interviju sa kapetanom Jerkovićem a da to nisi primjetio jer kako drugačije opravdati ovu činjenucu o trenutnim cjenama za panamaxe koja je bitno veća od one koju si ti iznio.