Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
Postoji jedna zgodna stvar koja se zove namira a ona funkcionira na bazi T + 3…tako da neznam o čemu kukumar piše kada kaže: ponekad brokeri ne stignu registrirati dionicu u SDA isti dan
faktički vlasnik dionice postaješ 3 radna dana iza kupnje…a ako ti brokeri daju daju prije prodas..to je njihov "rizik"…svi to rade da ne bi bilo zabune ali…
što se dividende tiče Alabama je sve dobro pojasnio
Jun 16, 2009 — Excel Maritime Carriers Ltd (EXM – News) announced today that it has chartered the M/V Barbara for a period of minimum 12 up to maximum 14 months at $23,000 per day to a reputable European charterer. The vessel commenced this new charter on June 10th 2009.
The M/V Barbara is a 1997 panamax dry bulk carrier of 73,390 dwt, built in South Korea.
Management Commentary: Lefteris Papatrifon, Chief Financial Officer of Excel, stated, "Taking advantage of the recent strength in freight rates, we are pleased to have secured the M/V Barbara at a profitable long term employment to a first class charterer. We plan to continue to look for opportunities to increase our fixed charter coverage and provide further cash flow visibility. As of today, we have secured under time charter employment 68% of our operating days for the remainder of 2009 and 55% for 2010."
jedino je sranje što ponekad brokeri ne stignu registrirati dionicu u SDA isti dan tako da ako se kupi poslije četvrtka možda upis u SDA bude tek u ponedjeljak, što je kasno. meni se to dogodilo na jednoj dionici, mislio sam da sam je kupio na vrijeme a broker je registrirao par dana kasnje i tako osdadoh bez dividende. zato oprez
Ma ovo je glupost, pa ne može broker po svom ćefu registrirati dionice na tebe kad želi?!? Rok je fiksan T+3 i to strogo nadzire HANFA i zbog puno manjih stvari kažnjava i zatvara brokerske kuće a kamo li za ovakve stvari.
Super članak o Panamaxima, to su činjenice koje bi trebale već jedanput razlikovati perspektivne od neperspektivnih dionica. A ne kao na ZSE, sve UP ili sve DOWN, po par postotaka razlike …
Ovaj graf ATPL, s desne strane mi liči na kažiprst, koji upućuje na gore. Nedostaje još par prstiju da ispuni šaku. To je moja paušalna TA.
Samo da ne ispadne šipak.
PS
Nemam ATPL, ali bi je volio imati po 900, gdje sam je i prodao.
Gledajuči cijene stranih brodara:
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR&d=v1
…ovi naši se čine dosta precjenjenima. Mogao bi ti kupovati i ispod 900 uskoro.
Ovaj graf ATPL, s desne strane mi liči na kažiprst, koji upućuje na gore. Nedostaje još par prstiju da ispuni šaku. To je moja paušalna TA.
Samo da ne ispadne šipak.
PS
Nemam ATPL, ali bi je volio imati po 900, gdje sam je i prodao.
Gledajuči cijene stranih brodara:
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR&d=v1
…ovi naši se čine dosta precjenjenima. Mogao bi ti kupovati i ispod 900 uskoro.
[/quote]
Neki su rekli da će biti i po 200 i danas još uvjek čekaju [lol]
jedino je sranje što ponekad brokeri ne stignu registrirati dionicu u SDA isti dan tako da ako se kupi poslije četvrtka možda upis u SDA bude tek u ponedjeljak, što je kasno. meni se to dogodilo na jednoj dionici, mislio sam da sam je kupio na vrijeme a broker je registrirao par dana kasnje i tako osdadoh bez dividende. zato oprez
Ma ovo je glupost, pa ne može broker po svom ćefu registrirati dionice na tebe kad želi?!? Rok je fiksan T+3 i to strogo nadzire HANFA i zbog puno manjih stvari kažnjava i zatvara brokerske kuće a kamo li za ovakve stvari.
[/quote]
Upravo to se dogodilo "Rok je fiksan T+3" tri dana i zajeb
Super članak o Panamaxima, to su činjenice koje bi trebale već jedanput razlikovati perspektivne od neperspektivnih dionica. A ne kao na ZSE, sve UP ili sve DOWN, po par postotaka razlike …
Na svu sreću prijatelju, mislim da nisi baš potpuno u pravu, Atlantska plovidba i ostali brodari su u zadnje vrijeme prošli mnogo bolje nego recimo građevinari, a i većina drugih dionica na našoj burzi. I ja sam osobno u potpunosti izašao iz dionica firmi čije poslovanje ovisi o domaćem tržištu, tj. u potpunosti sam u brodarima, a mislim da to i drugi čine, a kako ja vidim razvoj situacije u budućnosti, takav trend bi se mogao i pojačati.
TAI PROGRESS
Ship Name TAI PROGRESS
DWT 77834
Built 2004-01
Flag PAN
Draft 14,10
77,834 BLT 04 LA CORUNNA/WW 18-20/6.2009 5-7 MOS USD 31,000 DAILY
GOLDEN SHADOW
Ship Name GOLDEN SHADOW
DWT 73732
Built 1997-12
Flag HKG
Draft 13,85
73,732 BLT 97 PMO/WW 18-20/6.2009 4-6 MOS USD 25,750 DAILY RELET PRACTICA SHIPPING
RIRUCCIA
Ship Name RIRUCCIA
DWT 73000
Built 1997-07
Flag ITL
Draft 13,87
73,000 BLT 97 GHENT/WW 10-20/7.2009 3-4 MOS USD 30,000 DAILY
Ovo su odlični podaci za dugotrajne ugovore…………