BDI neće stati, već će u skladu s trendom koji je krenuo uzlazno i još ubrzava. Budući da su brodovi puni, nedostaju skladišta za iskrcaj. Traži se brod više. Imam osjećaj da dolazi vrijeme manjka brodova.
Ovome se ni Jerković, ni Lonza nisu nadali prije 2 tjedna:
The average daily price for a capesize vessel has remained somewhat steady over the past several days at slightly over US$70,000, increasing to US$80,858 today because of increased demand for iron ore carriers. Recent reports have indicated that congestion at Chinese ports may have risen to a record 100 ships with an average wait of 20 days to unload. Two weeks ago, congestion was at 85 ships and an average wait of 9 days.
The Baltic Panamax Index (BPI) rose by 4.6% this morning. The current average daily cost for the vessels increased to US$23,158 today, compared with last week’s high of US$24,271. According to some industry experts, there have been indications of an uptick in coal shipments from Australia to Japan and China, which may help to bolster the BPI this week.
Naišao sam na par faca s jako crnim prognozama da dno nije dohvaćeno i slično, da Kina usporava s izvozom itd…Ovo gore je optimistično, triba odvagati……
Tzv. mali ulagači uopće ne bi trebali prodavati dionice ATPL jer ionako ameri ne mogu biti u crvenom više od dva-tri dana. Nakon toga zna se, počnu rasti a dok se na ZSE ulagači uvjere u vanjski rast, Ameri opet u crveno. Stoga, zaključite sami…
Naišao sam na par faca s jako crnim prognozama da dno nije dohvaćeno i slično, da Kina usporava s izvozom itd…Ovo gore je optimistično, triba odvagati……
ako nisi siguran stavi 500 komada na prodaju po 3000kn,a 500 komada na kupnju po 400kn. nemožeš falit [wink]
znam da nije tema ali tu nekako najviše pišem pa…..
Evo vidi se što fondovi rade ovoj dionici, prodaju je u bescjenje.
Nek se zna zašto pada i zbog koga!
I što sad kad to znamo?
to je provjerena informacija ili nagadanje?
[/quote]
Ako se na skupštini izglasa imaoci dionice na dan 19.06.2009, a to su neka pravila…
[/quote]
…Znači, nema žurbe za kupnju, neće dividenda nigdje pobjeći.
No, na ovu volatilnost zamarati se dividendom je čisto gubljenje vremena. Što onima što su kupovali na cca. 700 i izašli na over 1300 znači dividenda. Uostalom, držim da je dividenda već ugrađena u cijenu dionice pa ma kakva god bila.
[/quote]
neki ne napišu puno, ali to što napišu je više nego sjajno. istinito, živo/realno…
na žalost, samo stotka!
Tzv. mali ulagači uopće ne bi trebali prodavati dionice ATPL jer ionako ameri ne mogu biti u crvenom više od dva-tri dana. Nakon toga zna se, počnu rasti a dok se na ZSE ulagači uvjere u vanjski rast, Ameri opet u crveno. Stoga, zaključite sami…
A to kaj su "male" kolicine prodali Jerkovic, Lonza i onaj treci Vas ni malo ne cudi i ne zabrinjava?
Sad im treba za iskrcaj 20 dana , a kad dođu, a idu u tom smjeru , na 30 dana vozarina će preći 100.000 USD.
Sad im treba za iskrcaj 20 dana , a kad dođu, a idu u tom smjeru , na 30 dana vozarina će preći 100.000 USD.
Nikad mi nije bilo čisto da se npr. 50.000 dol. plaća po dana za puni brod em sada 20 dana čekaju za iskrcaj i to se plaća kao da plove a ne troše gorivo, jesam u pravu.. di su stručnjaci…