Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Jel mi može netko objasnit što spada pod RASHODI/Ostali troškovi i zašto su se oni toliko povećali, hvala. Vezano naravno uz izvješče.
Jel mi može netko objasnit što spada pod RASHODI/Ostali troškovi i zašto su se oni toliko povećali, hvala. Vezano naravno uz izvješče.
Općenito,
“Ostali nespomenuti troškovi iz redovnih aktivnosti su oni troškovi čija je osobina da se pokrivaju prihodima obračunskog razdoblja i ne može ih se uračunati u vrijednost zaliha. Na ovoj poziciji untar skupine(AOP 045)
bilježi se pozicija onih troškova koji su specifični za redovnu djelatnost..”
Računovodstvo poduzetnika,RRIF Zagreb,2006.
Što se tiče ATPL nisam naišao na pojašnjenje u bilješkama ali ovdje bi moglo spadati slijedeće:
-otpisi nenapl.potraživanja
-otpis nemat.i mat.imovine (sitni inventar)
-manjkovi na zalihama
-kazne i penali iz ugov.odnosa
-ostali nepom.troškovi
Nadam se da sam pripomogao.
blade:
”
Jel mi može netko objasnit što spada pod RASHODI/Ostali troškovi i zašto su se oni toliko povećali, hvala. Vezano naravno uz izvješče.
”
Općenito,
“Ostali nespomenuti troškovi iz redovnih aktivnosti su oni troškovi čija je osobina da se pokrivaju prihodima obračunskog razdoblja i ne može ih se uračunati u vrijednost zaliha. Na ovoj poziciji untar skupine(AOP 045)
bilježi se pozicija onih troškova koji su specifični za redovnu djelatnost..”
Računovodstvo poduzetnika,RRIF Zagreb,2006.
Što se tiče ATPL nisam naišao na pojašnjenje u bilješkama ali ovdje bi moglo spadati slijedeće:
-otpisi nenapl.potraživanja
-otpis nemat.i mat.imovine (sitni inventar)
-manjkovi na zalihama
-kazne i penali iz ugov.odnosa
-ostali nepom.troškovi
Nadam se da sam pripomogao.
Jesi, još jednom hvala.
mislim da bi na ovo malo morali također obratiti pozornost,
na stranici http://www.dubrovnikairline.com već je najavljen šesti zrakoplov, a u 3Q 25,8% prihoda ATPL je donio Dubrovnik airline, dakle 5,16% prihoda svaki zrakoplov!!!
” Pazi ovu prodaju prije cca10 dana (znam da nije isti brod kao naš Vlaho već i po godini izgradnje i po nosivosti inferioran): 37,227 DWT BLT 82 KRS 5 HO HA CR 4 x 25 T B&W 10,900 BHP SOLD FOR ABT US $24,5 MIL TO UNDISCLOSED BYRS Naravno, ovisno o stanju broda, no po meni 26mio$ je neka fer (minimalna) cijena. K tome, nije zgorega ponoviti da je Sveti nam Vlaho bio na dokovanju u proljeće ove godine što znači bolju poziciju pregovaratelja pri prodaji.
Moram biti iskren, nisam vidio ovu prodaju. A, znači samo jedno – moraću napraviti novi izračun.
bilo mi dosadno pa izračunao slijedeće:
PPS=3350
EPS= 158,3 za 2007.(temeljem trenda rasta dobiti tijekom 2007.)
P/E=21,16
P/Bv=5,71
MCap=4.674.992.000
EqCoverage=37%
svi pokazatelji likvidnosti i solventnosti dobri
e,sad ako netko ima volje, trebalo bi usporediti ove podatke sa ostalim brodarima slične flote (a mislim da je to već više puta dosad rađeno na forumu)
mislim da ima još dosta prostora za rast
Samo za ilustraciju koliko je bitno da nam Sveti Vlaho nije opterećen dugim time charter-om. 07/10/2007 prodan je brod C Champ 33326 mt, 1984 godište, Kanda Mitsubishi C, 4/25 za ‘samo’ 15 mil usd. Brod je do veljače 2009 u time charteru po 11.700 usd dnevno.
misko: ” Mislim stvarno, kolega Derbyshire, kaže se vrijednost Svetog Vlaha a ne Svetog Vlahe, pričajmo u duhu grada kad smo na ovoj temi! NHF, naravno da se šalim! Čestitke na izračunu NAV-a, mnogima ste pomogli! Živjeli! ” Nećeš možda vjerovati, bio sam napisao Svetog Vlaha, pa onda ispravio. Nisam htio forumaše navesti na razmišljanje da sam iz Dubrovnika…Pozdrav. p.s. Taman ručao, malo ribe i patata, sad odoh obuti crevje, pa đir do našeg Vlaha [smiley2]
objedovao, kolega..u “gradu” se kaze objed za rucak..
[smiley2]
PM poslan
bilo mi dosadno pa izračunao slijedeće: PPS=3350 EPS= 158,3 za 2007.(temeljem trenda rasta dobiti tijekom 2007.) P/E=21,16 P/Bv=5,71 MCap=4.674.992.000 EqCoverage=37% svi pokazatelji likvidnosti i solventnosti dobri e,sad ako netko ima volje, trebalo bi usporediti ove podatke sa ostalim brodarima slične flote (a mislim da je to već više puta dosad rađeno na forumu) mislim da ima još dosta prostora za rast
za JDPL
PPS=805
EPS=39,32
P/E=20,47
P/BV=1,92
MCap=1129305060
Samo ponavljam već stoputa kazano: P/BV za ATPL nije relevantan.
Treba izračunati NAV (netto asset value), a – koliko je meni poznato –
samo je kolega Derbyshire (uz pomoć Karlovačkog i miksera) na
forumu iznio svoj izračun NAV-a, a taj iznosi, navodim, 3897, 33 kn.
Pritom je vrijednost hotelskog, avio etc. dijela procijenio na 100 m$.
Napominjem da se radi o:
1. 56 % Hotela Lapad
2. 100 % Hotela Lopud
3. 68 % Hotela Hilton Imperial
4. (mislim) 100% Dubrovnik Airlinea (5 aviona)
5. upravnoj zgradi itd.
Bilo bi zanimljivo preciznije izračunati koliko ovo zaista vrijedi.
Mislim da je 100 m$ preskromno!
nemoj se odmah ljutit, daj mi šprancu kako se taj net asset value računa, pa ga odmah izračunam.
inače pod pojmom net asset value podrazumijevamo čistu vrijednost imovine. da to nije sva njihova imovina umanjena za deprecijaciju i izračunata po fer (tržišnoj vrijednosti), tako bi barem to značilo u izvještajima koje sam sastavljao?
NAV se obično primjenjuje kod udjela u fondovima. Vjerujem da se NAV kod Atlantske forsira radi velikih oscilacija u vrijednosti imovine. Onda bi NAV bio fer (tržišna ) cijena imovine umanjena za obveze. Precizni NAV nije moguće izračunati zato jer nitko ne zna detaljno od čega se sve imovina sastoji.
Pozdrav