ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.12.2024. u 20:11
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,32
14.643
346
42,40
44,90
-0,24%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

na pre-marketu se amerika dobrano zeleni. što li nas čeka u ponedjeljak?

I kakav je učinak pad BDI ostavio na ATPL ? pratite li što se događa na burzi da, se sve prenosi sa Američkih i Europskih burzi.

propela

ameri se dobro zazelenili

I noga u guzicu je korak naprijed


Imali neko na forumu kakve info u vezi dividende?

ima al ti neće reći
tralalalala

i da ne zaboravimo i pad je dio leta!

koje špekulacije a sad sljedi bježanija iskreno čekam je na jednoj poziciji danas mi je dva puta zbrisala prenisko sam se postavio!

živjeli!!!


… i šta je sad pokrenulo zse uključujući atpl ako ne us izvještaj o smanjenju nezaposlenosti tj.
indeksi koji su promptno raeagirali … jeste li primjetili zatišje između 14-15 sati kad se upravo to
i čekalo – otvaranje wall streeta. i po koji neznam put – bdi je kod naših brodara sekundarnog značaja,
ma koliko se "tehničari" trudili svojim češljevima češat nam leđa … :))

Ovu analitiku bi nazvao prstom u go..o. U 1530 wall street otvoprio a ATPL bila na 1130. Oba americka indexa u zeleno, brodari u zelenilu a ATPL nakon pola sata na 1090. Kako je autor bio vidovit, hladno analizirao podatke i izasaso sa zakljuckom.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ima li netko informaciju o stanju u top ten? Da li je bilo značajnijih promjena?

Sveti Vlaho učini nešto, il je sruši na 500 il je digni na 5000.


@ techman

zašto misliš da je posebno važno gdje će biti BDI 1.7.? rast i burze i atpl se bazira na dugoročnijim očekivanjima za BDI.

btw koliko vidim nitko na forumu nije ni spomenuo da je economou zbog problema s financiranjem morao otkazati capeove za skoro 2 milijarde dolara. to bi bilo oko 15-20 capeova manje u supplyju, ako se ne varam.


Iz jednostavnog razloga jer su neki analiticari kazali da ce se do 7 mjeseca BDI vratiti negdje na nivo prije ovog vala.

THE recent rally in capesize bulk carriers is likely to be short-lived, as China’s iron ore imports decline from a record level, a leading London-based shipbroking house predicts

Drugi analiticari kazu da ce panamaxi na spotu dostic 35000 USD /day do danas.

With capesize rates heading towards $100,000 per day, charterers are obviously keen to split cargoes. Panamax owners, though, are trying to push for and maintain higher rates levels. I can see panamax fronthaul rates pushing past $35,000 per day by Friday

Zato smatram da ce sesti mjesec biti vrlo interesantan a u 7 ce mo imati definitivno smjer. Za sada su pogodili ovi prvi. Doduse danasnje desavanje spota ce mo imati u Ponedjeljak.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Dakle dragi kriticari (ma tesko vas je sve pobrojit) gdje vidite BDI 01.07.2009? Kad sam postao svjetske analiticate koji su tvrdili da ce ovako visok BDI imati kratak zivot vi me ismijavali. Kad sam upozoravao da treba imat konstantno prst na okidacu vi umirali od smija. Kad sam u ovoj euforiji pricao da ne mogu svi zaraditi vi ignorirali. O.K. slozit cu se da je tek drugi dan i da je mozda rano pricat o znacajnom padu BDI iako ova dva dana imamo slobodan pad. Ipak moje misljenje je da se moj cesalj diagram potvrdjuje iako je moram priznati ovaj zubac bio znacajno iznad mojih ocekivanja. Opet ponavljam kako zivim od brodova volio bi da pogrijesim. Mislim da ce mo imati interesantan iduci tjedan.

Imam ja mozda i rjesenje. Neka se udruze svi drukeri i "znalci" pa mozda sinergijski ucinak napravi pritisak na BDI.

Posebni pozdravi Kormilaru, Samprasu, Governoru …………

Techmane, čiča izgubio si se u vremenu i prostoru. ATPL je od 500 do 1300 kuna odradila 160% rasta i to uz svakodnevnu veliku likvidnost (znači, svaki dan u svakom trenutku si mogao ući ili izaći iz pozicije sa velikim količinama) Svo to vrijeme, ali apsolutno cijelo vrijeme zadnjih pola godine, ti trkeljaš kako brodari ne valjaju i stalno neke negativne spike i pametuješ. E, a sad ti uzmi bilo koju dionicu u tvom portfelju pa vidi dal ti je narasla 160% i to uz likvidnost da možeš uvijek promijeniti poziciju. I još da pritom dijeli predujam dividende sa (tada) gotovo 10% yieldom. Ja ne kužim o čem ti pričaš. sad se naslađuješ što je pao BDI i ATPL… čovječe, a koja dionica nije pala u zadnjih nekoliko dana? ja nemam ATPL, prodao sam neki dan. Ne mislim je kupovati sad neko vrijeme dok ne vidim neke stvari. A tebi preporučujem da ti sve te tvoje prezentacije i zanje o brodovima i dizalicama ne vrijede ništa ako sve skupa ne kompariraš sa trenutnom cijenom dionice na burzi.

I'LL BE BACK

Iz jednostavnog razloga jer su neki analiticari kazali da ce se do 7 mjeseca BDI vratiti negdje na nivo prije ovog vala.

THE recent rally in capesize bulk carriers is likely to be short-lived, as China’s iron ore imports decline from a record level, a leading London-based shipbroking house predicts

Drugi analiticari kazu da ce panamaxi na spotu dostic 35000 USD /day do danas.

With capesize rates heading towards $100,000 per day, charterers are obviously keen to split cargoes. Panamax owners, though, are trying to push for and maintain higher rates levels. I can see panamax fronthaul rates pushing past $35,000 per day by Friday

Zato smatram da ce sesti mjesec biti vrlo interesantan a u 7 ce mo imati definitivno smjer. Za sada su pogodili ovi prvi. Doduse danasnje desavanje spota ce mo imati u Ponedjeljak.

!?!?

kako su pogodili oni prvi? zar se vratio BDI ispod 2000? koliko vidim, pogodili su oni drugi, jer zadnji spotovi panamaxa i jesu bili preko 35000, pogledaj bulk fixtures.

BDI-indeks je bitan za vrijednost dionice,nije jedini parametar, ali je definitivno odlučujući. Zar bi rekordno uspješna 2008 završila sa onakim padom dionice da nije pao BDI??? BDI je ključan gospodarski indikator jer odražava nekoliko bitnih fakotra za globalno gospodarsto. Lane nije BDI strmoglavo pao zato što je odjednom prestala potražnja za sirovinama i brodskim prijevozom već zbog financijske krize nestalo je akreditiva banaka i došlo je do zastoja u plaćanju i to je izazvalo pada. Znači BDI odražava sliku financijske situacije na globalonoj razini, on je indikator buduće proizvodnje i vjesnik budućih ekonomskih kretanja na tržištu. Usporedite kretanje BDI indeksa i vodećih svjetskih indeksa i cijena strateških sirovina i sve će vam biti jasno.

ljudi vidim da je rasprava definitivno otišla kvragu zato smanjimo svi malo tenzije.
nema više geka,mammmusa (valjda su napokon prodali dionice) i njemu sličnih trolova….
….dogodio se značajan rast, i nitko ne zna zašto…
nakon toga siloviti pad također nitko ne zna zašto….
…ovo je od davno postala špekulantska dionica zbog svoje likvidnosti (zato je i imam u portfelju i to ne skrivam kao neki)
pozdrav

P.S. opet sam ušao na 1150 i zaj… se po ko zna koji puta [lol]

semper fidelis

New Report

Close