ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 16:14
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

koja debilana i koje umjetno stvaranje panike…

Na putu prema gore

o kojem razdoblju govorite?



evo svi naši brodari u blokadi:

ATPL -10,00
JDPL -11,80
TNPL -11,31
ULPL -12,06
LPLH -16,51
Mislite da će se nakon blokade oporavit ili tonemo još dublje?

Previše burna reakcija ali kao točke obrane su 1100 i 1000 Kn…….

[/quote]

Najbolje je od svega što su ovakve vozarine i više nego dovoljne za hebeno dobru zaradu…




evo svi naši brodari u blokadi:

ATPL -10,00
JDPL -11,80
TNPL -11,31
ULPL -12,06
LPLH -16,51
Mislite da će se nakon blokade oporavit ili tonemo još dublje?

Previše burna reakcija ali kao točke obrane su 1100 i 1000 Kn…….

[/quote]

Najbolje je od svega što su ovakve vozarine i više nego dovoljne za hebeno dobru zaradu…
[/quote]

onda nema brige kolega, ne?

DOW (mini) 1month
FUTURES FUTURES FAIR VALUE
+50.00
Last Updated: 04:39:59 AM

S&P 500 1month
FUTURES FUTURES FAIR VALUE
+5.30
Last Updated: 04:39:06 AM

NASDAQ 1month
FUTURES FUTURES FAIR VALUE
+6.25

CRUDE OIL
OIL66.92 0.80 (+1.21%)

CAC 40 3,329.54 4:50AM ET +19.89 (0.60%)
DAXI DAX 5,102.97 4:35AM ET + 48.44 (0.94%) Chart, More

Futuresi u zelenom,nafta raste,evropske burze rastu.a šta da kažem nego:"ljudi moji je li to moguće"

ko je prodao mišljenja sam da će žaliti na kraju dana [cool]

živjeli!!!


Korekcija na burzi prisutna i dalje. ATPL se momentalno drzi ali ce i nju zahvatit panika za pola sata. Sad kolege svatko po savijesti, znanju i iskustvu.
Moje iskustvo (dioničar od 1996) mi reče izlazi pa dokupi po 1000.
Sretno!

A kad još malo bolje razmislim…
– Korekcija a samim time i panika vladaju na tržištu
– BDI porastao ali ne vjerujem da će još nešto bitnije ići gore
– Kriza u svijetu traje i dalje iako postoje naznake da će krenut krajem godine ali – to je ipak tamo negdje krajem godine
– I (po meni momentalno) najbitniji faktor koji će uzročit pad ATPL ali i cijele burze je LJETO. Za one koji nemaju tog iskustva – ljeto je period jako snižene likvidnosti a često i opći potop dionica na malim tržištima kao što je ZSE. I tako sve do rujna kad tržište opet počne oživljavati.
Dakle, od danas mijenjam taktiku i postajem povremeni sitni day-trader!
Sretno svima! [huh]

Tri su uvjeta potrebna da bi čovjek bio sretan: biti budala, egoist i zdrav; Ali, ako vam nedostaje prvi, sve je izgubljeno!

europa izmedu 0.5-1 u plusu a mi ovako tonemo

bojim se ja kako je krenulo evo nas brzo na kapetanovu cijenu [undecid]

mi smo ipak zemlja slučaj

trenutacno je problem sta se crobex ne moze malo vise stabilizirati zato sto je pola burze u blokadi



BDI-index se oporavio na samo 36,39% posto od svoje najviše vrijednosti, ako to prevedemo na ATPL ona bi sad trebala vrijediti bar 1500 kn. Ovo je još jedan od bitnih kriterija koji nam govor da je ATPL debelo podcijenjena i zato nemojmo paničariti.

Kolega racunica bas i ne ide tako. BDI je slika trenutnog stanja na spotu. TC ocrtava nesto duzu sliku. Pogledajte samo razliku Cape na spotu i jedna godina TC. Cape sam uzeo kao primjer jer su izazvali ovaj stampedo. Ista je stvar i sa Panamaxima. ATPL nema sve brodove na spotu. S toga iz nivoa BDI ne mozete racunati cijenu dionice.
[/quote]

Na Platou su objavljeni neki t/c za cape brodove građene 1195, 2000 i 2003 sa vozarinama od 53000 do 63000, dok su npr. panamaxi iz 1997 i 1999 ugovoreni na 5-7 mjeseci za 22000 do 25000. Kad t/c za cape na jednu godinu ( a ne na 5 mjeseci) budu u pravilu 60000, a panamaxi 30000 možemo govoriti o oporavku, prije ne.
Gore spomenuti brodari sa ovim capevima kupljenim prije 6 do 14 godina mogu biti super zadovoljni sa ovim ugovorima, no da je ATPL zadržala onaj cape (110-115 miljuna dolara) sumnjam da bi se usrećila. Kako god okrenemo najvažniji momenat u brodarstvu jest timing kupnje i prodaje broda, sve ostalo je ipak sekundarno. A što se dionice tiče, pratiti će sudbinu burze gdje je izlistana, pa ako Crobi zaroni ronimo i mi, i obratno. U svakom slučaju iskrcaj je znakovit.


U svakom slučaju iskrcaj je znakovit.

Isto tako je znakovito usisavanje dionica od nekog ili nečeg.

Sveti Vlaho učini nešto, il je sruši na 500 il je digni na 5000.

New Report

Close