ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 06:28
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Trend za Pane je definitivno 40000/day samo kolega i svi ostali ohladite se malo da nebi bilo šišanja.
Naime naš današnji cjenovni vrh je upravo baziran na 40000.
Volio bi da nisam u pravu ali povijest…
Sve iznad 1185 a Pane ispod 40k=materijal za šišanje

kolega, dajte nas molim vas podsjetite na kojem je ono PANE bila bazirana cijena od 2500, na kojem 3000, a na kojem 3700!
[/quote]

2500=60k
3000=90k

3700=95k=glupost i euforija i hrpa nerealnosti i pohlepe

PANE (veliko od Vas) od milja su Panamaxi.
Eto podsjetih..
[/quote]

pa to je odlično, jer, slijedeći vaš tok misli, budući da sada imamo uračunat PANEX 40, a trenutno je jedva 20, može se zaključiti da ćemo, kad budemo stigli na PANEX 40, imati uračunat u cijenu bar PANEX 60, dakle cijena će biti 2500 ili više.

nadam se da sam vas dobro interpretirao [proud]

Burlington Northern Santa Fe Corp. i Union Pacific Corp., dva najveća američka cestovna prijevoznika, predvodila su rast deset dionica poduzeća u sektoru transporta za 4,8 posto, što je najoštriji uzlet poduzeća u sastavu S&P 500 indeksa među 24 grupe djelatnosti na koje je indeks podijeljen. Dionice CSX Corp. uzletjele su osam posto. Baltic Dry indeks cijena brodarskog prijevoza rasutih tereta svojoj je vrijednosti u petak dodao 5,94 posto, a u zadnjih mjesec dana (dvadeset i jedan uzastopni trgovinski dan rasta) porastao je 97,18 posto.

“Poduzeća u transportnom sektoru ponovo su počela prevoziti sirovine i proizvode. Ako vidimo poboljšavanje aktivnosti u gospodarstvu, to znači da ćemo uskoro početi viđati povećanje cestovnog, zračnog, željezničkog i brodarskog prijevoza”, izjavio je Philip Orlando koji kao glavni strateg za ulaganja u dionice u Federated Investors Inc. pomaže upravljati sa 410 milijardi američkih dolara.

BDI indeks – Baltic Dry Indeks je vodeći indikator koji pruža jasan pogled na globalnu potražnju za robama i sirovinama. Za investitore je to važno jer, kad globalna ekonomija raste, povećava se i potražnja za robama i sirovinama. BDI svakodnevno prati cijene troškova brodskog prijevoza rasutih tereta (željezne rudače, čelika, ugljena) na londonskom The Baltic Exchange tržištu za 22 različite svjetske rute. Za oporavak tržišta kapitala nužan je i oporavak BDI indeksa. U posljednjih mjesec dana BDI je skočio skoro 80 posto. Ulagači BDI smatraju važnim jer spekulanti ne mogu utjecati na njega budući da se njime ne trguje na burzi, za razliku od primjerice od cijena nafte, također bitnog pokazatelja na koji spekulanti imaju znatan utjecaj.

who dares, wins

drys u plusu preko 12%, ameri u nježnom, ali ipak plusu…
no, činjenica je da je atpl bila na ovim razinama pri crobex@2600-3900.
što bi realan čovjek rekao – precijenjena je u odnosu na crobex.
no opet:
pametan čovjek bi rekao da se crobex i atpl ovdje pozdravljaju…
istina, atpl je na krilima kvazidobrih vjesti inđekšna u hrvatsku privredu, a na to sve dolaze i dobre vijesti iz vana.

ukratko: čini mi se da je upravo doba napucavanja atlantske, a i pred nama. napucat će se pošteno pa će zveknut. a zveknut će još uvijek na svima prihvatljivu razinu. uglavnom, pušione ovdje, kao ni nikad, neće biti.
ono doba od atpl@475kn je sličica iz povijesti, kao i cijene od 5xy, 6xy, 7xy…
tu stajem, no ne znači da neću kupit atlantsku i po 1200…

E moj Jethro, drobiš li ga drobiš…procjenjuješ kretanje cijene ATPL na temelju samo tebi znanih parametara. Svatko si ovdje dozvoljava da daje neke "stručne" procjene.
Napucat će se??? Pa će pošteno zveknut??? Doista vrlo stručno, argumentirano i autoritativno.

Ajde palac sisat. Ni ti, ni ja ne znamo kako će se cijena kretati, ma koliko se ti trudio pisati o tome…

No, kako ističu analitičari, do druge polovine godine na tržište brodskog prijevoza stići će većina novih brodova naručena za ovu godinu, čime bi se ukupna svjetska flota mogla povećati između 10 i 15 posto. Da bi se vozarine, uz toliko povećanje flote, održale na postojećoj razini, analitičari ističu da bi Kina trebala uvesti sirovina i 50 posto više nego lani, što baš i nije vjerojatan scenarij. Stoga smatraju da je upitna održivost rasta vozarina u dogledno vrijeme.

who dares, wins

vrlo nedavno analitičari su pretpostavljali pad zbog kombinacije učinka svinjske gripe i usidrnenih brodova pred singapurskm lukom….. Nažalost, već duže vremena primjenjve analize ne objavljuju se na forumu, ili se objavljuju s neupotrebljivom zadrškom

nadalje ako 15 posto brodova dođe, morti ih nešt i ode, u rezalšte il u mirovinu.
A možda nisam objektivan jer posjedujem dionicu atpl pa bi htjeo da ide up, nebili je što skuplje prodao i imao novaca u životu.

Meanwhile, the shipping industry is expected to rebound during the second half of 2009 as well at the earliest, but even this won’t be enough to match the growth pace of the previous years. It will take at least 2-3 years for the sector to recover to satisfying levels. Any such recovery though is closely linked to an aggressive policy of limiting future tonnage supply.
Within that context, ship demolition activity will play a crucial role. It is reported that during the first quarter of the year at least 141 dry bulk vessels were sold for scrap, while at the same 111 new buildings were delivered to their owners from shipyards. With data regarding order cancellations still being a field of speculation, no accurate estimates as to the future tonnage supply can be given.
Greek ship owners have an outstanding orderbook of about 1,088 ships, with 897 of them coming from privately held companies with the remaining 191 ships being contracted by public companies. Analysts indicate that approximately 10-15% of these orders haven’t yet secured financing, while most of them have scheduled deliveries for 2011 or later, which could mean that many are at risk of not materializing. Still, Hellenic shipping companies retain high levels of liquidity compared to their foreign counterparts, while at the same time there has been no case of companies going broke.

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=49354&Itemid=31

d’dan ponovo,
… nisam bio prisutan desetak dana jer sam, kako sam najavio, prodao svoj atpl portfelj kad mi se učinilo da se dionica počela gušiti, zastajkivati u odnosu na ostale brodare – poglavito jdpl. to što je atpl potom naglo skočila (po dostupnim pokazateljima neutemeljeno) može se dobrim dijelom (ako ne i u cjelosti) "zahvaliti" odgovarajućem članku i propratnoj analizi t. petrova u seebizu koji je prethodio naglom skoku. govoreći općenito, svjedočimo napuhanosti burzovnih indeksa. zse sad ide svojim putem, ne slijedeći patološki +/- pomake wall streeta, ali shodno mentalitetu naših glava jedna ludost zamjenjuje drugu … ukratko, hočeš-nečeš korekcija i to značajna je neupitna. a nama samo preostaje de predosjetimo timing za pravovremeni izlaz, bez obzira gdje se nalazili, kako bi sačuvali teško dočekane zarade i pluseve. ameri vele – prodaj u svibnju i nestani. slijedi ljetno zatišje. bilo kako treba paziti na svoj novac.
što se analiza tiče evo što sam ja napravio – uzeo sam desetak najlikvidnijih dionica, uporedio njihov ath/atl, kretanje u zadnja 2 mjeseca, poslovna izvješća, i mogući rast do 1/3 ath tj 33% u ovom bikovskom periodu … i tako su mi isplivale dvije dionice s ogromnim potencijalom za rast. jedna od njih je bila ingr. i što se desilo? nakon par dana ista je u jednom danu imala rast za 1/5 ukupne vrijednosti! vjerujem da će i ova druga uskoro eksplodirati.

pozdrav svima i dobro ulaganje!

treba imati na umu da cijena dionice neće biti na najvišoj razini onda kada svima bude jasno kako se ponovno odlično zarađuje, mislim da će cijena narasti daleko prije nego mi to ovdje zaključimo opravdanim na temelju nekih povijesnih podataka o vozarinama i cijeni dionice…zato mislim da je i dalje najpametnije čvrsto držati dionicu…pred nama su bolja vremena i najgore je prošlo…o tome koliko će stvarno brodova izaći sa navoza i otići u rezalište vidjeti ćemo tek na kraju godine kada se podvuče crta… mislim da će mnogi planovi i predviđanja ove godine doživjeti reviziju….


drys u plusu preko 12%, ameri u nježnom, ali ipak plusu…
no, činjenica je da je atpl bila na ovim razinama pri crobex@2600-3900.
što bi realan čovjek rekao – precijenjena je u odnosu na crobex.
no opet:
pametan čovjek bi rekao da se crobex i atpl ovdje pozdravljaju…
istina, atpl je na krilima kvazidobrih vjesti inđekšna u hrvatsku privredu, a na to sve dolaze i dobre vijesti iz vana.

ukratko: čini mi se da je upravo doba napucavanja atlantske, a i pred nama. napucat će se pošteno pa će zveknut. a zveknut će još uvijek na svima prihvatljivu razinu. uglavnom, pušione ovdje, kao ni nikad, neće biti.
ono doba od atpl@475kn je sličica iz povijesti, kao i cijene od 5xy, 6xy, 7xy…
tu stajem, no ne znači da neću kupit atlantsku i po 1200…


Ako već gledamo tako neke parametre,ATPL je najusporedivija sa DSX-om, a on je trenutno na više od 50% vrijednosti od 52-tjedne najviše cijene tj. trenutno je 18$, a najviša je bila nešto više od 35$, a po tome bi ATPL bi trebala ići na 1500 kuna, jerbo je njena najviša cijena u zadnja 52 tjedna 2988 kuna.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

New Report

Close