ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 05:16
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,32
14.643
346
42,40
44,90
-0,24%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ja izišao na 916 uplašen što je Jerković prodao, dio dokupio JDPL i LKPC ali od ostatka pokušavam danas ziherački ući, ali toliki pritisak na bidu kao u svoje vrime na asku…Probaću sutra..
Vidim da su mnogi u euforiji od zarade i povrata izgubljenog, super osjećaj..samo da potraje..

Ima li tko usporedan grafikon ATPL sa BDI da vidimo dali je sadašnja cijena realna ili još uvijek ima dosta prostora za rast. Na graf bi svakako trebao biti uključen i USD kao važan parametar za naše brodare.

kad bi uspoređivali cijenu atpl sa bdi-em,na 3150 bdi-atpl bi trebala biti cca 1270,00……sutra blokada na 1087,00………….sutra i prekosutra bi panamaxi mogli doslovce podivljati……….






ja izašao jučer me ponijela euforija kupio po 840kn izašao po 882kn meni dosta bolje vrabac nego golub pismonoša loših vjesti [bye]

???
[/quote]

više ne podliježem euforiji…atpl se krčka na 900 već mjesec dana doksu ostali beodari napravili po 80%… a neki i više minus 40 milja tromjesečje jedva je došla do 1000kn…pesimizam u državi…a bdi će kao nastaviti rasti! što će se desiti pitam se kad krene korekcija bdi-a

[/quote]
Korekcija nije niti na vidiku,nije skočio 2.22 nego 222, znači da snažno grabi,za razliku od cijene koja bi već trebala biti bar na 1300
[/quote]

da se ne ponavljam već se o tome dosta pisalo znate onu ko visoko leti nisko pada…idealna poslovica za burzu

[/quote]

mislim da vrijedi i obratno, tko nisko padne visoko uzleti! [tongue]



Baltic Exchange Dry Index 3164 UP 222
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5308 UP 511
BPI Baltic Exchange Panamax Index 2612 UP 243
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1825 DOWN 5
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 868 DOWN 3

Kao što sam i rekao sledećih dana će panamax potegnuti sigurno.
[/quote]
Da kolega ali nisi pogodio razlog. Kad na marketu fali capeova popunjavaju se panamaxi. Bit ce interesantno kad se guzva rascisti. Naravno, neki ce dobro proci ali ne mogu svi.

Capesize congestion hits a record high in China

A RECORD 80 capesize dry bulk carriers are waiting outside Chinese iron ore ports to discharge their cargoes, according to London broker Simpson Spence & Young

Sad znamo i zasto BDI raste. Kakva je buducnost? Strucnjaci kazu:

Capesize rise likely to be short-lived

Kako pisem pod imenom i prezimenom ne mogu postati cijele clanke jer su autorski zasticeni.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Teško preveliki pritisak na kupnju, valjda ce se smiriti oko stotke, to je sve jos potkureno dobrom dividendom …

[u]If you need a friend, get a dog. [/u]




aaaa… nije šala

Baltic Exchange Dry Index TM 2942 (UP 156)
Baltic Exchange Capesize Index TM 4797 (UP 454)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2369 (UP 76)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1830 (DOWN 7)
Baltic Exchange Handysize Index TM 871 (UP 2)


Impozantno i da budem iskren za mene neocekivano.
[/quote]
Pozdrav kolega, može procjena kretanja u sektoru u narednom tjednu, ak imate vremena naravno. [yawn]
[/quote]
Napravio sam u gornjem postu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"




Baltic Exchange Dry Index 3164 UP 222
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5308 UP 511
BPI Baltic Exchange Panamax Index 2612 UP 243
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1825 DOWN 5
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 868 DOWN 3

Kao što sam i rekao sledećih dana će panamax potegnuti sigurno.
[/quote]
Da kolega ali nisi pogodio razlog. Kad na marketu fali capeova popunjavaju se panamaxi. Bit ce interesantno kad se guzva rascisti. Naravno, neki ce dobro proci ali ne mogu svi.

Capesize congestion hits a record high in China

A RECORD 80 capesize dry bulk carriers are waiting outside Chinese iron ore ports to discharge their cargoes, according to London broker Simpson Spence & Young

Sad znamo i zasto BDI raste. Kakva je buducnost? Strucnjaci kazu:

Capesize rise likely to be short-lived

Kako pisem pod imenom i prezimenom ne mogu postati cijele clanke jer su autorski zasticeni.
[/quote]
Kolega lako je biti general poslije bitke, ali ja sam ovako nešto očekivao koristeći isključivo logiku i još nešto, ovo definitivno nije kraj rasta BDI-ja, ni približno, uostalom bumo vidli.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima









ja izašao jučer me ponijela euforija kupio po 840kn izašao po 882kn meni dosta bolje vrabac nego golub pismonoša loših vjesti [bye]

???
[/quote]

više ne podliježem euforiji…atpl se krčka na 900 već mjesec dana doksu ostali beodari napravili po 80%… a neki i više minus 40 milja tromjesečje jedva je došla do 1000kn…pesimizam u državi…a bdi će kao nastaviti rasti! što će se desiti pitam se kad krene korekcija bdi-a

[/quote]
Korekcija nije niti na vidiku,nije skočio 2.22 nego 222, znači da snažno grabi,za razliku od cijene koja bi već trebala biti bar na 1300
[/quote]

da se ne ponavljam već se o tome dosta pisalo znate onu ko visoko leti nisko pada…idealna poslovica za burzu

[/quote]
moj kolega,nije ovdje jos ni poceo let,tek se motori pale,pogledaj graf malo,prouci ga,nemoj da se uhvatis za glavu uskoro kao i nasi jaki analiticari,nije im burza ured njihov s papiricima…
[/quote]

ja neznam odkuda i zbog čega ovakva euforija ovo je atpl trebala prije tri tjedna napraviti a ne sada pogledaj ti malo graf ulpl i jdpl pa vidi što je rast… po 20% u jedan dan a vi slavite na 10% u tri tjedna dajte molim vas
[/quote]
1. siječnja = 688,99 kn a 27. svibnja 1000,00 kn. +45,14%.
Gospodo ja ne znam što bi vi htjeli. Neka mi netko objasni gdje se može ,na legalan način, zaraditi više. Ako netko nije zadovoljan sa ovim, onda bi se trebao zamisliti dali mu u glavi sve štima.
Nemojte biti nezadovoljni. Možda sutra sve krene nizbrdo. Još ništa nije gotovo.
[/quote]
Promet je danas 13 milijuna kuna, to je donedavno bio prosječan promet kompletne ZSE, znači netko gadno ulazi, a to nisu samo mali, znači fondovi su jako zagrizli, a i oni ipak imaju neke analitičare, stoga uz moguće manje korekcije, zna se kud plovi ovaj brod.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima



Da vas ne gusim ovo je samo dio velike analize. Jos uvjek je ogroman broj bulkera u gradnji. Prognozu imate na kraju.

Ja sam prateći vaše analize i sugestije prodala na 800 jer sam mislila da će dionica pasti, da li da opet kupim ili da počekam, zbunjena sam. [embarass]
[/quote]
Kolegice dobra vecer!

Malo sam u zaostatku sa postovima. Iskreno suosjecam zbog vaseg gubitka. Ako vam je pisanje na forumu pokazatelj gdje i kako investirati radje se okrenite fondovima ili orocenoj stednji. Niti sam Vas nagovarao da kupite niti da prodate. Ako ste se vodili mojim pisanjem onda ste trebali prodat puno ranije ili ne kupiti uopce jer ja vec mjesecima pisem da je svjetsko trziste brodara lose a to mislim i danas. Da li je bolje nego je bilo? Je. Da li ce se ovako nastaviti? Ja mislim da ne u kracem periodu. Stoga stavljati vase pogresne procjene na moja nejaka ledja u naj manju ruku nije korektno. Kad su me forumasi na PM pitali za savjet rado sam ga dao ali uz napomenu "savjet je moj a odluka Vasa".

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"





Baltic Exchange Dry Index 3164 UP 222
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5308 UP 511
BPI Baltic Exchange Panamax Index 2612 UP 243
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1825 DOWN 5
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 868 DOWN 3

Kao što sam i rekao sledećih dana će panamax potegnuti sigurno.
[/quote]
Da kolega ali nisi pogodio razlog. Kad na marketu fali capeova popunjavaju se panamaxi. Bit ce interesantno kad se guzva rascisti. Naravno, neki ce dobro proci ali ne mogu svi.

Capesize congestion hits a record high in China

A RECORD 80 capesize dry bulk carriers are waiting outside Chinese iron ore ports to discharge their cargoes, according to London broker Simpson Spence & Young

Sad znamo i zasto BDI raste. Kakva je buducnost? Strucnjaci kazu:

Capesize rise likely to be short-lived

Kako pisem pod imenom i prezimenom ne mogu postati cijele clanke jer su autorski zasticeni.
[/quote]
Kolega lako je biti general poslije bitke, ali ja sam ovako nešto očekivao koristeći isključivo logiku i još nešto, ovo definitivno nije kraj rasta BDI-ja, ni približno, uostalom bumo vidli.
[/quote]
Kolega kakvi generali nakon bitke. Pa nisam napisao da sam otkrio toplu vodu. Samo sam postao dio onoga sta sam veceras procitao. Ja mislim da je korisno.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"






Baltic Exchange Dry Index 3164 UP 222
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5308 UP 511
BPI Baltic Exchange Panamax Index 2612 UP 243
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1825 DOWN 5
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 868 DOWN 3

Kao što sam i rekao sledećih dana će panamax potegnuti sigurno.
[/quote]
Da kolega ali nisi pogodio razlog. Kad na marketu fali capeova popunjavaju se panamaxi. Bit ce interesantno kad se guzva rascisti. Naravno, neki ce dobro proci ali ne mogu svi.

Capesize congestion hits a record high in China

A RECORD 80 capesize dry bulk carriers are waiting outside Chinese iron ore ports to discharge their cargoes, according to London broker Simpson Spence & Young

Sad znamo i zasto BDI raste. Kakva je buducnost? Strucnjaci kazu:

Capesize rise likely to be short-lived

Kako pisem pod imenom i prezimenom ne mogu postati cijele clanke jer su autorski zasticeni.
[/quote]
Kolega lako je biti general poslije bitke, ali ja sam ovako nešto očekivao koristeći isključivo logiku i još nešto, ovo definitivno nije kraj rasta BDI-ja, ni približno, uostalom bumo vidli.
[/quote]
Kolega kakvi generali nakon bitke. Pa nisam napisao da sam otkrio toplu vodu. Samo sam postao dio onoga sta sam veceras procitao. Ja mislim da je korisno.
[/quote]
Htio sam reći da će uvjek postojati neki razlog rasta BDI-ja, živo me zanima gdje je kraj rastu u ovom naletu, mislim da je minimalno do 4000. Za članak svaka čast i da koristan je, evo ti 100-ka.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

New Report

Close