Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Sad kad BDI zvekne pa pometu kupnju, dobro se nasložilo!
Tolike godine na burzi a još nisi u stanju predviditi BDI pa nije ni čudo što gubite novce.
Društo evo članak sa NY TIMESA:
U najkraĆem flota od 738 brodova stoji ispred Singapura jer nema tereta.
Oprez.
nekak mi se čini da dioničari atpl spavaju ko bebe! [smiley]
Jesu to ovi? Izgleda da su se probudili i ustali na lijevu nogu.
Top ask
CIJENA KOLIČINA
900,00 10
907,70 109
907,79 48
910,00 38
913,98 100
914,00 106
914,99 70
915,00 118
918,00 6
918,80 30
BTW, ima li tko odnos bid/ask u totalu za ATPL?
šta će ti sve te nepotrebne informacije?
rađe pogledaj likvidnost pa razmisli dal posustaje kupnja il prodaja…
dečki čekam je na 730kn u periodu od mjesec dana…jeli to realno čekati!!!
Pozivam Vas da pogledate moj komentar istog posta. Ovako zutom ostaje etiketa navijackog novinarstva ili sta bi mi kazali forumaskim rjecnikom drukeraja.
[/quote]
Moram priznati da nisam razumio komentar. Ako je komentar graf, na kojem se vidi odnos BDI.a i brodarskih kompanija (koji pokazuju donekle veliku ovisnost brodarskih kompanija o BDI-u), onda bih vam mogao savjetovati da pogledate grafove na duža vremenska razdoblja. Prije nekoliko stranica sam postao ovisnost BDI-a i ATPL na razdoblja od 1-3 godine gdje je situacija malo drugačija.
Moja razmišljanja kreću u smjeru onoga što sam napisao 11.05.09 a koalira s člankom od g. Zivka.
Namjerno nisam boldao ono što je i Zivko boldao, kako se moj članak nebi okarakterizirao kao drukeraj. U svakom slučaju, mislim da je bit foruma razmjena informacija i nije mi bila namjera savjetovati nekoga na kupnju ili prodaju…
Kecova na svojim člancima imam koliko hočeš, ali ću sve jedno pokušati nastaviti pisati realno koliko je to god moguće, jel ako mogu pisati Oni što govore danas će gore-dolje, onda vjerovatno mogu i ja…
Posjedujem dionice ATPL
Pozivam Vas da pogledate moj komentar istog posta. Ovako zutom ostaje etiketa navijackog novinarstva ili sta bi mi kazali forumaskim rjecnikom drukeraja.
[/quote]
Mene bi s druge strane zanimao podatak koliko brodaskih kompanija je blizu ili već bankrotirala u proteklih 6 mj. te što se u konačnici dogadja s brodovima brodarskih kompanija koje bankrotiraju…
Zanimljive bi bile i usporedbe isplativosti novog i starog broda s sadažnjom cjenom vozarina…
Utjecaj cijene nafte na cjenu dnevnog najma broda, kao i potrošnja goriva na brodovima novije i starije generacije…
Procjenu svijetske tonaže sada i za godinu dana te u 2011…