Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Slavonski fond se riješio skoro pa većine dionica, dok ESOP još nije, ali će uskoro
Pozdrav
sutible: ” ” Slavonski fond se riješio skoro pa većine dionica, dok ESOP još nije, ali će uskoro Pozdrav
A nista onda u doku jos koji dan sta drugo covjek da radi [smiley11]
sutible: ” ” Slavonski fond se riješio skoro pa većine dionica, dok ESOP još nije, ali će uskoro Pozdrav
otkud ti to?
U izvješću je vidljiva stavka koja je govori da se udio ESOPA drastično smanjuje a povećavaju se udjeli banaka imaš na zadnjoj stranici 3q 2007. Neke stvari zbrojiš i dobiješ te vrijednosti…………
Pozdrav[smiley2]
According to analysts at Jefferies and Cantor Fitzgerald, the spot charter rates of Capesize dry-bulk ships fell last week as the amount of space available on ships grew. The supply increased because Chinese steel makers have begun to draw down their iron ore inventories rather than bring in more supply while they initiate annual negotiations with miners over 2008 prices.
Jefferies and Cantor both believe that charter pricing will get back on track and move higher again once the negotiations mature, as the Chinese cannot pull down their inventories very long.
Koliko jos ESOP ima municije?
10-15 tisuća komada[smiley4][smiley2] a može biti i manje dakle oko 5-10 tisuća
…..Greek drybulk shipper DryShips Inc. said Tuesday its third-quarter earnings ballooned, beating Wall Street’s expectations, on soaring charter rates for its vessels……
Voyage revenue more than doubled to $150 million from $60 million in the prior-year period………
The company earned $103.5 million, or $2.92 per share, compared with $3.5 million, or 11 cents per share, in the year-ago quarter……….
Adjusted to exclude a one-time gain from the sale of two vessels, the company earned $84.3 million, or $2.38 per share……..
DryShips attributed its soaring profit to the number of its vessels operating in the spot market, where charter rates have skyrocketed in the past year.[/i]…….
Malo sam ispremiješao originalni post da bude lakše pratiti bitno.
Jedan od veterana brodarskih foruma (mislim Shogun) je svojevremeno već rekao da je DryShips orijentiran na spot market i to se iz rezultata lijepo vidi.
Prihodi su mu narasli 150 % (sa 60 na 150).
Otprilike toliko su u istom razdoblju 2007. u odnosu na 2006. narasli i indexi BCI i BPI.Takva korelacija jasno ukazuje na spot (prihod prati kretanja tržišta u približno realnom vremenu).
To je – uz približno iste troškove -prouzročilo porast dobiti od 2300 % (sa 3.5 na 84.3) !!!
Ova zakonitost kod dry bulkera – da jedinica porasta prihoda (vozarina) odbacuje puno više jedinica porasta profita (jer troškovi ne rastu ili ne rastu ni približno istom brzinom) se u gornjem primjeru savršeno lijepo vidi.
Kod ATPL su stvari “prigušene” drugačijom politikom chartera , kao i drugim djelatnostima sa različitim stupnjevima odnosa prihoda i troškova.Kod JDPL se s druge strane radi o mixu dry-bulkera i kontejneraša , čiji se indeksi ne kreću jednako.
U praksi se zato efekt porasta/pada indeksa vozarina ne vidi odmah.Međutim , on djeluje “sa zadrškom” i iskazuje se kad-tad , jer je najbitniji po ukupni prihod navedenih brodara.Ranije smo na ovom postu pokušali pratiti taj odnos.Mišljenja o “kašnjenju” prihoda u odnosu na kretanje indeksa (BPI , BSI , BHSI) su od 6 (Bosun , moja malenkost) do 15 mjeseci (Hogar).
Mislim da kretanje prihoda ATPL u 3Q to i pokazuje (68 % prihoda dolazi iz brodarstva).Rast prihoda nije tako dramatičan i tek počinje odražavati blagu uzlaznu liniju kretanja indeksa u 4.Q 2006/1.Q 2007.
Pravo tek slijedi , jer su indeksi od početka 2.Q 2007. do danas narasli cca 100 %.!!
Zbog toga kapa dolje Hogaru ,koji je još davno ustvrdio da zbog gore objašnjenog zaostajanja dobiti za indeksima nemamo što brinuti još duboko u 2008. godinu.
Kad izađe FI za JDPL bit’ ćemo još pametniji.
Suvisli su komentari apsolutno dobrodošli.