@sakai
Lega, NHF,raznoraznih savjeta sam se naslušao, ali nisam djelovao, moj prosjek ulaza je oko 760 kuna, u međuvremenu je bila i 600 i 820, sada je 900 i ja uopće ne razmišljam o prodaji, samo sam iz ovog posta zaključio da mislite da idemo up, a s tim se slažem, a ako i ne idemo opet dobro već čemo ići.
Uživajte i sorry na osvrt na vaš post
Na zalost strpljen spasen. Berba je u tjeku. Upravo zavrsio izvjestaje danasnjih pregleda.
@ metuzalem
Naravno da je ciljano kako bi sutra srusio ATPL. Ajde i ti u rake.
Gosp.Techman je kompetentna osoba za procijenu vrijednosti brodova,kao i očekivanja u ovoj
industriji.I zahvalan sam mu na svim objektivnim komentarima.
Usprkos lošim predviđanjima i njegovim objektivno-pesimističnim predviđanjima ja sam u brodarima
gotovo pa 100%.TNPL,JDPL,JDPL ,a povremeno u trejdanju i u ATPL.
Dugoročno me brodari ne interesiraju,a naročito ne ATPL jer je cijena dionice ATPL prema NAVu precijenjena dva do tri puta u odnosu na gore navedene.Mislim da je to prevelika razlika i prevelika
nagrada za dubrovačku diplomaciju i prevelika kazna za loši imiđ koji ima JDPL,TNPL,kao i za
netransparentan LPLH.
Molio bih da prije zabijanja aseva,provjerite istinitost navedenih činjenica.Možda ostvarite i ekstra
zaradu.
Naročito,neiskusni investitori trebaju biti oprezni.Sa što više pažnje čitati strućne komentare gosp.Techmana i tek tada donositi odluke.
ja sam požurio prije par dana i prodao po 800
ne moram vam pisati kako se sad glupo osjećam
je…. me daytrejdanje
konj, konj, konj
-Kolega, svaka čast na iskrenosti, malo je takvih.
@ metuzalem
Naravno da je ciljano kako bi sutra srusio ATPL. Ajde i ti u rake.
Ja se ovdje ne usudim ni javiti jer bi me prije nek pisnem poslali u rake a ja vjerna atlanskoj [cry]
M.
Molim vas da me ne mijesate u vase igre oko jeftnije-skuplje kupnje. A ako bas hocete znati,moja je procjena da nakon sto dionice narastu 40-50 % u nekoliko dana treba realizirati dobitak. Hocu li kupovati jeftinije ili skuplje uopce nije bitno…no to je sad vec neka druga prica.
Uglavnom, rasprava je ovdje nepotrebna i ostavljam vas. No necete tu biti sami jer imate tu dovoljno strucnjaka koji vas voditi u svijetlu buducnost [smiley], savjetujuci da prodate na 600 kn. Sto vise takvih to bolje [cool]
[/quote]
Oho, evo jos jednog nepismenog talenta koji mi stavlja u usta nesto sto nisam kazao a "procitao" je to na forumu.
@ Eugenija
Kolegice temeljitost je zenska osobina. Ako pogledate vrijeme posta na kojeg se referirate vidjet ce te da se radi o zadnjim sekundama Petka 08.05.09 šta bi znacilo da se tekst odnosi na Subotu za koju svi znamo da ZSE ne radi. Znam da ponekad nije lako razumjeti sta je pisac htio kazati ali ovdje je to tako ocito.
@ Lopina
Ma Lopina pusti talente. Ja uglavnom komentiram trziste brodskog prostora a ne dionice. Kratkorocno moze doci do razmimimolazenja dionice i trzista ali na nesto duzu stazu vrijeme stvari stavlja na svoje mjesto. Naravno da je situacija bolja nego prije koji mjesec. Pa BDI je izracun prosjecnih zarada bulkera. No zar negdje 10-11.03 nismo bili sa BDI na 2298 da bi se strmoglavili na 1463 mjesec dana kasnije. I ko garantira da se necemo opet???? Sta ja vidim kao pozitivno a to nije vezano samo za ATPL. Nakon rasta dolazi pad ali obicno nesto manji nego je bio rast pa mi je portfelj od nove godine usprkos fluktuacijama ojacao oko 30 %.
@techman
BDI na 2298 da bi se strmoglavili na 1463 mjesec dana kasnije. I ko garantira da se necemo opet????
Ja bih bio vrlo iznenađen da se to dogodi,a mislim da je takva mogućnost jednaka onoj da se DOW vrati ponovno na 7000 bodova. Nešto mi govori da se tržišta oporavljaju i da svjetska gospodarstva jačaju, moguća je manja korekcija BDI-ja iza koje slijedi ponovno žešći uzlet, a mislim da za takvu prognozu ne treba biti brodarski expert.
Dugoročno me brodari ne interesiraju,a naročito ne ATPL jer je cijena dionice ATPL prema NAVu precijenjena dva do tri puta u odnosu na gore navedene.Mislim da je to prevelika razlika i prevelika
nagrada za dubrovačku diplomaciju i prevelika kazna za loši imiđ koji ima JDPL,TNPL,kao i za
netransparentan LPLH.
Kelega sve se vriti oko dividende, predujma dividende i sl. kako za ovu godinu, tako i za naredne godine.
Možda je zato tolika razlika u brodarskim dionicama.
@Mcinha
Na cijenu vozarina utječe jako puno čimbenika a najvažniji je ponuda i potražnja za brodarskim uslugama
dugoročno index vozarina se mora stabilizirati na razinama koje osiguravaju brodarima kakvu takvu perspektivu i profitabilnost.
Brodarski business je cikličkog karatera i krize se događaju svako određeno vrijeme. Čak i da nije bilo recesije kriza brodarskog sektora bi sigurno nastupila.
Po meni tek rezultati za 2Q ove godine odredit će smijer kretanja ove dionice jer će se već tada znati da li bi moglo biti dobiti i dividende za 2009. godinu.
Kratkoročno sve je moguća ali na duge staze pobjeđuju fundamenti.
@techman
BDI na 2298 da bi se strmoglavili na 1463 mjesec dana kasnije. I ko garantira da se necemo opet????
Ja bih bio vrlo iznenađen da se to dogodi,a mislim da je takva mogućnost jednaka onoj da se DOW vrati ponovno na 7000 bodova. Nešto mi govori da se tržišta oporavljaju i da svjetska gospodarstva jačaju, moguća je manja korekcija BDI-ja iza koje slijedi ponovno žešći uzlet, a mislim da za takvu prognozu ne treba biti brodarski expert.
Kolega da li znas koja je razlika izmedju mog i tvog pisanja? Ja stavljam egzaktne cinjenice sa datumima i iznosima (moguca mala odstupanja jer sam podatke vadio iz grafa) a tvoje pisanje je bazirano na "nešto" sto ti govori. Pa neznam šta bi dao da mi je malo popricati o buducnosti brodarskih dionica sa tvojim "nešto" sta govori.
I jedno pitanje za siri auditorij. Da li brod opterecen kreditom zaradjuje ili je u minusu prema zadnjem nivou BDI-a?
@Mcinha
Na cijenu vozarina utječe jako puno čimbenika a najvažniji je ponuda i potražnja za brodarskim uslugama
dugoročno index vozarina se mora stabilizirati na razinama koje osiguravaju brodarima kakvu takvu perspektivu i profitabilnost.
Brodarski business je cikličkog karatera i krize se događaju svako određeno vrijeme. Čak i da nije bilo recesije kriza brodarskog sektora bi sigurno nastupila.
Po meni tek rezultati za 2Q ove godine odredit će smijer kretanja ove dionice jer će se već tada znati da li bi moglo biti dobiti i dividende za 2009. godinu.
Kratkoročno sve je moguća ali na duge staze pobjeđuju fundamenti.
Gorane mogu kazati samo jedno. Rjetko vidjeno ovdje. Izvrstan post (naravno moje vidjenje). [thumbsup]
@ Heroj
Kolega zalutali ste. Da li znate da je po novim propisima “inside info” kazneno djelo???? A ako vam je osnova za investioranje forum nemam sta dodati.
Na zalost strpljen spasen. Berba je u tjeku. Upravo zavrsio izvjestaje danasnjih pregleda.
@ metuzalem
Naravno da je ciljano kako bi sutra srusio ATPL. Ajde i ti u rake.
Gosp.Techman je kompetentna osoba za procijenu vrijednosti brodova,kao i očekivanja u ovoj
industriji.I zahvalan sam mu na svim objektivnim komentarima.
Usprkos lošim predviđanjima i njegovim objektivno-pesimističnim predviđanjima ja sam u brodarima
gotovo pa 100%.TNPL,JDPL,JDPL ,a povremeno u trejdanju i u ATPL.
Dugoročno me brodari ne interesiraju,a naročito ne ATPL jer je cijena dionice ATPL prema NAVu precijenjena dva do tri puta u odnosu na gore navedene.Mislim da je to prevelika razlika i prevelika
nagrada za dubrovačku diplomaciju i prevelika kazna za loši imiđ koji ima JDPL,TNPL,kao i za
netransparentan LPLH.
Molio bih da prije zabijanja aseva,provjerite istinitost navedenih činjenica.Možda ostvarite i ekstra
zaradu.
Naročito,neiskusni investitori trebaju biti oprezni.Sa što više pažnje čitati strućne komentare gosp.Techmana i tek tada donositi odluke.
[/quote]
Lopina,
upravo mi je servirana jedna boca vrhunskog australskog vina i spreman se na duži let nakon čega me neće biti na forumu duže vrijeme, zaradio sam dovoljno za ovu godinu, valja se i odmoriti. Volio bi da su na forumu prisutni i Sakai, Techman, Toknezev etc. pa neka svak čita ili ignorira ono što osobno procijeni. No, moram priznati da si mi postao dosadan, pa preseli na topic TNPL (ulazit ću tamo iz određeni razloga, dobra je to firma), jer si na ATPL zalutao. Ako baš hoćeš, bez lažne skromnosti mogu ti se pohvaliti da mi za procjenu flote ATPL TNPL i JDPL treba cca. pola sata do ura vremena, no kao što Sakai kaže treba nešto i platiti (šalim se).
Usporedbe TNPL i ATPL još nekako mogu pretrpiti, dobre su to firme ali i potpuno različite dionice, ali tvrditi da je jedna ATPL precijenjena u odnosu na patuljka tipa JDPL ne zaslužuje komentar.
Što se tiče pitanja Techa za široke mase, uputio bi sve forumaše na Platou i dva zaključka za panamaxe izgrađene 2001., a radi se o t/c od 3-6 mjeseci za app. 22000 dolara dnevno, što brodarima jamči solidan prihod i može biti signal "proljeća". Ako takovi ugovori postanu pravilo a ne izuzetak na konju smo. Ugodan vikend svima, uživajte.
@ Gardist
Dvije laste ne cine proljece. Ima i drugih zakljucaka. I to puno vise. Vidi Ikana. Po imenu ko da je nase gore list.
23/25MONTHS – ‘North Prince’ 1999 75542 dwt dely Shanghai 10/20 May 23/25 months trading redel worldwide $14000 daily – Italian chrtr –
5/7 MONTHS – ‘An Ho’ 2004 77834 dwt dely Cape Passero 8/10 May 5/7 months trading redel worldwide $20250 daily – Deiulemar
4/6 MONTHS – ‘Navios Gemini S’ 1994 68636 dwt dely Hamburg 6/9 May 4/6 months trading redel worldwide $19000 daily – United
3/5 MONTHS – ‘Ikan Bayan’ 2005 75500 dwt dely N.China 7/9 May 3/5 months trading redel worldwide $13750 daily – Setsea
3/5 MONTHS – ‘Dione’ 2001 75172 dwt dely Xinsha 15/25 May 3/5 months trading redel worldwide $14250 daily – CTP –
I sretan put. [bye]
A ako vam je osnova za investioranje forum nemam sta dodati.
na stranu sad kaj je kome osnova za investiranje ….ja se neki put sama pitam koji su sve razlozi čestog i radog čituckanja ovog foruma [huh]….nekak je to postalo dio života ….svaka čast svima koji su aktivni na temi ….al dajte se malo manje svađajte [pray]…ako možete to nekak izvesti
[smiley]