Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 900 | 19 | 47,30 | 48,20 | -0,42% |
Najsmješniji mi je danas DRYS, ovaj direktor tiska dionice od drys kao na traci…………..
a sve u cilju da prikupi što više gotovine kako bi mogao kupiti još više brodova, trenutno DRYS ima oko 40 brodova……
http://www.reuters.com/article/marketsNews/idINBNG38163320090508?rpc=44
Od kuda ti da se prikuplja lovu za kupnju brodova, dosada su sve ove nove emisije dionica išle za plačanje dugova i sprječavanja bankrota. Zna li netko koliko uopće DRYS ima dionica, čini mi se da je to potpuna nepoznanica.
Kolega ako se T odnosi na mene nece ici. Sta bi ja sad trebao prodavati druge dionice i kupovati brodare. Kolega imam puno KODT, Leda, pa banka, Tisak…. Sve je raslo a bez uticaja BDI. Svjezu lovo odavno ne stavljam u dionice. Vec sam masala unutra.
-Kolega, gotovo je sa kupovinom brodara,to je trebalo napraviti upravo onda kad ste uporno sugerirali da se treba riješiti brodara, jer ova godina neće biti dobra.
-Tada je trebalo riskirati (ako je to uopće rizik) , onda kada sam Vam postavio pitanje hoće li ATPL preživjeti.
-Nadam se da će nam se uskoro vratiti i Sakai,kolega sa izuzetnim iskustvom u brodarskom sektoru.
[/quote]
Sa tobom nastavljam diskusiju kad copy/paste jedan moj post (ozbiljan jer sam se znao i sprdati)gdje bilo koga pozivam na kupnju ili prodaju. Ako to ne ucinis mogu samo zakljuciti da lažeš.
Sta se tice pomorskih gurua pogledaj malo arhivu (nadam se da je znas koristiti). Vidi kad su poceli pisati i sta su pisali na pocetku forumaske karijere na brodarskim topicima. Nema tome niti dvije godine.
Kuna, hvala ali pusti to. Znas i sam tu vise ne pisem iz dva razloga:
– prvi je taj sto vecina ovdje ne zna ni koje brodove ima ATPL
– drugi je zbog terora koji je potjerao i Toknezeva, recimo. Mogao bih i ja vaditi stare postove gdje se cvili sto stari clanovi na brodarskim temama vise ne pisu (ili gdje je kupnja Leda na 14 000 pravi potez), praviti se grbav i zanemariti cinjenicu da je nakon najzescih down drukova ATPL skocila 40 %.
Nemojte biti u zabludi, dovoljno je procitati Stopforda i praviti se pametan ovdje na forumu.
Na kraju, zahvaljujem drukerima i ap i down. Zamolio bi one za down da malo krenu zesce jer sam se otresao dionica tako da mi pase pad cijene. Zasto prljati ruke kad ima dovoljno drugih?
Zahvaljujem na suradnji [cool]
Kuna, hvala ali pusti to. Znas i sam tu vise ne pisem iz dva razloga:
– prvi je taj sto vecina ovdje ne zna ni koje brodove ima ATPL
– drugi je zbog terora koji je potjerao i Toknezeva, recimo. Mogao bih i ja vaditi stare postove gdje se cvili sto stari clanovi na brodarskim temama vise ne pisu (ili gdje je kupnja Leda na 14 000 pravi potez), praviti se grbav i zanemariti cinjenicu da je nakon najzescih drukova ATPL skocila 40 %.
Nemojte biti u zabludi, dovoljno je procitati Stopforda i praviti se pametan ovdje na forumu.
Na kraju, zahvaljujem drukerima i ap i down. Zamolio bi one za down da malo krenu zesce jer sam se otresao dionica tako da mi pase pad cijene. Zasto prljati ruke kad ima dovoljno drugih?
Zahvaljujem na suradnji [cool]
[/quote]
Iskusni kolega bi htio kupiti jeftinije, vjerojatno zato što u bliskoj budućnosti očekuje pad cijene [cool]
Necemo imenovati gurua ali 29.08.2007 kaze
Quote
Evo nekoliko smijesnih pitanja:
vlasnik sam dionice x – kada mogu ocekivati dividendu, nakon redovite godisnje skupstine?
je li bitno koliko dugo drzim dionicu ili je jedino bitno da sam ju kupio prije odluke o dividendi?
moram li poduzeti posebne korake za dividendu ili je dovoljno sto sam registran u SDA sa svim potrebitim podatcima te sjedim i cekam uplatu na moj tekuci?
thx in advance!
Unquote
A danas soli pamet. Treba imati trbuh za to. Procitavsi malo wikipediju i posjetivsi skupstinu ATPL ne postaje se brodarski ekspert. Za kompetentno pricati o dionici ATPL ipak treba imati nesto vise znanja. Na zalost papir sve trpi. Raduje me da sam svojim terorom ospio odstraniti nekompetentne. Ja i Carlos al pari. [thumbsup]
Nakon gurua ajmo na zivotnije teme. Ovih dana se dosta prica o BDI i sve su oci uprte u njega. Mislim da je clanak o njemu interesantan. U punom sam pogonu pa malo kasnim sa citanjem.
BDI rises again
Volatility is the key word for the trials and tribulations of the Baltic Dry Index and consequently all ship owners involved in the dry bulk trade.
The BDI, a gauge that reflects the cost to haul iron ore, coal, grains and other raw materials via ships, edged up higher yesterday to reach 1,897 points, gaining 91 points from the previous session.
It had gained a further 1.1 percent or 20 points last Friday, before a break on Monday. Leading analysts keep pointing out that the course of the BDI should be closely monitored as an indication of the world economy’s rebound.
But the fact remains that even if this well-sought rebound arrives, whether that will be at the end of the year, or at the first months of 2010, the BDI could still be plagued by another crucial factor.
That is of course the potential oversupply of bulk carriers, which is expected to hinder the freight market’s possible rally back at healthier levels and definitely more sustainable for most ship owners.
For the moment, the index remains at very low levels. That said, the main winners from yesterday’s upward swing, were the bigger vessel types, with the Capesize Index reaching 2,528 points (up by 152) and the Panamax Index standing at 1,702 (up by 146).
Despite this, earnings for panamaxes remain below the smaller Supramaxes. A panamax can average $13,658 on a daily time-charter rate, while a supramax can reach up to $14,952 on average.
The relevant daily average rate for a capesize, once the “golden goose” of the market, now stands at $23,744, almost a tenth of the earnings it could fetch almost a year ago.
‘Steady steel prices have supported rates’ for capesizes, Omar Nokta, an analyst at Dahlman Rose & Co in New York, wrote in a note on Friday. ‘The panamax market has benefited from a surge in activity levels during the past few days and rates continue gaining.’
Iron ore is the biggest single dry-bulk cargo hauled at sea, accounting for an estimated 26 per cent of the total this quarter, according to Drewry Shipping Consultants in London.
Capesize forward freight agreements this quarter, used to bet on future shipping rates, dropped 5 per cent to US$20,925 a day in Oslo. Panamax FFAs slid 4.1 per cent to US$11,875 a day. The data are from broker Imarex NOS.
Published : May 7, 2009
…That said, the main winners from yesterday’s upward swing, were the bigger vessel types, with the Capesize Index reaching 2,528 points (up by 152) and the Panamax Index standing at 1,702 (up by 146).
Despite this, earnings for panamaxes remain below the smaller Supramaxes. A panamax can average $13,658 on a daily time-charter rate, while a supramax can reach up to $14,952 on average.
Prek..prek…jučerašnje vijesti. Ali izgleda da ih je netko naručio za danas.
21.04.09.-05.05.09.
1. HFP -130 kom
2. ATPL d.d. +932 kom
9. PBZ.d.d. -2.166 kom
Techmane kad ćeš napisati vrijednost brod po brod? reko si da hoćeš. ajde doprinesi malo, pusti citate.
Na zalost strpljen spasen. Berba je u tjeku. Upravo zavrsio izvjestaje danasnjih pregleda.
@ metuzalem
Naravno da je ciljano kako bi sutra srusio ATPL. Ajde i ti u rake.
M.
Molim vas da me ne mijesate u vase igre oko jeftnije-skuplje kupnje. A ako bas hocete znati,moja je procjena da nakon sto dionice narastu 40-50 % u nekoliko dana treba realizirati dobitak. Hocu li kupovati jeftinije ili skuplje uopce nije bitno…no to je sad vec neka druga prica.
Uglavnom, rasprava je ovdje nepotrebna i ostavljam vas. No necete tu biti sami jer imate tu dovoljno strucnjaka koji vas voditi u svijetlu buducnost [smiley], savjetujuci da prodate na 600 kn. Sto vise takvih to bolje [cool]