Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
već po drugi put se čisti do 700 bez postavljanja naloga. ovo je definitivno trezor i sramota je da ovako troše novac s računa [bye]
Nego mene zanima ako znate koliko bi mogli zarađivati ovi Heavy Lift brodovi,oni su dani u dugoročan najam SAL-u,brodovi su čak popiturani u boje firme,sve sam prekopao ali nisam našao niti jedan ugovor za sličan tip broda
oko 9K Eur prema info koju ja imam. ako je krivo nek orguljaši isprave.
[/quote]
Ma to je dosta zatvoren market. Ja bas i nemam informacija o njima. Kao primjer mogu kazati da sam lani trebao voditi heavy lifter specializiran za vjetrenjace a bio je u TC 6000/dan. Najam ovisi o velicini, namjeni, dizalicama. sustavima iskrcaja.
[/quote]
Mislim da su na t/c od 1+1 g. za 11000-12000 eura, doduše to je info stara dva mjeseca. U svakom slučaju znam da su u ATPL jako zadovljni stanjem u tom segmentu poslovanja.
Opako se trži ATPL. 3 milje kuna prometa uz pad oko -1,5%.
već po drugi put se čisti do 700 bez postavljanja naloga. ovo je definitivno trezor i sramota je da ovako troše novac s računa
Vjerojatno si u pravu, na 695 se pojavi 700 kom pa se makne te ponovo postavi ali sa 360 kom, u međuvremenu je poskidano sa prodaje oko 350kom do 705kn
već po drugi put se čisti do 700 bez postavljanja naloga. ovo je definitivno trezor i sramota je da ovako troše novac s računa
Vjerojatno si u pravu, na 695 se pojavi 700 kom pa se makne te ponovo postavi ali sa 360 kom, u međuvremenu je poskidano sa prodaje oko 350kom do 705kn
[/quote]
i što nam to govori ?
kupovati ili prodavati !
Moze ali kao timski rad. Za JDPL mi je bilo lako, u gradu mi je, znam nekretnine a sa brodovima sam doma. Ako ce netko procjenit upravnu zgradu, hotel, zemljista, avione ja mogu brodove pa da sve stavimo zajedno. Brain storm.
Ajmo probat nešto brzinski.
1. Stara upravna zgrada sa zemljištem, restoranom i parkingom vrijedi app. 5-6 miljuna dolara.
2. Zemljište kod Jugovog bazena vrijedi app. 6 miljuna dolara, no obzirom da će tamo niknuti nova garažno-poslovno-stambena zgrada od 16000-20000 m2, držim da je realno vrijednost puno veća. Kažu dobro informirani da će tamo preseliti Uprava, znači ATPL će zadržati cca. 4000m2 a ostalo ide na bubanj. Recimo da će projektna dokumentacija i izradnja koštati 1300 eura po m2, a tržišna cijena m2 je od 3500-4000 eura, razlika je vrijednost što će ići u korist ATPL. Da skratim to kontam kao vrijednost od app. 25 miljuna eura. Vjerujem da će ista priča usljediti sa objektom pod 1., naravno kad se realizira ova priča. Ja bi sravnio sa zemljom staru komunističku zgradu i napravio tu novi stambeni neboder gdje bi prednost kod kupnje imali pomorci ATPL.
3. Atlant putnička agencija sa zgradom u 100% vlasništvu ATPL vrijednost 1 miljun eura
4. Atlant agent pomorska agencija 50% vlasništvo 500 000 eura.
5. DA pet prastarih aviona MD 82/83 proječno starih 25 godina, na tržištu vrijede od 8-10 miljuna dolara, znači 70% vrijedi nekih 6 miljuna dolara. To je smeće od firme i volio bi da se rješe tog balasta čim prije.
6. ACMC 100% vlasništva, super firma u inozemstvu, ne raspolažem info da li je u vlasništvu zgrade tako da se ne usuđujem lupati brojke, no u doba krize od 1997/2002 odigrala je presudnu ulogu da bi firma opstala nam marketu jer su upravljali sa 4 broda na Atlantiku što su imali solidne vozarine.
7. Hoteli Hilton (82%), Lapad i Lopud (100%) vrijednost udjela ATPL 80-100 miljuna eura
8. Udio u Lausu 1 miljun eura, doduše i ta firma ima neke nekretnine no za ukupnu sliku nije to neka stavka
Bojim se da nećemo napraviti ništa pametno jer nemamo pojma kolika je keš pozicija u londonskim bankama, kao i suma kreditnih obveza.
Kod određivanja NAV-a morali bi uzeti u obzir da su ova dva "vjetnamca" gotovo plaćeni u cijelosti i bit će isporučeni do kraja godine, dok su "kinezi" što će ih dobiti 2012 plaćeni 60%. Nadalje, tankeri iz STX su plaćeni app. 30%.
Povaljam, ovo je stvarno brzinski izračun bez korištenja kalkulatora, može biti samo orjentacijski okvir. Brodove sam već jednom procjenio pa to zadovoljstvo prepuštam drugim kolegama sa foruma.
nejde vam ovo još puno dole. trezor bu prolufto taman ono što je bilo namjenjeno za špekulativnu prodaju i nazad im nebu vratio. Mislim da mogu kupiti još cca 18 K komada dok se ne napune, al nisam 100% ziher, bubam iz glave. ako se trezor napuni do vrha bit će to super proluftano jer brijem da je taman tih 20K komada dobar dio onih koje se stalno vrte u krug.
ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 9,46% 132.070,00 9,46% 132.070,00
Trezor može i preko 10% jer je zakonska regulativa tu dosta nedorečena.
Ima primjera koji to dokazuju npr. Korf preko 12%.
pa nije atpl u službi kupoprodaje brodova, aviona i nekretnina da mu valorizirate imovinu nego u službi zarade putem najma istih!
Moze ali kao timski rad. Za JDPL mi je bilo lako, u gradu mi je, znam nekretnine a sa brodovima sam doma. Ako ce netko procjenit upravnu zgradu, hotel, zemljista, avione ja mogu brodove pa da sve stavimo zajedno. Brain storm.
Ajmo probat nešto brzinski.
1. Stara upravna zgrada sa zemljištem, restoranom i parkingom vrijedi app. 5-6 miljuna dolara.
2. Zemljište kod Jugovog bazena vrijedi app. 6 miljuna dolara, no obzirom da će tamo niknuti nova garažno-poslovno-stambena zgrada od 16000-20000 m2, držim da je realno vrijednost puno veća. Kažu dobro informirani da će tamo preseliti Uprava, znači ATPL će zadržati cca. 4000m2 a ostalo ide na bubanj. Recimo da će projektna dokumentacija i izradnja koštati 1300 eura po m2, a tržišna cijena m2 je od 3500-4000 eura, razlika je vrijednost što će ići u korist ATPL. Da skratim to kontam kao vrijednost od app. 25 miljuna eura. Vjerujem da će ista priča usljediti sa objektom pod 1., naravno kad se realizira ova priča. Ja bi sravnio sa zemljom staru komunističku zgradu i napravio tu novi stambeni neboder gdje bi prednost kod kupnje imali pomorci ATPL.
3. Atlant putnička agencija sa zgradom u 100% vlasništvu ATPL vrijednost 1 miljun eura
4. Atlant agent pomorska agencija 50% vlasništvo 500 000 eura.
5. DA pet prastarih aviona MD 82/83 proječno starih 25 godina, na tržištu vrijede od 8-10 miljuna dolara, znači 70% vrijedi nekih 6 miljuna dolara. To je smeće od firme i volio bi da se rješe tog balasta čim prije.
6. ACMC 100% vlasništva, super firma u inozemstvu, ne raspolažem info da li je u vlasništvu zgrade tako da se ne usuđujem lupati brojke, no u doba krize od 1997/2002 odigrala je presudnu ulogu da bi firma opstala nam marketu jer su upravljali sa 4 broda na Atlantiku što su imali solidne vozarine.
7. Hoteli Hilton (82%), Lapad i Lopud (100%) vrijednost udjela ATPL 80-100 miljuna eura
8. Udio u Lausu 1 miljun eura, doduše i ta firma ima neke nekretnine no za ukupnu sliku nije to neka stavka
Bojim se da nećemo napraviti ništa pametno jer nemamo pojma kolika je keš pozicija u londonskim bankama, kao i suma kreditnih obveza.
Kod određivanja NAV-a morali bi uzeti u obzir da su ova dva "vjetnamca" gotovo plaćeni u cijelosti i bit će isporučeni do kraja godine, dok su "kinezi" što će ih dobiti 2012 plaćeni 60%. Nadalje, tankeri iz STX su plaćeni app. 30%.
Povaljam, ovo je stvarno brzinski izračun bez korištenja kalkulatora, može biti samo orjentacijski okvir. Brodove sam već jednom procjenio pa to zadovoljstvo prepuštam drugim kolegama sa foruma.
[/quote]
Sa ovakvim izračunom ostale imovine NAV za ATPL je preko 1.000 kn.
Prema ranijim izračunima za ostalu imovinu se kalkuliralo da iznosi oko 100 mil.$ kada je US$ bio niži od 5 kn i ja sam taj podatak uzimao kao točan tj.kalkulirao sam da ostala imovina vrijedi
cca 500 mil kn.
Prema gore navedenim podacima od Gardiste to ćini više od 180 mil $ ili gotovo 400 kn po dionici
više.
Gdje je istina?
100 ili 180 mil US$.
Ovo je prijedlog za diskusiju ,a ne provokacija,jer kada sam govorio o NAV za ATPL od cca 650 do
700 kn tu ostalu imovinu sam diskontirao gotovo na polovinu od njene stvarne vrijednosti .
NAV sam zakinuo za 380 kn.
Pretpostavka je majka svih za..ba.