Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Nego mene zanima ako znate koliko bi mogli zarađivati ovi Heavy Lift brodovi,oni su dani u dugoročan najam SAL-u,brodovi su čak popiturani u boje firme,sve sam prekopao ali nisam našao niti jedan ugovor za sličan tip broda
oko 9K Eur prema info koju ja imam. ako je krivo nek orguljaši isprave.
[/quote]
Ma to je dosta zatvoren market. Ja bas i nemam informacija o njima. Kao primjer mogu kazati da sam lani trebao voditi heavy lifter specializiran za vjetrenjace a bio je u TC 6000/dan. Najam ovisi o velicini, namjeni, dizalicama. sustavima iskrcaja.
Quote
Double-hull ships (all ships in the pipeline) can transport more cargo than single-hull ships
Unquote
Direktor Erstea bi se trebao zapitati tko stavlja ovakve nebuloze na papir sa logom njegove banke.
I mene su nasmijali.
Ima on važnijih briga u zadnje vrijeme.
neki dan sam unovčio 500x7o ccaq 35000 kn za ovaj mjesesec tj. prošli dosta, i sljedeći će biti isto takav, a već sam odavno napisao da ovog ljeta gospodnjeg nećemo preko soma, samo kederi se hvataju, a GRUNF nek i dalje zbori TKO PRVI DOĐE TAJ ĆE POBIJEDITI
@ KT 1R12
Kolega ni nakon dva citanja nisam uspio shvatiti sta ste htjeli kazati u svom postu. Ocito ih pisete samo za sebe sto pricinja samozadovoljavanje. Vidite kako ja to jednostavno. Za razliku od handy-a trend vozarina Panamaxa je u padu.
Kolega Vinski moguce da ste u pravu. Ipak ima i vidjenje iz drugog kuta. Mozda pokusavaju zaustaviti dalnji pad jer kad pada upravu boli puno vise od drugih s obzirom na broj dionica. A mozda su zakljucili da je jeftino pa zato kupuju. I nakon toga to pretankaju sebi kroz bonus dionice. Zivot na zalost nije jednostavan i nije lako zakljuciti sta je kupac imao na umu.
hm, teško je procijeniti o čemu se radi. definitivno nije trenutak za kupovinu vlastitih dionica i tko dobro nije pročitao izvještaj predsjednika uprave, sigurno je i preskočio da se radi o zamjeni dionica.
tu prestaje svaka kalkulacija. atlantska je pri vrhu punjenja vlastitim dionicama.
ili se boje izvješča pa djele lekcije solidarnosti na burzi……
[/quote]
ima bit da je to onih 932 komada od neki dan, ali je tek danas objavljeno na ZSE.
[/quote]
dionice su stekli temeljem ugovora o zamjeni, znači da nisu trgovane preko burze. Nadam se da nisu ugovori s članovima Uprave.
Bumo vidli
http://www.poslovni.hr/114738.aspx
Upozorio bih kolege na čalanak u poslovnom gdje se očito obrtanjem riječi
U naslovu
i ružnim naslovom pokušava ocrniti brodare i umanjiti njihovr rekordne rezultate
također se sugerira da će oni osim tankera imati tešku godinu što možda i nije totalna laž
ali molim da mi neko navede jednu dionicu ili firmu za koju ova godina neće biti
teška uglavnom sramota od ćlanka pročitati sa oprezom ….
Nije ljepo tako bisati o firmama koje su usprkos svemu ostvarile krasnu dobit
a naroćito ATPL i TNPL koje su stvarno vrhunske firme !!!
Moze ali kao timski rad. Za JDPL mi je bilo lako, u gradu mi je, znam nekretnine a sa brodovima sam doma. Ako ce netko procjenit upravnu zgradu, hotel, zemljista, avione ja mogu brodove pa da sve stavimo zajedno. Brain storm.
@ vinski
[/quote]
Svakako bi trebalo izračunati NAV ali s obzirom na novogradnje,kao i prodaju Konavla,nedostatne
informacije o novim zaduženjima/vjerovatno za nove brodove/kao i nedostatne informacije o visini
dosadašnjih uplata za te brodove mislim da bi bilo korisnije napraviti procijenu vrijednosti na 31.12.2008.,a polazna
osnova bi trebala biti knjigovodstvena politika JDPL,koji jedini pokušava svesti bilancu na stvarnu
vrijednost flote.
Naravno da bi bilo korsnije utvrditi sadašnju vrijednost imovine ,ali bi svi podaci moraju biti dostupni.
Mi za sada imamo samo bilancu od 31.12.2008.i ona bi trebala biti polazna osnova.
Kod JDPL nema ovakvih problema jer nije bilo ni prodaje,ali ni preuzimanja novih brodova,tako da se od 31.12.2008.
nisu dogodile bitne promijene.
U svakom slućaju JDPL je napravio veliki rez i smanjio kapital,ali dobro sasjeka i amortizaciju/trošak/i svako izvješće i uz minimalni oporavak vozarina bi trebalo pokazivati dobit.
ATPL je daleko zaduženija od JDPL,ali i daleko poslovnija,ali svako izvješće će se čekati sa strahom
s obzirom na preveliku amortizaciju.ATPL će biti knjigovodstveni gubitaš,JDPL možda i u pozitivi
uz isto poslovanje.
To je danak koji se plaća u fazi loših vozarina,jer rezultati su bolji od knjigovodstvenih,ali i izuzetno
velikih dobitaka kao što je bilo 2008.jer je amortizacija bila premala.
Dakle,niti je dobit iz tri kvartala 2008.iz osnovnog poslovanja bila onoliko velika,niti je bio onoliko
veliki gubitak u 4Q 2008 onako velik,a sve to dodatno povećava oscilacije cijena dionice ATPL.
I u 1Q2008 možemo oočekivati loš poslovni rezultat sličan zadnjem 2008.,a u biti je situacija daleko
povoljnije.Amortizacija koja je prevelika "ubija" dobit tj povečava gubitak.
vidi kupnje na atpl [bye]
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
680,00 1 10:06:41
680,00 2 10:06:41
680,01 100 10:06:41
680,01 30 10:06:41
683,50 15 10:06:41
680,00 6 10:06:09
680,00 50 10:06:09
680,00 10 10:06:09
680,22 10 10:06:09
681,00 60 10:06:09
681,01 10 10:06:09
681,03 2 10:06:09
683,06 2 10:06:09
686,00 79 10:06:02
683,06 20 10:05:52
683,06 8 10:05:50
683,06 12 10:05:18
683,10 20 10:05:18
685,00 8 10:05:18
685,00 192 10:04:56
685,00 100 10:04:22
685,00 1 10:04:14
685,00 50 10:04:12
685,05 20 10:04:12
686,46 20 10:04:12
686,50 40 10:04:12
687,50 50 10:04:12
688,10 50 10:04:12
690,00 100 10:02:51
690,00 100 10:01:06
690,00 70 10:01:06
691,00 15 10:01:06
691,07 7 10:01:06
691,07 3 10:00:57
692,03 17 10:00:57
695,00 50 10:00:13
697,50 21 10:00:00
697,50 5 10:00:00
697,50 20 10:00:00
697,50 26 10:00:00
697,50 68 10:00:00
697,50 10 10:00:00
697,50 5 10:00:00
697,50 30 10:00:00
697,50 8 10:00:00
697,50 20 10:00:00
697,50 9 10:00:00
697,50 12 10:00:00
697,50 7 10:00:00
697,50 1 10:00:00
697,50 10 10:00:00
697,50 1 10:00:00
697,50 1 10:00:00
697,50 10 10:00:00
697,50 1 10:00:00
697,50 3 10:00:00
697,50 4 10:00:00
a jeb…. koja uprna prodaja na atlanskoj ?!?