ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.12.2024. u 14:08
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,88
1.201
28
42,50
43,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




Kolega naravno. Nije beg cicija. Vazi li i obrat?

Uvijek, cuga nije problem, kako danas u USA brodari padaju, tako će sutra ili prekosutra rast, jedino je pitanje hoće li ATPL to popratiti, 99% sam siguran da DSX ide preko 15,13 dolara koliko je završila prošli tjedan, DRYS je ipak hiperspekulativna dionica i on će vjerojatno povući i najviše.
[/quote]
Kolega Techman:
DSX 15.27 +1.14 +8.07%
Sad da vidimo ATPL.
[/quote]
Evo mog posta od 21.04. tek toliko da se vidi koliko pratimo USA brodare. ATPL prošli tjedan nije prešla 760 kuna, a da je pratila DRYS ili DSX trebala je ići preko 830.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

@ Mcinha

Ma kolega PM je O.K. ali mi ovde kazemo da nije gust j…. ako niko nezna.
Vezano za DRYS i DSX. To vam dodje isto kao "Teorija i praksa samoupravnog socializma". Teorija im je bila za 5 ali ih je praksa nestom mucila.

Sve u redu kolega. Naj gora stvar je da u zadnje vrijeme pogadjam a stalno prognoziram lose. Puno pozdrava.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Hoću li je kupiti po 700,600 ili pak 200, nije mi presudno, (naravno da nije i nebitno) jer ako preživimo, ostaju nam brodovi, hoteli, zemljišta u Gružu,(vjerojatnost izgledna izgradnje high-class marine) ..etc.etc.

Nemoj se ljutiti ali ovo je zaista za Hall of Fame besmislica napisanih na ovom forumu. Napisati na forumu o dionicama da kupovna cijena nije presudna je zaista…. ne mogu uopće naći prikladnu riječ [shocked]
Pa samo od 600 do 700kn je 15% razlike.

A ako su brodarskoj firmi potrebne djelatnosti u drugim sektorima da se spasi onda je to zabrinjavajuće. No bolje da su trošili lovu na te stvari nego da su samo kupovali brodove. [thumbsup]

Kolega Techman i ja se pridružujem onima koji se pitaju zašto gubite vrijeme na ovoj temi??? Meni ste istina pomogli jer sam radio kontra nego vi pišete i nakrcao se ATPL-a po 660-670 kn. No neznam kako drugi prolaze ako vas slušaju. Inače zadnjih dana sam prestao čitati vaše postove, jednostavno vas ignoriram isto kao i izvjesnog Cartmana koji na temi stanovanja uporno već godinu dana tvrdi da cijene nekretnina neće padati. [lol]

Ali kolega lojtra pa zasto radite protiv sebe? Ako radite obrnutom od onoga sta pisem i na tome profitirate zasto me pozivate da prestanem??? Ubijate relevantan indikator za svoje investiranje? To ja zovem rad u korist vlastite stete.

E moj kolega kako prozirno. Problem sa mojim pisanjem je sta jos uvjek blizu buducnost bojim crno i to sigurno ugrozava vasu investiciju. I kolega necu prestati pisati. I pisati cu ono u sto vjerujem a generalno je bazirano na vidjenju svjetskih analiticara trzista brodskog prostora. Ali ne copy/paste. Ja procitam nekoliko relevantnih izvora i donesem osobno misljenje.

Pa zar i ovaj put nisam bio u pravu kad sam opovrgavao nekakve projekcije cijene dionica, zar nisam nedavno pisao da ovaj porast BDI vidim kao cetvrti rog na grafu, zar nisam jos prije nove godine pisao da ce BDI surfati i ponasati kao cesalj na priblizno istim nivoima……

Naravno, nitko nije nepogresiv pa ni ja no od kada smo u krizi moje su se prognoze pokazale solidne.

I kolega vi moje postove sigurno necete prestati citati je ce te u optimisticnom pisanju kad se za to stvore uvjeti prepoznati pocetak trajnijeg oporavka vaseg Obrovca.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Sve u redu kolega. Naj gora stvar je da u zadnje vrijeme pogadjam a stalno prognoziram lose. Puno pozdrava.

Hi Tech, još si tu, kaj ima novo, kupiti or no tu kupiti, pitanje je sad? Kako će ova gripa utjecati na cijene dionica u brodarskom sektoru? Nemoj opet o CV, predstavi se itd… Veliki vele da je najgore prošlo, ne pratim ovo već neko vrijeme danas se vratih i vidim da se povijest ponavlja, kaj ne? Iskreno potrošio sam dobit od zadnjeg trejda, sad sam opet na kruhu i vodi. Pozdrav legendi!!!

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Naravno da sam tu. Bas sam zavrsio post na JDPL. Kupiti ili ne kupiti osobna je stvar. Ja necu kupiti. A CV smo apsolvirali. Treba ti evolucija da stignes na taj nivo 🙂 Vjerovatno je stvar u godinama. Bankarski analiticari tvrde da je naj gore proslo pa svako malo bljesne neka banka u amera sa monstruoznim dubiozama. Brodarski eksperti se jos drze rezervirano i pricaju o drugoj polovini 2010.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Kolega Techman i ja se pridružujem onima koji se pitaju zašto gubite vrijeme na ovoj temi??? Meni ste istina pomogli jer sam radio kontra nego vi pišete i nakrcao se ATPL-a po 660-670 kn. No neznam kako drugi prolaze ako vas slušaju. Inače zadnjih dana sam prestao čitati vaše postove, jednostavno vas ignoriram isto kao i izvjesnog Cartmana koji na temi stanovanja uporno već godinu dana tvrdi da cijene nekretnina neće padati. [lol]

ne osuđujem nikoga – samo promatram i primjećujem da ovdje ima puno indikativnih faktora pa ako se u zadnje 2 godine ravnate kontra – profitirali ste (ja nisam) ali sam zamijetio pojavu u prvi mah – što znači, napravi suprotno i to odmah ili uskoro i siguran dobitak ! [thumbsup]


Ali kolega lojtra pa zasto radite protiv sebe? Ako radite obrnutom od onoga sta pisem i na tome profitirate zasto me pozivate da prestanem??? Ubijate relevantan indikator za svoje investiranje? To ja zovem rad u korist vlastite stete.

E moj kolega kako prozirno. Problem sa mojim pisanjem je sta jos uvjek blizu buducnost bojim crno i to sigurno ugrozava vasu investiciju. I kolega necu prestati pisati. I pisati cu ono u sto vjerujem a generalno je bazirano na vidjenju svjetskih analiticara trzista brodskog prostora. Ali ne copy/paste. Ja procitam nekoliko relevantnih izvora i donesem osobno misljenje.

Pa zar i ovaj put nisam bio u pravu kad sam opovrgavao nekakve projekcije cijene dionica, zar nisam nedavno pisao da ovaj porast BDI vidim kao cetvrti rog na grafu, zar nisam jos prije nove godine pisao da ce BDI surfati i ponasati kao cesalj na priblizno istim nivoima……

Naravno, nitko nije nepogresiv pa ni ja no od kada smo u krizi moje su se prognoze pokazale solidne.

I kolega vi moje postove sigurno necete prestati citati je ce te u optimisticnom pisanju kad se za to stvore uvjeti prepoznati pocetak trajnijeg oporavka vaseg Obrovca.


moram priznati da si stvarno elokventan i da ti mozak brzo razmišlja ali to da si dobar poslovni savjetnik mi je smiješno kao prvo sebi bi posavjetovao i već bi desetine miliona zaradio i nebi ih baš djelio badava pa jedna je Majka Terezija i daj molim pet analitičara koji su predvidjeli ovakvu krizu ja znam samo jednog a to nisi ti a ni ja

jeli taj jedini analitičar zaradio desetine miliona ili je i on loš poslovni savjetnik [proud]


Naravno da sam tu. Bas sam zavrsio post na JDPL. Kupiti ili ne kupiti osobna je stvar. Ja necu kupiti. A CV smo apsolvirali. Treba ti evolucija da stignes na taj nivo 🙂 Vjerovatno je stvar u godinama. Bankarski analiticari tvrde da je naj gore proslo pa svako malo bljesne neka banka u amera sa monstruoznim dubiozama. Brodarski eksperti se jos drze rezervirano i pricaju o drugoj polovini 2010.

Može li sličnija analiza KV firme kao i na JDPL…

Vrijednosti brodova, imovine i ostalog… JDPL ovako i onako poprilično precizno određuje svoju vrijednost i je redovito je revalorizira u bilanci. Nisam siguran dali je tako isto i s ATPL.

Podaci o brodovima (ako su točni):

m.b. "AP DRŽIĆ" – 2009
m.b. "AP SVETI VLAHO" – 2009
m.b. "MIHO PRACAT" – 2009
m.b. "CITY OF DUBROVNIK" Panamax Bulk Carrier – 1995.g. – 75.100 MT
m.b. "IMPERIAL" Panamax Bulk Carrier – 2007 – 75.510 MT
m.b. "KOLOČEP" Handymax Bulk Carrier – 1996 – 42.578 MT
m.b. "GUNDULIĆ" Handymax Bulkcarrier – 1997 – 45.267 MT
m.b. "OLUJA" Handymax Bulk Carrier – 1996 – 42.584 MT
m.b. "ORSULA" Laker Carrier – 1996 – 34.167 MT
m.b. "PELJEŠAC" Panamax Bulk Carrier – 1984 – 71.229 MT
m.b. "PETKA" Panamax Bulk Carrier – 1994 – 75.100 MT
m.b. "SVETI NIKOLA I" Handymax Bulk Carrier – 1997 – 44.314MT
m.b. "GETALDIĆ" Handymax Bulkcarrier – 1996 – 45.300MT
m.b. "Atlant Frauke" Heavy Lift Carrier – 1994 –
m.b. "Atlant Trina" Heavy Lift Carrier – 1995 –
m.b. "Atlant Svenja" Heavy Lift Carrier – 1996 –
m.b. "Atlant Regine" Heavy Lift Carrier – 1996 –

m.b. "BOBARA" – Coaster Vessel – 1980
m.b. "Mokošica" – Coaster Vessel – 2006
m.b. "Šipan" – Coaster Vessel – 2007

Možemo li očekivati knjigovodstveno knjiženje prodanog broda Konavle u 1Q ili je ona već knjižena prije?

New Report

Close