ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 15:00
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



u prvih 6 minuta 46500 kn prometa. a cijela burza 666000
počelojepočelo

A što je to počelo??
[/quote]

mislim da ovaj antismajlić sve govori.
ništa ni ne mora past ako likvidnost padne.
još nije 1% razlika bid/ask.

Dulje vrijeme nisam investirao (najvise zbog nedostatka slobodnih sredstava), a sad cekam ulaz u ATPL. Iskreno, vec nekoliko dana cekam ispod cijene koja je trenutno aktualna. Strpljivost se mozda isplati, no koliko vidim puno bi mi ugodnije bilo da sam imao za ulaz na 600 pa i 650.

Blago siromašnima duhom...

… odakle uvijek istih ca 11.000 kom u prodaji!? valjda od onih istih stotinjak koji se non-stop vrte okolo prodavajući jedan drugom i tako u krug. smijesno! koji se uzlet može očekivati na ovakvim prometima? povremeno se na moj-fond.hr daju podaci o prometima/kupnjama od strane oif – nitko od njih ne kupuje atpl!? jel’ vam (nam) to nešto govori!? ovi koji sanjaju o uzletu na 1000 ili više samo sanjaju. prodavajući ovako – jedan drugom, možemo se vrtit u krug između 650-820 ovisno o kretanju burzi u us/eu, tek onda (dijelom) o bdi itd. usput, zadnji mjesec i po sam u 10% plusu u 4 oif, s puno manje glupiranja – kad je trend silazni/promjenljiv prebaciš u sestrinski novčani fond i obratno … što se mene tiče prvom prilikom prodajem i ne vraćam se tako skoro, bar dok zse ne kupi neka ozbiljnija burza i dok se na noj ne počne vrtiti kapital …

China COSCO plans to cut, delay ship orders

China COSCO, the world’s largest dry bulk shipper, posted a bigger-than-expected second-half loss and said it was in talks to delay or cancel some new ship orders to help weather the market downturn.

The country’s largest shipping group forecast a substantial drop in international trade this year as the global economy contracts and squeezes China’s export environment.

"Considering the market conditions, the Group is negotiating with ship owners to postpone delivery of three 8,495 twenty-foot-equivalent units (TEUs) vessels to 2010," COSCO said in a statement.

http://www.chinadaily.com.cn/bizchina/2009-04/23/content_7709378.htm

ovdje kako sam vidio nitko nema pojma o kupovanju dionica. pisete kao da ste daytraderi. onda kupuj i prodaji svaki dan 15 puta i ne pricaj. ako mislis da ce ici preko ath onda je valja kupiti odmah. jel tako. ili o cemu ti pricas? sam sebi ulazis u usta. bdi je pao 80% dok je drys 90%. gdje ti mislis da tu jos ima prostora za pad. vanjska razmjena je pala za 10%. najvise od drugog svjet rata. mislis da jos moze past? ako tako mislis onda je najbolje prodati, jer se to ne pise na dobro. sto se tice kupnje brodova, oni tek stizu za dvije god. taman dok se sve smiri i mislim da je to dobra investicija. a kupnja vlastitih dionica je uvjek pozitivna stvar ako znas bar malo racunovodstvo. naravno dok se ne daju menagerima. sto se tice dividende. ja sam vlasnik firme kao i bilo drugi i trebam sudjelovati u dobiti. kao i u gubitku jer tako. molim one koji pisu da ako neznaju bolje cute jer znate za onu “cuti ako zelis ostati pametan”

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

Na platou danas:
ZAGORA
Ship Name ZAGORA
DWT 73435
Built 2001-07
Flag GRC
Draft 13,85
73,435 BLT 01 LIANYUNGANG/PHILIPPINES 23-25/4.2009 USD 13,000 DAILY VIA INDO OLDENDORFF CATRRIER GMBH

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"

738.11… i šta dalje…šta čekamo…


China COSCO plans to cut, delay ship orders

China COSCO, the world’s largest dry bulk shipper, posted a bigger-than-expected second-half loss and said it was in talks to delay or cancel some new ship orders to help weather the market downturn.

The country’s largest shipping group forecast a substantial drop in international trade this year as the global economy contracts and squeezes China’s export environment.

"Considering the market conditions, the Group is negotiating with ship owners to postpone delivery of three 8,495 twenty-foot-equivalent units (TEUs) vessels to 2010," COSCO said in a statement.

http://www.chinadaily.com.cn/bizchina/2009-04/23/content_7709378.htm

Ovo je dobra vijest za ostale brodare šta se tiče otkazivanja novogadnji,samo se još nezna koliko će otkazati,imaju naručeno 58 dry bulkera

Inače u prva tri mjeseca od svih ugovorenih novogradnji za 2009. isporučeno je samo 10% brodova,ima članak na Lloydsu od jučer ili prekjučer ali ga nisam mogao naći,ovo je sa drugog portala

Written by Perter Clarkson Wednesday, 22 April 2009
There is a bright future down the road but it’s a very, very long road.
Views differed on how much impact delayed newbuildings and cancellations would have to help even up the demand supply balance.
Mr Koo noted that in 2009 owners were looking at 800 newbuildings being delivered. "The bulk of these orders are built at well established yards," he said.
Delayed delivery would be a major factor, he added.
Pacific Basin deputy chief executive Klaus Nyborg expected the impact of delayed deliveries to be much more significant, with 28% of what was due to be delivered last year not delivered.

For the first quarter of 2009 some 60% of the orderbook failed to be delivered.

"If this trend is maintained, then only 30m dwt of new bulkers will be delivered in 2009 compared to Clarkson’s expectation at the start of the year of 69m dwt. While we don’t expect 60% of the orderbook to fall away, the yard delivery record to date does illustrate how low freight rates, an uncertain market outlook and lack of trade credit has thus far impacted the market," he said.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham


738.11… i šta dalje…šta čekamo…

i ja se to pitam ? …
zadna transakcija 11:17:02

mi smo ipak zemlja slučaj


ovdje kako sam vidio nitko nema pojma o kupovanju dionica. pisete kao da ste daytraderi. onda kupuj i prodaji svaki dan 15 puta i ne pricaj. ako mislis da ce ici preko ath onda je valja kupiti odmah. jel tako. ili o cemu ti pricas? sam sebi ulazis u usta. bdi je pao 80% dok je drys 90%. gdje ti mislis da tu jos ima prostora za pad. vanjska razmjena je pala za 10%. najvise od drugog svjet rata. mislis da jos moze past? ako tako mislis onda je najbolje prodati, jer se to ne pise na dobro. sto se tice kupnje brodova, oni tek stizu za dvije god. taman dok se sve smiri i mislim da je to dobra investicija. a kupnja vlastitih dionica je uvjek pozitivna stvar ako znas bar malo racunovodstvo. naravno dok se ne daju menagerima. sto se tice dividende. ja sam vlasnik firme kao i bilo drugi i trebam sudjelovati u dobiti. kao i u gubitku jer tako. molim one koji pisu da ako neznaju bolje cute jer znate za onu "cuti ako zelis ostati pametan"

pozdrav veteranu i napokon nešto pametno da se dade pročitat! [thumbsup]


Na platou danas:
ZAGORA
Ship Name ZAGORA
DWT 73435
Built 2001-07
Flag GRC
Draft 13,85
73,435 BLT 01 LIANYUNGANG/PHILIPPINES 23-25/4.2009 USD 13,000 DAILY VIA INDO OLDENDORFF CATRRIER GMBH

Koliko je to u zelenoj zoni?

Inaće USA fjučursi u rastu…


ovdje kako sam vidio nitko nema pojma o kupovanju dionica. pisete kao da ste daytraderi. onda kupuj i prodaji svaki dan 15 puta i ne pricaj. ako mislis da ce ici preko ath onda je valja kupiti odmah. jel tako. ili o cemu ti pricas? sam sebi ulazis u usta. bdi je pao 80% dok je drys 90%. gdje ti mislis da tu jos ima prostora za pad. vanjska razmjena je pala za 10%. najvise od drugog svjet rata. mislis da jos moze past? ako tako mislis onda je najbolje prodati, jer se to ne pise na dobro. sto se tice kupnje brodova, oni tek stizu za dvije god. taman dok se sve smiri i mislim da je to dobra investicija. a kupnja vlastitih dionica je uvjek pozitivna stvar ako znas bar malo racunovodstvo. naravno dok se ne daju menagerima. sto se tice dividende. ja sam vlasnik firme kao i bilo drugi i trebam sudjelovati u dobiti. kao i u gubitku jer tako. molim one koji pisu da ako neznaju bolje cute jer znate za onu "cuti ako zelis ostati pametan"

svaka čast ovo bi trebao biti poklopac onima što kukaju da zašto ne raste ili onima koji priželjkuju pad od 50-60kn, al čisto sumnjam..
ak si daytrader situacija je savršena, non stop oscilacije
ak si dugoročni ulagač opet sve pet jer je firma ok, prebrodit će krizu i vratiti se za koju godinu na ath i tako je svejedno jel sad uđeš na 690 ili 750

New Report

Close