Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 4.570 | 108 | 42,30 | 44,40 | 0,00% |
mislim da će si današnji, a i jučerašnji prodavači iskopat i ono jedno oko koje im je ostalo! [lol]
balast balast – iš od nas! [wink]
tvoja tvrdnja još uvijek vrijedi za danas ili?
Octe vi mene počastit barem pićencem, ako kažem da ćemo ovaj tjedan ponovo do 850?
Kolega naravno. Nije beg cicija. Vazi li i obrat?
Uvijek, cuga nije problem, kako danas u USA brodari padaju, tako će sutra ili prekosutra rast, jedino je pitanje hoće li ATPL to popratiti, 99% sam siguran da DSX ide preko 15,13 dolara koliko je završila prošli tjedan, DRYS je ipak hiperspekulativna dionica i on će vjerojatno povući i najviše.
Jedva čekam rasplet. Tko će kome ostati dužan cugu?
Pokušao bi pojednostavniti ove neiscrpne teme na ATPL dokazivanja i analiza,kad će gore kad će dolje,i slikovito usporediti sa F1.Postoje vozači koji bi trebali biti vi,bolidi koje trebate izabrati sami,box,koji vam daje informacije(stručne analize,zbivanja na tržištu,ekonamska stanja itd.)Vi ste ti koji trebate izborit što bolju startnu poziciju,da bi u utrci imali bolje šanse,ako ste predhodno izabrali dobar bolid i logistiku.U samoj utrci će te se dokazati koliko valjate jer ste tu sami,na vama kad će te dati gas a kad oduzeti,ako vas netko i pretekne i izgubite bolju poziciju ne znači da ste do kraja izgubili i trku.Ako niste u svakoj utrci dosegli postolje sezona je duga ali je najvažnije ne odustajati prije kraja jer ste ona konačno izgubili.
Ovo mi govori i moje iskustvo u ovoj dionici ATPL jer je imam još od 1993,što isto tako ne znači da povremeno nisam izlazio u druge i ponovo se vračao za mene najboljem bolidu.
Motori se zagrijavaju treninzi su počeli pokušajte zauzeti što bolju poziciju .
Sa srećom.
Jest, a pogotovo treba paziti da se ne napravi glupost koju je napravila honda. Uložili puste, mislim čak i, miljarde pa reći nema od ovoga ništa, prodati ( dati) pa se sada lupat u glavu.
Molim ugledati se na Rossa Brawna, uletiti u pravi moment u obescjenjenu firmu sa ogromnim potencijalom, a takvih je ovom momentu koliko oćeš. Doduše Brown je imao pojma šta kupuje, uložio je sve što ima ( a nema malo) a taj hazard ( ipak je usprkos svemu bio hazard) je naplatio isti čas a mi ćemo se malo načekati. Ili malo duže…
kolega Techman mislim da se mi i suviše razlikujemo,vi gledate od danas na jučer a ja od danas na budučnost,i nikom ništa ne naturam, jer sam lijepo rekao da je svak vozač za sebe i da odabere ono što misli da je najbolje za njega
skupljala ih je i do 2000 prošle godine pa svi znamo što je bilo nakon toga
vidim napravio si nick samo da bi to napiso!
pa očito misle da vrijede i više od toga!
kolega Techman mislim da se mi i suviše razlikujemo,vi gledate od danas na jučer a ja od danas na budučnost,i nikom ništa ne naturam, jer sam lijepo rekao da je svak vozač za sebe i da odabere ono što misli da je najbolje za njega
Ma naravno da se razlikujemo. Bilo bi monotono da smo svi isti. Moram Vam staviti u usta vasu recenicu od malo prije:
Quote
Motori se zagrijavaju treninzi su počeli pokušajte zauzeti što bolju poziciju .
Unquote
A sta je ovo ako nije naturanje. Pisite cinjenice, suzdrzite se od drukanja i mogli bi postatio koristan forumas sa svojim iskustvom.
atlantska skuplja vlastite dionice koliko vidjeh obavijest! [thumbsup]
Drago mi je što skupljaju, ali već su nakupili u trezoru 9,53%.
Nemaju više puno do 10%.