ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 02:15
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



hi svima,
… mala analiza: od jutros usa futures/premarket indexi u crvenom s promjenljivom vrijednošću >
eu indexi čas zeleni, čas crveni prate rast/pad u stopu. sat prije otvaranja usa burze objavljen porazni rezultat morgan stanley banke za 1q > indexi dobivaju dodatni pad, za njima promptno fra/london burze > dakako za njima odmah zse pada, ali (na iznenađenje) ostaje u minimalnom zelenom … u 15:17 obavljena transakcija atpl po 747, prva povoljna ponuda čeka na 737. čeka se
do 15:39 kad se uspijeva prodati po 744,99 … odnos kupnja/prodaja ca 1:3 … potom pad …
pitam se, jel’ baš nužno forsirati prodaju na sitno i obarati!?
i opet, pratite radije usa premarket indexe da biste mogli ocijeniti što bi se moglo dešavati na eu/zse burzama. bdi je u koleraciji sa eko kretanjima, i na ovu i srodne dionice ima širi utjecaj.
pozdrav svima

treba zse prodati sto prije da nam stranac uvede evropsko vrijeme jer ovo nema smisla mi zatvoreni sa blagim minusom ili na nula,a sad ce evropa da se vrati u zeleno i ameri i sutra jovo nanovo stagnacija,pa opet pad.
Vjerujem u svoje znanje i veliki sam optimista jer sutra ocekivam veliko zelenilo od cca 6%..pozz do sutra
[/quote]

potpuno se slažem s tobom,a molio bi ove koji prepisjuju kilometareske postove na engleskom,a koji nemaju veze s burzom,da nam stvarno ništa ne znače osim što dižu vrijeme i prostor.
Neznam kako se osječaju oni koji očekuju dan D od petka.

propela

Hm, nije mi jasno otkud najednom takav pesimizam na topicu. Malo sam zamoderiran pa bas i nemam neku volju pisati. Izgleda da je bez mojih postova bili oni crni, bjeli, drukerski up, drukerski down ili mozda iritantni ovo jedan vrlo monoton topic. [yawn]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

+prema nekom mom grafu,tj grafu samo meni razumljivom,ispada da će dionica atpl na kraju godine biti cca 946,00 kuna..taj sam graf mukotrpno izgrađivao na osnovi 10 pokazatelja i statističkih i matematičkih-uključujući stupanj psihologije i tehničkog stanja tržišta,koji se opet svaki od njih sastoji od 3 glavna elementa..vrijeme će pokazati jesam li lud,ili sam stvarno nešto ubrao….šta na bosanski znači DNK? da nije komšijino…….


mislim da će si današnji, a i jučerašnji prodavači iskopat i ono jedno oko koje im je ostalo! [lol]

balast balast – iš od nas! [wink]

[lol] [lol] [lol] [lol]

>From Greg Lewis’ Dry Bulk Q1 Preview:
Expect Near Term Rally in the BDI.
We expect the BDI tomove higher heading into earnings season driven by a disconnect in the market, with the Atlantic basin outperforming Pacific basin. We expect rates in the Atlantic basin to be driven by increased demand for iron ore and grain cargos. However, we do not expect a significant upward breakout in BDI; instead, we expect the BDI to trend between 1,500 to 2,500 over the next few months.”

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Dnevna izvjesca su vrlo interesantna ali ih vise ne stavljam da ne iritiram kolege kojima copy/paste smeta. Ipak je vece bogatstvo asortiman korisnih postova(sad ce to gore, zalit ce te sta ste danas prodavali, opet drhte male rucice….) nego analize trzista svjetskih analiticara.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ovi predviđaju porast od 60 % . ATPL neka bude 30 % i svi zadovoljni. Dakle – HOLD and WAIT.

http://www.bankamagazine.hr/Naslovnica/Vijesti/Komentariianalize/tabid/138/View/Details/ItemID/50680/Default.aspx
BM kaže da ATPL prati BDI index a isti je poskočio 4% a dionica ništa. Zato če sutra sutra to ispraviti.
LP

Pokušao bi pojednostavniti ove neiscrpne teme na ATPL dokazivanja i analiza,kad će gore kad će dolje,i slikovito usporediti sa F1.Postoje vozači koji bi trebali biti vi,bolidi koje trebate izabrati sami,box,koji vam daje informacije(stručne analize,zbivanja na tržištu,ekonamska stanja itd.)Vi ste ti koji trebate izborit što bolju startnu poziciju,da bi u utrci imali bolje šanse,ako ste predhodno izabrali dobar bolid i logistiku.U samoj utrci će te se dokazati koliko valjate jer ste tu sami,na vama kad će te dati gas a kad oduzeti,ako vas netko i pretekne i izgubite bolju poziciju ne znači da ste do kraja izgubili i trku.Ako niste u svakoj utrci dosegli postolje sezona je duga ali je najvažnije ne odustajati prije kraja jer ste ona konačno izgubili.
Ovo mi govori i moje iskustvo u ovoj dionici ATPL jer je imam još od 1993,što isto tako ne znači da povremeno nisam izlazio u druge i ponovo se vračao za mene najboljem bolidu.
Motori se zagrijavaju treninzi su počeli pokušajte zauzeti što bolju poziciju .
Sa srećom.

propela

Alonso? I ti si tu!!

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.


>From Greg Lewis’ Dry Bulk Q1 Preview:
Expect Near Term Rally in the BDI.
We expect the BDI tomove higher heading into earnings season driven by a disconnect in the market, with the Atlantic basin outperforming Pacific basin. We expect rates in the Atlantic basin to be driven by increased demand for iron ore and grain cargos. However, we do not expect a significant upward breakout in BDI; instead, we expect the BDI to trend between 1,500 to 2,500 over the next few months.”

Neznam dali je već pisano o tome ali postaviti ću pitanje s obzirom da neznam puno o tome…

Koliki ugovori moraju biti u prosjeku da bi atpl generirala dobit?
Dali se zna nešto o ugovorima atpl za pojedine brodove?

@bkovac

Kolega ja cu malo u Italicu

Postoje vozači koji bi trebali biti vi,bolidi koje trebate izabrati sami,box,koji vam daje informacije(stručne analize,zbivanja na tržištu,ekonamska stanja itd.)

Ako sam dobro shvatio jedan vas prijasnji post vi ste iz pomorske struke. Za pratoti ovu dionicu na nacin kako sugerirate treba i minimalno predznanje a i trebaju izvori. Mislim da je nas nekoliko pomoglo da se shvati operativni svijet brodara i danas to nije neki bauk. Ostaje problem izvora informacija. Portali koji daju relevantne informacije su placeni i skupi. Da bi dobivali dnevnu analitiku cargo ili S & P brokera trebate biti u businissu ili imat prijatelje koji to jesu. Prosjecnom investitoru ostaje forum, BDI na DRYS i brodari na Yahoo uz tu i tamo neki clanak o brodarima. Ja bih rekao nije dovoljno.

Ovo mi govori i moje iskustvo u ovoj dionici ATPL jer je imam još od 1993,što isto tako ne znači da povremeno nisam izlazio u druge i ponovo se vračao za mene najboljem bolidu.

Kolega naj bolji dio posta vam je ovo "po mome misljenju"

Motori se zagrijavaju treninzi su počeli pokušajte zauzeti što bolju poziciju .
Sa srećom.

No vec u iducoj recenici svoje misljenje naturate drugom sta nije dobro.

@ optimist 1

Moram priznat da si me nasmijao sa Alonsom [thumbsup]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close