ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 19:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Može i više i dakle oko
240 milijuna bi trebala biti čista dobit bez prodaje brodova sve ovisi o ugovorima………….
Pozdrav[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Možemo računati da će biti dobit u 2007. u rasponu od 250-400 milijuna Kn….. sve ovisi o ugovorima
Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

opet malo gledam taj 3Q i moram priznati da je meni kvartal vrlo zanimljiv.

ima prihode od 405,6 M i to bez prodaja brodova (bar tako kaže FI), a 1Q imao 287 M i 2Q imao 301,5 M s tim da su u obadva prodani brodovi. po tome je ovaj 3Q vrlo dobar.

rashodi (282,5M) su u odnosu na 1Q (208,5M) i 2Q (250,2M) porasli, tako da to ne možemo optužiti za nekakvo “skrivanje” i time smanjivanje dobiti.

zbunjujući je vrlo velik financijski gubitak (fin prihodi – rashodi) koji je u 3Q = -43,8M što je dosta više nego u prva 2 kvartala (oko -15M). dio povećanja fin. rashoda je ok (kamate), ali negativne tečajne razlike od oko 22M kuna odskaču od prijašnjih kvartala. da je to kao u prijašnjima (npr. 4M), samo zbog toga dobit bi bila 18M veća. valjda bi onda 4Q trebao imati tu stavku opet u normali (puno manju), pa uz još veće prihode …

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Još trebamo dodati da ove dionice prodaje ESOP koje je prije 11 mjeseci imao preko 200 000 dionica dok danas imaju ispod 20 000 dionica
I dalje se nastavlja trend smanjenja udjela u ESOP-u, uz paralelan rast skrbničkih računa banaka. ovako kaže izvješće………………. Laku noć [smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


hmmm… lupam bez veze, mozda brodarski strucnjaci znaju vise… mozda se placanje vrsi prilikom sklapanja time chartera, barem veci dio ugovorene svote? Naime, ako su sklapali poslove u prvih 9 mjeseci to bi onda moglo biti to?

Plaćanje po TC je obično mjesečno

hvala Bosun, izgleda da sam zabrijao….

znao sam da sam to negdje pročitao, pa evo pronađoh: komentar iz FI 2006: Sukladno točki 85. MRS – 1 u računu dobiti i gubitka za 2006. godinu izvršena je reklasifikacija izvanrednih prihoda i izvanrednih rashoda u poslovne prihode i poslovne rashode. znači, tijekom 2006 su još vodili prodaje brodova kao izvanredne prihode, ali su to na kraju godine “reklasifirali” u poslovne prihode. pa tako nastavili i 2007. na žalost nisu to napisali u “12. Promjene računovodstvenih politika” nego “6. Rezultati poslovanja”. “

Ajde dok su racunovodje s nama, zamolio bi ih za komentar. Meni ovo sa reklasifikacijom sukladno MRS-1 je prilicno mutno. Zar nije prije postojao taj medjunarodni racunovodstveni standard, po kojem su postupali?

Izvanredni prihodi su “prihodi koji se ne pojavljuju redovito pa se stoga ne mogu ni planirati ni predvidjeti. Najcesci izvanredni prihodi javljaju se prilikom prodaje dugotrajne imovine…..”

To sto oni prebacuju to u redovne prihode mene navodi na pretpostavku da planiraju prodati brod(ove) nakon sto preuzmu “Kineze” a potom i “Vijetnamce”… ili opet lupam bez veze?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Šta reći?
Odlično izvješće.
Vrhunska Uprava.
Impresivni rezultati.
Vidim da su neki iznenađeni činjenicom da je veliki dio novogradnji financiran iz vlastitih sredstava.
Nikakvo iznenađenje, štoviše Kapetan Jerković je još u intervjuu Slobodnoj izjavio slijedeće:
“Ukupna investicija iznosi oko 250 milijuna dolara, pri čemu sa zadovoljstvom ističem da je financiranje cijelog tog investicijskog ciklusa velikim dijelom već osigurano uz znatno vlastito gotovinsko učešće. Tako će kreditna opterećenja po brodu biti relativno mala, pa kredite neće biti problem otplaćivati ni u lošim tržišnim uvjetima”.
Dakle, tko prati događaje vezane uz ovu kompaniju je već otprije znao da opasnost od navodne visoke zaduženosti ne postoji, a i Uprava je uvijek bila transparentna glede svojih aktivnosti.
Meni je ovo izvješće očekivano, a ionako već šest mjeseci govorim da će se najsočniji plodovi izvrsnog
poslovanja ubirati u 2008. godini.
No, da se osvrnem na današnje objavljivanje izvješća i njegovu težinu u ovoj specifičnoj situaciji.
Mogu bez imalo pretjerivanja ustvrditi, da je današnje odlično izvješće Atlantske plovidbe obranilo Crobex i cijelu burzu od drastičnog pada koji bi se sigurno dogodio da je Atlantska objavila loše, ili ispodprosječno izvješće.
Inteligencija, pronicljivost,ponos i hrabrost.
Sve je to bilo potrebno da se zacrta put poslovanja u ovom novom vremenu i svijetu, te da Atlantska Plovidba zauzme poziciju koja joj garantira prosperitetnu budućnost.
I koliko ja imam saznanja, ovdje se neće stati.
Pozdrav svim dioničarima Atlantske, ma gdje bili

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


mislim da derby nije ukljucio u izracun i treci brod kojemu ce isteci
bareboat charter za manje od godinu dana

molio bih te informaciju koliko je točan ovaj info. može i na pm. hvala

prema mojoj računici, “Miho Pracat” (odnosno “Pelješac” koji ga je zamijenio u bbc) je uzet u bareboat charter na 3,5 godine. To znači točno krajem 2008 bi trebao isteči. Jel se to podudara s tvojom matematikom?

Derbyshire, sitnica vezana za tvoj izračun NAVa (moža ti bude od pomoći):
Jerković (iz intervjua krajem 2005): “Uobičajeni je način da se novi brod gradi uz 20 posto vlastitog udjela, a ostatak se pokriva kreditnim zaduženjem pa bi ako tržište padne tih 80 posto moglo biti opterećenje. Ali mi smo proteklih godina stvorili toliko gotovine da ulažemo 30 – 40 posto vlastitog udjela pa nam je kreditni dio manji. Kada bi i došlo do duboke krize, neće nam biti problem otplaćivati kredit. S druge strane, kada nam počnu pristizati novi brodovi, rješavat ćemo se starih koji također imaju svoju vrijednost i sve će se to kanalizirati u novogradnje.”

All shipping lanes lead to China.

Sve je to bilo potrebno da se zacrta put poslovanja u ovom novom vremenu i svijetu, te da Atlantska Plovidba zauzme poziciju koja joj garantira prosperitetnu budućnost.I koliko ja imam saznanja, ovdje se neće stati.
Pozdrav svim dioničarima Atlantske, ma gdje bili

pa več je zacrtana kolega ententinis…[smiley11]
http://www.stoxx.com/download/indices/factsheets/sxb5p_fs.pdf

pozdrav


Kolega Derbyshire, ne da vjerujem nego Vam čestitam i klanjam se prvome stručnjaku koji je napokon izašao u javnost sa svojim izračunima i pogledima na vrijednost ATPL-a. Ono što je meni upalo u oči je to što ja dobit u 3Q ne bih uspoređivao s dobiti u 2Q (kada je očito bilo puno dokovanja i manje vožnje) već s dobiti u 1Q (oko 70 milijuna HRK) eventualno uvećanu za manji (pozitivni) sezonski utjecaj turizma i zrakoplovnog transporta. No, i sami ste napisali da ste primijenili konzervativnu računicu. P.S. Ubuduće, molim i ostale forumaše da konzumiraju Karlovačko prije nego što išta računaju…izgleda da ima blagotvorno djelovanje… [smiley2]

I Hogarov glas za Karlovačko i naravno za….Derbyshirea

Hogar vozi Volvo

Iako i mi konja za trku imamo evo kako to izgleda u bijelom svijetu:

DRYSHIPS INC. (NasdaqGS:DRYS)
Last Trade: 115.98
Trade Time: 4:00PM ET
Change: 10.06 (9.50%)
Prev Close: 105.92
Open: 110.74
Bid: 113.10 x 100
Ask: 113.69 x 100
1y Target Est: 129.80
Day’s Range: 110.41 – 115.98
52wk Range: 13.30 – 131.34
Volume: 5,266,327
Avg Vol (3m): 3,040,150
Market Cap: 4.12B
P/E (ttm): 18.74
EPS (ttm): 6.19
Div & Yield: 0.80 (0.70%)

a za naše vrsne računovodstvene analitičare evo i 3QFI za DRYS:

http://biz.yahoo.com/iw/071106/0325086.html

a meni osobno se ipak najviše sviđa ovaj dio:

EBITDA for the nine month period ended September 30, 2007 was $371.5 million as compared to $95.3 million for the nine month period ended September 30, 2006.(1)[/i]

Hogar vozi Volvo

115.98
Trade Time: 4:00PM ET
Change: Up 10.06 (9.50%)
Prev Close: 105.92
Open: 110.74
Drys na zatvaranju

Cijena 3700 -došao Imperijal (Ja obukao odijelo i cipele kako je kolega Ententinus naredio)
Cijena 3700-najava rasta za 2008 proizvodnje čelika u Kini za 11% u odnosu na rekordnu 2007 godinu
Cijena 3700 BDI index probio 11000 bodova
Cijena 3700 Drys na ATH
Cijena 3600 lagani pad BDI indexa i najava problema sa Bruce Leeom (Kinezima su vozarine preskupe)
Cijena 3500 cca najava da je Zagreb porinut u Kini a drugi (tigar) će biti porinut u prvom mjesecu
Cijena 3200 istina samo u jednom trenutku kriza na Zagrebačkoj burzi i najava da poćinje gradnja stambenog prostora od cca 20000m2 u centru Dubrovnika te da se isto tako planira sagraditi još jedan
Cijena 3450 Izišlo odlično izviješće i Atlanska spasila burzu od dodatnog potonuća

Bilo je tu još i da će Indija biti novi BUM,da brodari ulaze u novo zlatno razdoblje,šuška se o novim brodovima,Drybulk sektor uzlazni trend do 2010 zbog jakog razvoja gospodarstva itd,itd

Mali rezime proteklih par desetaka dana trgovanja i vijesti koje su dolazile za laku noć

SAM PROTIV SVIH

New Report

Close