Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Prihodima dodati veću vrijednost od 5 do 10 posto.
Dakle oko 1, 500 milijarda Kn prihoda
– 1 150 milijardi Kn rashoda.
________________________________
Dobit oko 350 milijuna Kn[smiley2] to je maksimalna vrijednost moguća je i veća ali i manja vrijednost…
Dakle raspon od 250-400 milijuna Kn dobiti. Sve ovisi kakve su ugovorene vozarine[smiley2]
Fundamenti anualizirano (@3.300 kn): BVpS = 587 EpS = 168,30 SpS = 958,72 P/B = 5.62 P/E = 20.85 P/S = 3.44 ROE = 26.97% NPM = 16.51% Ne izgleda lose, pogtovo ako vozarine nastave rast.
i gdje vi tu vidite prostor za daljnji rast, a da balon ne pukne?
dobit 2007. u odnosu na dobit 2006. bit će cca 2x veća, a cijena je već sada cca 4x veća.
objektivni bi rekli da sadašnja cijena (cca 3.400) već uključuje i moguću dvostruko veću dobit u 2008.
jdpl je, bez obzira na starost flote i slabiji image, značajno podcjenjeniji od atpl.imho.
zgodan post s ‘drugoga’ foruma, kolega se potrudio pa projicirao, a mi mu zahvaljujemo [smiley7] PROJEKCIJE ZA 2007 Prihodi: 1,003,432,000 + (344,454,000 + 26,401,000) = 1,374,287,000 (+23.6%) Rashodi: (825,018,000 – 120,000) + (239,094,000 + 38,218,000) = 1,102,210,000 (+3.62%) Dobit: 165,684,000 + (10,352,000 + 87,675,000) = 263,711,000 (+176.71%) BV: 819,231,000 + (10,352,000 + 87,675,000) = 917,258,000 (+22.31%) BVPS: 657.29 EPS: 188.97 P/B: 5.25 P/E: 18.26 P/S: 3.5 pokazatelji su stvarno dobri. pitanje je, međutim, koliko tu ima još prostora za rast dionice… ne znam koliko je realan target od 4000 kuna do kraja godine zanima me što vi mislite
vrlo realno. sadašnja cijena ipak ne pruža mogućnosti velikog daljnjeg rasta. ono spektakularno več je odrađeno tijekom ove godine.
deimos:
”
Fundamenti anualizirano (@3.300 kn): BVpS = 587 EpS = 168,30 SpS = 958,72 P/B = 5.62 P/E = 20.85 P/S = 3.44 ROE = 26.97% NPM = 16.51% Ne izgleda lose, pogtovo ako vozarine nastave rast.
”
i gdje vi tu vidite prostor za daljnji rast, a da balon ne pukne?
dobit 2007. u odnosu na dobit 2006. bit će cca 2x veća, a cijena je već sada cca 4x veća.
objektivni bi rekli da sadašnja cijena (cca 3.400) već uključuje i moguću dvostruko veću dobit u 2008.
jdpl je, bez obzira na starost flote i slabiji image, značajno podcjenjeniji od atpl.imho.
a nisi primijetio strukturu prihoda prošle godine? da nisu prodali brod prošle godine jedva bi bili na nuli. odbi prodaju broda (izvanredni prihodi) i još nešto izvanrednih prihoda i pogle koliko bi bila čista dobit – minus 5 milja kuna. tebi je p/e 18 skupo i to još sa trenutnim stanjem kad će 4q zbog novog broda biti bar 10% većih prihoda, a po sadašnjoj cijeni od 3500 za 2008 p/e će biti manji od 10. i to je skupo? a što je jeftino – građevinari?
Dobit će biti minimalno do kraja 2007 godine 14 puta veća od čiste dobiti 2006. jer dobit je bila oko 20 milijuna Kn bez prodaje brodova prošle godine, a ove će godine čista dobit bez prodaje brodova biti oko 240 milijuna Kn…… i smanjene su kratkoročne obveze za 55 posto ili u iznosu 126,5 milijuna Kn [smiley2]
1.Pitanje svima koji negativno pišu neka odgovore odakle ovolika dobit od 165 milijuna Kn …………..???
2. Kako je moguće smanjiti u tolikom iznosu kratkoročne obveze od 126 milijuna Kn i još imati dobiti od 165 milijuna Kn, odgovorite to
3. Koliko vrijedi trenutno biznis ATPL na svjetskom tržištu……… odgovorite to
4. Dajte nam podatke o svim ugovorima brodova
5. Koliko vrijede novogradnje od ATPL i koliko je ATPL plovidba platitla odgovorite i to
Kad odgovorite na ova pitanja svi oni koji negativno pišete imate informacije onda ste pravi investitori…….
Primite puno pozdrava[smiley2]
Moje procjene su bile na krju 1 q dobit od 210 mk, s obzirom na rast vozarina mislim da bi mogla biti oko mk240, pa, nadam se da necete shvatiti kao drukerski post, dobit u slijedecoj godini ce biti zasiurno veca nego ove… Pozdrav negativnom drukarasima,,,,
Pozdrav negativnim drukarasima,,,,
Ljudi, svi koji imate i oni koji ćete tek imati ATPL:
1. zanemarite CROBEX i CROEMI
2. zanemarite (eventualne buduće) padove hrvatskih dionica i korekcije hrvatskog tržišta
3. zanemarite politiku, politička prepucavanja, izbore itd.
Sve to ne utječe na ATPL koji glavninu svojih prihoda ostvaruje u inozemstvu.
Imajte na umu da će ATPL (ako se uvjeti poslovanja u svijetu drastično ne promijene) zbog proširenja flote i zbog viših vozarina SIGURNO rasti, dok će mnoge hrvatske dionice MOŽDA rasti.
P.S.
5.000 kn = samo pitanje vremena [smiley2]
1.Pitanje svima koji negativno pišu neka odgovore odakle ovolika dobit od 165 milijuna Kn …………..???
2. Kako je moguće smanjiti u tolikom iznosu kratkoročne obveze od 126 milijuna Kn i još imati dobiti od 165 milijuna Kn, odgovorite to
3. Koliko vrijedi trenutno biznis ATPL na svjetskom tržištu……… odgovorite to
4. Dajte nam podatke o svim ugovorima brodova
5. Koliko vrijede novogradnje od ATPL i koliko je ATPL plovidba platitla odgovorite i to
pa to ni najbrutalniji insajder nemaju…to valjda ni jerković nezna…kaj je preveč je preveč..znalci
Kada imaš sve te podatke onda znaš koliko ATPL vrijedi, dakle ako smatraš da vrijedi niže napiši elaborat, ako vrijedi više napiši opet zašto a ne samo vrijedi ili to ništa ne vrijedi……..
Treba argumentirati i dati prave podatke a ne svoja mišljenja jer mišljenja se mijenjaju kako postaješ informiraniji…. U tome smjeru želim aktivirati sve osobe koje su u ovoj temi da budu konstruktivne za sve a ne samo za sebe….
Pozdrav
Shares of Drybulk Carriers Rise After Analyst Suggests Investors Can Benefit From Price Slip
NEW YORK (AP) — Shares of most drybulk carriers regained their upward momentum Tuesday, after a Bear Stearns analyst said losses earlier in the week left an open door for investors.
Analyst G. Scott Burk suggested that the 5 to 17 percent price drops among drybulk stocks Monday may have been due to investors worries about when the outperforming industry will begin to ease, as well as volatility ahead of Chinese iron ore negotiations.
Burk also noted a “prominent investment TV show” that discussed the stocks late Friday as a possible source for the downturn.
The analyst said that the industry’s expected growth rate remains unchanged, however, with demand still expected to increase at least through next year. Demand will be driven, Burk said, by Chinese steel makers trying to build up stockpiles of iron ore before an expected price hike in April, as well as increased Chinese coal imports and weather-related port and route congestion.