Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Najbolji način za diskreditaciju bilo koga su brojevi.
30.3. 2009. 09,33 h
Svaki komentar je prilika.
Gosp.Techman iznosi korektne podatke koji nam u ovom trenutku ne idu na ruku.
Ali to je prilika da vlasnici ovih dionica pokušaju argumentirano dokazivati da vrag i nije tako crn.
A gosp.Ante većina ulagača su needucirani i treba im ukazivati I na dobre strane pa makar je to znalcima
i poznato.Pri komentarima trebamo biti svjesni da većina nismo visoko educirani i da komentare
približimo većini.A većina u ovom trenu u brodarima ne vidi perspektivu.Kriva procijena.
Mislim da je ATPL profitabilnije ulaganje sada kada je 660 nego kada je bila na 3.000.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Tekmana je poveznica između trenutka kad je počeo pisati postove ovakvog sadržaja na ovom topiku kakove sada piše i svih izgubljenih prilika za zaradu onih koji su ga slijepo slušali. Radi se o periodu proteklih 5-6 mjeseci.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Lopine njegovi su postovi u kojima nerjetko sam sebe pobija i piše bez velikog znanja uglavnom paušalne tekstove prepune jeftinih drukova.
Najbolji način za diskreditaciju bilo koga su brojevi.
NAV za ATPL je ? , Mislim da analogno za JDPL 31.12.2008.nije viši od 700.
Zaduženost po dionici /NAV= cca 1,60 tj zaduženost preko 60% na ukupnu realnu imovinu/1,60:2,60/
Novi brod ,mislim Pracat prazni rezerve gotovine.
Isplata dividende isto nagriza keš.
FI 1Q2009 izvjseno nastavak lošeg četvrtog 2008.
Dakle,biti će lošije nego 31.12.2008.
Vozarine i dalje jako nisko.Gubici i dalje osigurani.
Neiskusni oprez.Ne ostajati dugo u ovoj dionici dok BDI značajno ne naraste.
To nije jeftini druk već istina!
[/quote]
oklen je JDPL benčmark za ATPL?
mogućnost računovodstvene pogreške pri izračunu NAV-a (kako Vi to zovete)za JDPL?
isplata dividende uračunava se u prinos držanja dionice.
očekivanja za FI1Q09 uračunata su u cijenu, šta ako bude bolje od očekivanja? već smo
se uvjerili da su kod naših JDD-a bilance jako kreativan pojam.
Vi kažete: bit će lošije, vjerojatno i hoće za sektor, no ne i za dionicu, jeste li spremni tu Vašu izjavu jamčiti ovjerom kod javnog bilježnika?
30.3. 2009. 09,33 h
Svaki komentar je prilika.
Gosp.Techman iznosi korektne podatke koji nam u ovom trenutku ne idu na ruku.
Ali to je prilika da vlasnici ovih dionica pokušaju argumentirano dokazivati da vrag i nije tako crn.
A gosp.Ante većina ulagača su needucirani i treba im ukazivati I na dobre strane pa makar je to znalcima
i poznato.Pri komentarima trebamo biti svjesni da većina nismo visoko educirani i da komentare
približimo većini.A većina u ovom trenu u brodarima ne vidi perspektivu.Kriva procijena.
Mislim da je ATPL profitabilnije ulaganje sada kada je 660 nego kada je bila na 3.000.
[/quote]
gosp.Sakai vi mješate komparativ i superlativ
3.000:660 =4,55 puta
da bi bilo nerentabilnije trebalo bi pasti sa
660:4,55 =145
Dakle,ne dao Bog trebala bi pasti na ispod 145.
Dakle kada sam ovo napisao smatrao sam da ne može toliko puno pasti.Čak sam smatrao da vrijedi
toliko,tj tih 660.I sada to isto smatram,ali da je precijenjena/fundamentalno/prema TNPL,JDPL i LPLH.
Konkrektno smatram da će ATPL imati najlošije izvješće 1Q2009 i da je to posljedica fundamentalne
precijenjenosti u ovom trenutku.
Relativno najveća zaduženost,tj korištenje največe poluge koja u eri niskih vozarina radi protiv ATPL
će produbljivati razliku na štetu ATPL.Tek sa visokom rastom BDI,a mislim da bi granica trebala biti
oko 3.000 poluga počima multiplicirarti dobit.Što se to prije dogodi to bolje.
Ali to ne možemo gatati.Nemoguća misija.Ja govorim o sadašnjosti i bliskoj budućnosti.
kolega dajte malo nas počite tim fundamentima koje koristite u svojim procijenama?
koji je to model?
Gospodine Lopina!
Vama i ostalim brodarskim strucnjacima zelim cestit Uskrs i svako dobro.
Jer vi kolega Lopina znate o čemu govorite, pa taj JDPl je propast, ima 7 brodova od kojih dva mogu u staro željezo a da ne govorim o containerskom prijevozu. Uzeli ta 2 supramaxa u Brodosplita po političkoj direktivi na kojima su već sad spušili barem 50 mil dolara. Da ne govorim o toj upravi koja je potpuno nesposobna, sam je Papić (vjerovatno i Vi) krcao JDPl po 660 kn. S druge strane imate gdina Jerkovića iskusnog kapetana i starog lisca i pravu Upravu koja se dokazala, a to što daje dividendu nije loše jer sami grčki brodari kao DSX i DRYS daju kvartalno dividendu.
Sjećam se Vašeg druka za TNPL na 4500kn i mislim da niste baš kompetentni.
Ovako bi i ja mogao bit metereolog na televiziji.
Mogu se sloziti da ce kriza mozda biti kraca ali sta ti to znaci na primjer za konteinerase kojima je 2014 predvidjena kao godina oporavka i sad bude 2013.
[/quote
Druže Techman pa nemade ovi Dubrovčani kontejnere nikakve. A kako to da danas ne postate Američane, neprijatelji mrskog vam i nam kapitalizma.. kako to?????
Šta se tiče meteorologije, di ste vi bili dok je grmilo? Šta nas tad niste upozoravali?
Kolega ne svrstavam se na ničiju stranu ali nisam primjetio da se u članku spominju panamaksi.
[/quote]
Techmane, nisam skužio ovo sa stranama. Pa razgovor je između tebe i Milovana.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Tekmana je poveznica između trenutka kad je počeo pisati postove ovakvog sadržaja na ovom topiku kakove sada piše i svih izgubljenih prilika za zaradu onih koji su ga slijepo slušali. Radi se o periodu proteklih 5-6 mjeseci.
Naj bolji naci za diskreditirati gospodina Milovana je staviti post iz perioda na koji se poziva. Ma pisao sam ja i da ce biti nelosa 2009 godina ali me stvarnost demantirala. No one is perfect. No nikad nisam nagovarao na kupnju ili prodaju.
Quote Techman 17.10.2008
Trziste brodskog prostora je trenutno loše i to je glavni razlog pada dionice. Mozemo mi upirat sa svojim pismenim uradcima po forumu od jutra do mraka ali opet se vracamo na to da su vozarine pale i da brodovi voze na granici rentabiliteta a ima ih koji i stoje. Na srecu nemam info da je neki od brodova ATPL bez posla. Mozemo isto tako elaborirati danima o tome da li je razlog lomu trzista situacija u Amera ili su Ameri samo doprinjeli brodarskoj krizi ali to i nije toliko bitno. Mozda jedino locirajuci uzrok krize mozemo biti nesto precizniji kad je u pitanju njen zavrsetak.
Kupujuci dionice investiramo u buducnost tj nadu u buduci rast. Trenutno ta buducnost nije svjetla i likovi ala ovaj iznad moraju biti svjesni da ukoliko zele izaci iz ove dionice sa dobiti moraju biti strpljivi. Svojim pisanjem samo beskorisno trose prostor jer to dionicu nece pomaknuti ni gori ni doli iako im je to intenca.
Unquote
Milovane znas li koliko je bio ATPL na zatvaranju 17.10.2008? Bio je 1189,98 Sa danasnjeg aspekta misaona imenica. I zamisli da si citao sta pisem i tada izasao. Ja bi rekao puna saka brade. Ovako gubitak velik ko kuca i svaki negativno intoniran post ti dozivljavas kao atak na svoju investiciju bez obzira sto je post baziran na cinjenicama. Pazi se jer infarkt pogadja i mlade ljude. Ako si u godinama sanse rastu.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Tekmana je poveznica između trenutka kad je počeo pisati postove ovakvog sadržaja na ovom topiku kakove sada piše i svih izgubljenih prilika za zaradu onih koji su ga slijepo slušali. Radi se o periodu proteklih 5-6 mjeseci.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Lopine njegovi su postovi u kojima nerjetko sam sebe pobija i piše bez velikog znanja uglavnom paušalne tekstove prepune jeftinih drukova.
Najbolji način za diskreditaciju bilo koga su brojevi.
NAV za ATPL je ? , Mislim da analogno za JDPL 31.12.2008.nije viši od 700.
Zaduženost po dionici /NAV= cca 1,60 tj zaduženost preko 60% na ukupnu realnu imovinu/1,60:2,60/
Novi brod ,mislim Pracat prazni rezerve gotovine.
Isplata dividende isto nagriza keš.
FI 1Q2009 izvjseno nastavak lošeg četvrtog 2008.
Dakle,biti će lošije nego 31.12.2008.
Vozarine i dalje jako nisko.Gubici i dalje osigurani.
Neiskusni oprez.Ne ostajati dugo u ovoj dionici dok BDI značajno ne naraste.
To nije jeftini druk već istina!
[/quote]
neiskusni oprez?a iskusni?kupujte tek kad bdi naraste na 3000…nemojte kupovati atpl na 660,00 već je kupujte kad bdi bude 3000 i atpl će tada biti 2000,00–e tad ćete biti sigurni u uspjeh…pa o čemu vi pričate..ova dionica je trenutno najbolja kupnja na zse…
gospodine Tekman
ja sam izašo i prije iz ATPL i bez vaše pomoći a odtad naovamo još sam pe-šest puta unišo i izišo.
Zadnja dva-tri mjeseca jako ljepo se dalo zaraditi na ovoj dionici ali ne znam kako je to pomoglo onima koji su vas slušali. Vi vjerojatno jeste stručnjak za sektor ali niste za dionice jer kad bi to tako bilo ondak bi se svi inženjeri građevine kužili u dionice INGR,THNK, VDKT ili IGH, ovisno dal su inženjeri visoko ili nisko gradnje. Prehrambeni inženjeri bi se kužili u PODR ili LEDO i tako dalje.
Poštujem vaše znanje o sektoru ali malo ste pretjerali sa zaključcima o kretanju cijene ATPL.
Jer vi kolega Lopina znate o čemu govorite, pa taj JDPl je propast, ima 7 brodova od kojih dva mogu u staro željezo a da ne govorim o containerskom prijevozu. Uzeli ta 2 supramaxa u Brodosplita po političkoj direktivi na kojima su već sad spušili barem 50 mil dolara. Da ne govorim o toj upravi koja je potpuno nesposobna, sam je Papić (vjerovatno i Vi) krcao JDPl po 660 kn. S druge strane imate gdina Jerkovića iskusnog kapetana i starog lisca i pravu Upravu koja se dokazala, a to što daje dividendu nije loše jer sami grčki brodari kao DSX i DRYS daju kvartalno dividendu.
Sjećam se Vašeg druka za TNPL na 4500kn i mislim da niste baš kompetentni.
Zivko je li moguce da se nas dva u necem slazemo. Ovo o JDPL supotpisujem. Sad bi nas dezurni Milovance mogao optet optuziti da skrecemo sa puta (da li Titovog?) Na zalost ne podupirem i ono sa Lopinom. Spremajici odgovor Milovancetu malo sam setao starim postovima. U dosta prilika smo Lopina i ja imali isto misljenje.
@ Governor
Ne razumin ni ja. Post je bio duzi i isao sam ga koregirat ali mi je pobjeglo vrijeme pa je ostalo to sta je ostalo [embarass]
Za veceras dosta. Opet ce pocet prijedlozi za Techmanov kutak. Iakoto i nije losa ideja. Bio bi to topao kutak ali u njemu nebi bilo mjesta za drukere
Jer vi kolega Lopina znate o čemu govorite, pa taj JDPl je propast, ima 7 brodova od kojih dva mogu u staro željezo a da ne govorim o containerskom prijevozu. Uzeli ta 2 supramaxa u Brodosplita po političkoj direktivi na kojima su već sad spušili barem 50 mil dolara. Da ne govorim o toj upravi koja je potpuno nesposobna, sam je Papić (vjerovatno i Vi) krcao JDPl po 660 kn. S druge strane imate gdina Jerkovića iskusnog kapetana i starog lisca i pravu Upravu koja se dokazala, a to što daje dividendu nije loše jer sami grčki brodari kao DSX i DRYS daju kvartalno dividendu.
Sjećam se Vašeg druka za TNPL na 4500kn i mislim da niste baš kompetentni.
Vidi ovoga Žike šta druka! Umjesto da je osta popiti još par pivi, otiša doma piskarat na forum …
Ali Lopina prijatelju stari, pametno druker zbori. Zaboravi sad brojke.
JDPL s obzirom na starost flote, upravljačku strukturu i dva kontejnjeraša je u nezavidnijoj poziciji bez obzira na keša na računu, koji će i tako istopiti trenutno dva najskuplja supramaxa na svijetu. Za mene neusporediv s Atpl, a posebno s tvojom miljenicom TNPL.
A svim vama, a posebno japanskom mostoljupcu od srca, sretan Uskrs!