Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
Ovako bi i ja mogao bit metereolog na televiziji.
Mogu se sloziti da ce kriza mozda biti kraca ali sta ti to znaci na primjer za konteinerase kojima je 2014 predvidjena kao godina oporavka i sad bude 2013.
[/quote
Druže Techman pa nemade ovi Dubrovčani kontejnere nikakve. A kako to da danas ne postate Američane, neprijatelji mrskog vam i nam kapitalizma.. kako to?????
Šta se tiče meteorologije, di ste vi bili dok je grmilo? Šta nas tad niste upozoravali?
Kolega ne svrstavam se na ničiju stranu ali nisam primjetio da se u članku spominju panamaksi.
Ma mislim se hocu li necu li. Divno suncano jutro. Nisam ubojito raspolozen prema drukerima. Odgovorim Milovanu pomirljivo. I onda ipak. Vuk dlaku mjenja ali cud tesko.
1. Milovane da li si procitao clanak?
2. Muci li te Engleski?
3. Da si procitao clanak vidio bi da se u njemu ne spominju brodari a ni panamaxi.
4. Ako ti vec smeta sta sam ja spomenuo na ovom topicu containerase sta nisi isto pitao zivka sta je
stavio link koji nema direktne veze sa Atlanskom
3. U containerima se prevoze dobra izradjena od sirovina prevezenih capeovima i panamaxima
5. Iz gornjeg je vidljivo da se ne obracunavas sa mojim postom vec sa menom osobno. Jadno. To je
nedostatak argumenata jer zasigurno nisi kvalificiran. I zato ajde lovit rake g…..e
pitanje je koje su vijesti zaista loše za ATPL a koje dobre.
mislim da bi racionalno gledano bilo najbolje da kriza potraje još cijelu 2009. i malo u 2010., tako da se još godinu dana pojačava scrapping i da se otkaže što više novogradnji i zatvori se pokoje brodogradilište. i da se cijelu godinu može skupljati ispod 800. e tek bi onda negdje od 2010/11. vozarine krenule zaista u nebo.
Meni se ovo cini kao zdravo razmišljanje. Nestrpljivi se neće složiti ali danas na dionicama nema brze zarade osim uspješnog trejda.
China’s economy shows signs of steady recovery
Updated: 2009-04-11 08:32:56
BEIJING, April 10 — The national enterprise boom index released by the National Bureau of Statistics on April 9 shows that entrepreneurial confidence has recovered. The national enterprise boom index for the first quarter of 2009 also shows signs that decreases are narrowing.
The China Association of Automobile Manufacturers also released their latest statistics on April 10 showing that total automobile sales in China reached 2,678,800 in the first quarter, ranking China first for sales in the global auto market. Data released prior to this shows that China’s PMI (Purchasing Managers Index of China’s manufacturing industry) reached 52.4 in March, rallying the fourth consecutive month.
http://en.china.cn/content/d526923,00744f,1899_6540.html
China’s steel product exports rose to 1.67 mln tons in March
10 April 2009
The total volume of China’s steel product exports hit 1.67 million tons in March this year, up 7.05 percent month-on-month, according to preliminary statistics released by the General Administration of Customs (GAC) on April 10.
In the first three months of this year, China’s steel product exports fell 54.87 percent year-on-year to 5.14 million tons.
Iron ore imports in March increased by 11.42 percent month-on-month to reach 52.08 million tons, recording a historical monthly high, attributed to the falling prices of iron ore imports.
China’s economy shows signs of steady recovery
Updated: 2009-04-11 08:32:56
BEIJING, April 10 — The national enterprise boom index released by the National Bureau of Statistics on April 9 shows that entrepreneurial confidence has recovered.
Asocira li ovo gore na vas stav nase vlade u Sjecnju da ce rast BDP-a biti 2 %. Kadija te tuzi- kadija ti sudi.
China’s economy shows signs of steady recovery
Updated: 2009-04-11 08:32:56
BEIJING, April 10 — The national enterprise boom index released by the National Bureau of Statistics on April 9 shows that entrepreneurial confidence has recovered.
Asocira li ovo gore na vas stav nase vlade u Sjecnju da ce rast BDP-a biti 2 %. Kadija te tuzi- kadija ti sudi.
[/quote]
Najbolji način za diskreditaciju gosp.Techmana da dobri poznavaoci ATPL i cjelokupne imovine
utvrde NAV za ATPL,a prema vrijednosti flote analogno onome što je napravio JDPL.Tek tada bi se vidjelo pravo stanje stvari,a rezultati bi bili pogubni za ATPL i samo potvrdili koliko je gosp.Techman
u pravu i da su njegovi savjeti dobronamjerni i korektni i da, naročito, neiskusnim ulagačima mogu
biti korisni.
Gosp.Techman nije uvijek u pravu,ali nažalost za brodare i njihovu blisku budućnost jeste,jer porast
BDI tek preko 2.500 do 3.000 bi značilo da se ATPL približava poslovanju na granici rentabiliteta.
Dabogda ja falija, pa BDI počme ludo rasti,ali zvjezde nam nisu naklonjene.I zato neiskusni ne
nasjedajte.Na ATPL vas čeka žestoki druk ako BDI i malo raste.Tek kada dođe do 2000 i izgleda
da će i dalje rasti nastupa vrijeme za kupovinu.
Naravno da daytrading nije zabranjen.Ovo je ipak narodna dionica ,pa može rasti i padati bez fudamentalnih i bitnih razloga.Ipak o tome ne odlučuju mali nego oni malo veći.I zato oprezno.
Lijepo je pročitati svakakav komentar, ali sugeriram da takve tekstove ne shvaćate ozbiljno. Sve što pročitate, i što netko napiše, pogotovo ljudi, čiji pravi identitet ne znate, nego samo nekakav glupi nick iza kojeg se kriju, može biti pogubno za vaš kapital. Pogotovo nije pametno bilo koju dionicu kupovati jer je netko na forumu rekao da će to ići gore, i sl. To se zove lutrija, ili igra na sreću.
Jedini, koliko toliko mjerodavni podatke možete vidjeti na stranicama ZSE, a ima dosta toga aktualnog i na stanicama Poslovnog dnevnika, kroz podatke o dioničkim društvima, to vam ima težinu, a sve što netko napiše može biti navlačenje, i otprilike to tako i je.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Tekmana je poveznica između trenutka kad je počeo pisati postove ovakvog sadržaja na ovom topiku kakove sada piše i svih izgubljenih prilika za zaradu onih koji su ga slijepo slušali. Radi se o periodu proteklih 5-6 mjeseci.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Lopine njegovi su postovi u kojima nerjetko sam sebe pobija i piše bez velikog znanja uglavnom paušalne tekstove prepune jeftinih drukova.
Techmanova pisanja su njegovo viđenje bliže i dalje budućnosti pomorskog sektora i o tome se može formirati pozitivno ili negativno mišljenje. Trenutno piše tako da ako imam dionicu izaziva zabrinutost a ako nemam odvraća od kupovine. I na kraju svatko je kovač svoje sreće.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Tekmana je poveznica između trenutka kad je počeo pisati postove ovakvog sadržaja na ovom topiku kakove sada piše i svih izgubljenih prilika za zaradu onih koji su ga slijepo slušali. Radi se o periodu proteklih 5-6 mjeseci.
Najbolji način za diskreditaciju gospodina Lopine njegovi su postovi u kojima nerjetko sam sebe pobija i piše bez velikog znanja uglavnom paušalne tekstove prepune jeftinih drukova.
Najbolji način za diskreditaciju bilo koga su brojevi.
NAV za ATPL je ? , Mislim da analogno za JDPL 31.12.2008.nije viši od 700.
Zaduženost po dionici /NAV= cca 1,60 tj zaduženost preko 60% na ukupnu realnu imovinu/1,60:2,60/
Novi brod ,mislim Pracat prazni rezerve gotovine.
Isplata dividende isto nagriza keš.
FI 1Q2009 izvjseno nastavak lošeg četvrtog 2008.
Dakle,biti će lošije nego 31.12.2008.
Vozarine i dalje jako nisko.Gubici i dalje osigurani.
Neiskusni oprez.Ne ostajati dugo u ovoj dionici dok BDI značajno ne naraste.
To nije jeftini druk već istina!
Asocira li ovo gore na vas stav nase vlade u Sjecnju da ce rast BDP-a biti 2 %. Kadija te tuzi- kadija ti sudi.
[/quote]
Najbolji način za diskreditaciju gosp.Techmana da dobri poznavaoci ATPL i cjelokupne imovine
utvrde NAV za ATPL,a prema vrijednosti flote analogno onome što je napravio JDPL.Tek tada bi se vidjelo pravo stanje stvari,a rezultati bi bili pogubni za ATPL i samo potvrdili koliko je gosp.Techman
u pravu i da su njegovi savjeti dobronamjerni i korektni i da, naročito, neiskusnim ulagačima mogu
biti korisni.
Gosp.Techman nije uvijek u pravu,ali nažalost za brodare i njihovu blisku budućnost jeste,jer porast
BDI tek preko 2.500 do 3.000 bi značilo da se ATPL približava poslovanju na granici rentabiliteta.
Dabogda ja falija, pa BDI počme ludo rasti,ali zvjezde nam nisu naklonjene.I zato neiskusni ne
nasjedajte.Na ATPL vas čeka žestoki druk ako BDI i malo raste.Tek kada dođe do 2000 i izgleda
da će i dalje rasti nastupa vrijeme za kupovinu.
Naravno da daytrading nije zabranjen.Ovo je ipak narodna dionica ,pa može rasti i padati bez fudamentalnih i bitnih razloga.Ipak o tome ne odlučuju mali nego oni malo veći.I zato oprezno.
[/quote]
ATPL ne treba raditi apsolutno ništa da bi normalno preživila preko 2 i po godine. Hoće li BDI preko 2500 za mjesec, dva ili godinu, možda dvije ne bi trebalo biti bitno. Ja konkretno konstantno lagano kupujem, jer znam da će kad tad BDI na 10 000, a ova firma ne ovisi toliko o cro zbivanjima i tada dolazi moje vrijeme za prodaju, mislim da je to ipak malo bolje nego oročiti lovu na tri godine jer su ovdje kamate između 300 i 400%.
Pogodite čiji su ovo komentari ispod? Odnose se na LEDO.
Ovo mirise na dobro. Ovakav promet nije odavno vidjen.
Kolega ovdje mozemo pricati o kupnji a ne na brodarima. Da niste slucajno i u tisku?
Vjerovatno prodaje jer je stigao na izlazni target ili mozda ima info i vjeruje da ce neka druga dionica biti propulzivnija.
Evo i mene malo. Uredno ga skupljam od 13000 (ma nije me sram priznati). No one is perfect. Predanim radom sam dosao do pristojne kolicine i pristojnog srednjaka. Kako pisem o onom sta znam (brodari) talenti me prozivali da ocu smanjit cijenu. I kazem im da kupujem samo LEDO i TISAK a oni opet da bacam cijenu i hocu jeftino brodare. O kako su bili glupi!!!
Ako ih kupis dovoljno po niskoj cijeni. Moram dodati jos i ako ih kupis sa lovusom od brodara.