Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
@ Hadif
Kolega u kratko bi Vam bilo da je FFA spekulacija a BDI nesto sto se dogodilo. Vise o FFA u prilogu. Malo komplicirano ali ako vas interesira procitajte.
Naravno da capeovi krecu prvi jer mogu prevesti teret naj jeftinije (ako mogu pristati u luci iskrcaja). Opex panamaxa i capea nije velika razlika ali kapacitet je ogromna razlika.
Ma BDI će sve iznenadit i otić će jako gori isto kako je 2008 jako i pao, jer nitko ne zna šta će biti u budućnosti, a sam index se određuje u Londonu i sigurno je podložan manipulaciji.Kako može nešto varirat 90% kad recimo kineska industrijska proizvodnja je pala samo nekoliko postotaka. Analitičari su i tako varalice. Mislim da ako Kinezi potpišu ugovor s proizvođačima da če BDI za sekund na razine oko 2500 bodova. [thumbsup]
Zivko nestani sa ovog topica jer takva kolicinu gluposti u jednom postu jos nije vidjena na brodarima. Pa ti nemas pojma sta govoris. Pola TC bulkera ima u CP klauzulu veze sa BDI. Nije to Hrvatska. Market nevalja , dionice ti padaju i odmah teorija zavjere. A da osnujemo istrazno povjerenstvo za BDI? Predlazem te za predsjednika!!!!
svaka čast techmanu na toplim savjetima,ali na tržištu bikova,nikakve analize nisu potrebne..doduše,ovo je tek preteča bikova,zato sam ja danas se malo podebljao..pa sam redom,ovih dana uzimao po 660,00-650,00-640,00…nastavi niz…
Svaka čast tebi ali tri bika ne čine krdo bikova! [thumbsup]
U Amera Kosovo na brodarima i indexima. Je li to bull run? Ako je onda bullovi runiraju nizbrdo. Sta ce mo imati sutra Crobex ili Grobex pitanje je sad?
@ *bingo*, zivko, wunderkind
Ova zadnja tri posta bi vm okarakterizirao kao "moje pjesme moji snovi". Nesto se danasnji BDI uklapa u moj post o capeovima sa prethodne stranice. Cekati ce te vi duuuugo na smanjenje minusa uzrokovanog kasnom kupovinom ATPL. I opet kao papagaj ponavljam da cu biti sretan ako grijesim.
Možda i jesi u pravu, a ja priznam da sam prerano ušao u ATPL (bilo bi dobro da sam prekasno ušao kao što ti tvrdiš), ali uglavnom hoću reći da se barem malo nazire skorošnji oporavak BDI koji bi već sutra mogao biti ili negdje na nuli ili u laganom plusu. A što se tiče ATPL u slučaju negativnog trenda cijena sigurno neće toliko pasti i doći do tvoje sigurno brutalno niske cijene koju ti možda očekuješ kako bi mogao kupiti.
Zanimljivo je vidjeti razlicit pristup analizi krize. Mislim da se i ja mada nebitan u globalu mogu sloziti sa dolje napisanim.
Crisis good for dry bulk, says Norden chief
Utorak 7 travanj 2009
NORDEN chief executive Carsten Mortensen says the dry bulk industry will soon be grateful that the current crisis it is struggling through has come so quickly and roughly.
Mr Mortensen said that while his Copenhagen-based company was in the midst of the deepest and most widespread recession in living memory, there were some bright spots including cancellations of newbuilding orders and scrapping of vessels in the dry cargo sector.
“However difficult this period is, we will look back in two or three years time and be thankful,” he said.
“With a dry bulk orderbook of 75% that was just far too much. Both cancellations of new vessels and scrapping of old vessels are good because it means we are able to restore the balance between supply and demand in dry cargo more quickly.”
He also reiterated that OMX-listed Norden would not follow his anticipated industry prognosis and cancel up to 40% of its newbuilding orderbook.
While not ruling out further cancellations, he hinted at later deliveries of orders and potential conversions to other vessel types. “We will honour our part of the deal, but so will they have to going forward,” he said.
To date, it has announced that only two vessels, both 50% owned, have been cancelled and pre-payments were returned.
Norden’s orderbook stands at 76 dry cargo vessels, which are scheduled to join its active fleet of 85. Norden also has a fleet of 35 tankers and a further 11 on order.
A što se tiče ATPL u slučaju negativnog trenda cijena sigurno neće toliko pasti i doći do tvoje sigurno brutalno niske cijene koju ti možda očekuješ kako bi mogao kupiti.
Ma dobro zasto ste svi opsjednuti sa tim da ja mislim kupit????????? Je li i to tarot, pasulj, karte, kugla….
A što se tiče ATPL u slučaju negativnog trenda cijena sigurno neće toliko pasti i doći do tvoje sigurno brutalno niske cijene koju ti možda očekuješ kako bi mogao kupiti.
Ma dobro zasto ste svi opsjednuti sa tim da ja mislim kupit????????? Je li i to tarot, pasulj, karte, kugla….
[/quote]
Pa to se iz aviona vidi, da bi i ti htio svoj minus namirit, a to ni sam sebi neželiš priznat, ipak je to jače od tebe.
Ma dobro zasto ste svi opsjednuti sa tim da ja mislim kupit????????? Je li i to tarot, pasulj, karte, kugla….
A što si očekivao? Ljudi su prodali druge dionice, kupili ATPL i sad očekuju da eksplodira preko 700 kako bi se mogli iskrcati.
Pa živci malo rade s obzirom da ATPL već dugo stoji ukopana u mjestu sa malim oscilacijama…
Ali jedan signal kojeg koristim i koji rijetko omaši mi pokazuje da će ATPL uskoro up. Živi bili pa vidjeli.
Ti si novi Baron brodara, jel vidim počeo si se hvatat i indexa a ne samo brodara. Aj ti meni objasni kako je moguće da index onako naraste na 11000 bodova, jel kao kinezi rade ko ludi, a onda nakon 6 mjeseci padne na 600 bodova jel kao više Kinezi ništa ne proizvode i ne treba im rudača. Ako je kineski rast GDP-a bio 10% onda je BDI bio 5000+ bodova,a na 8% će biti 1400 bodova. Objasni mi kako se index računa, kao Baltic exchange ju Londonu zove brodare i pita ih skužajte šjor po koliko ste ugovorili plovidbe, ma to su varalice isto kao i Ameri na burzi. A to šta si ti plovio i sada si inspektor to ne znači da si popio cilu pamet svita jer trend određuju moćnici a ne neki pomorac iz Splita koji je preplaćen na brodarske časopise.
U Amera Kosovo na brodarima i indexima. Je li to bull run? Ako je onda bullovi runiraju nizbrdo. Sta ce mo imati sutra Crobex ili Grobex pitanje je sad?
Druže Tehman!
Pa vi ste se borili godinama ukazujuć na to da brodari u US nemaju veze sa našim avangardnim brodarima! A sada ih zazivate. Pa kako to, zar to nije druk?
@Techman
Ti si novi Baron brodara, jel vidim počeo si se hvatat i indexa a ne samo brodara. Aj ti meni objasni kako je moguće da index onako naraste na 11000 bodova, jel kao kinezi rade ko ludi, a onda nakon 6 mjeseci padne na 600 bodova jel kao više Kinezi ništa ne proizvode i ne treba im rudača. Ako je kineski rast GDP-a bio 10% onda je BDI bio 5000+ bodova,a na 8% će biti 1400 bodova. Objasni mi kako se index računa, kao Baltic exchange ju Londonu zove brodare i pita ih skužajte šjor po koliko ste ugovorili plovidbe, ma to su varalice isto kao i Ameri na burzi. A to šta si ti plovio i sada si inspektor to ne znači da si popio cilu pamet svita jer trend određuju moćnici a ne neki pomorac iz Splita koji je preplaćen na brodarske časopise.
Aj Žika ne drukaj …
Istina je da je pojedincima ego veći od nebodera, ali to ne znači da će BDI opet u mjesec dana roknuti 3-4000 bodova.
Stvar je jednostavna, pogledaj tad cijenu čelika, pogledaj je sada i sjeti se onih igara oko godišnji pregovora i zahtjevanja povećanja cijene rudače, gomilanja zaliha od strane kineza itd …
BDI nije podložan špekulaciji jer odražava stvarnu cijenu vozarina, međutim vozarine mogu kratkoročno biti podložne umjetnom stvaranja nedostaka brodarskog prostora na tžištu.
Čini mi se da je upravo zbog pregovora s Kinezima, Rio Tinto (mislim da su bili oni) prošle godine uzeo nekoliko kejpova u najam i tada dodatno lansirao vozarine.