Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ima nekih brodara u svijetu koji isplaćuju i do 24% trenutne vrijednosti dionice..prema tome–dividenda je sigurna,i uopće nije upitna,upitna je samo na koliki će iznos glasiti…najreanije je očekivati 50 kuna..bdi usporava pad,i uskoro će početi rasti…polako-strpljenja malo,i sve će biti o.k.ako ništa drugo,na burzi sam naučio biti strpljiv….
.
I kad je BDI rastao,ATPL je mirovala,čak malo i padala.Na ovoj dionici logika je čini se pomaknuta,a to je vrlo nezgodno za ulagače,naročito male,jer veliki se ,kao i u životu uvijek nekako za sebe pobrinu!Građevinari su sada IN,priznajem utekli su mi [angry],mada su po mnogim parametrima,a naročito po zaduženosti lošiji od brodara i definitivno je ATPL srednjeročno bolje ulaganje od INGR-e naprimjer.Po zbivanjima na ZSE čini mi se da je dosta instant ulagača iz 2007. napustilo ovu dionicu i trenutno preživjeli mali dioničari ATPL nisu spremni prodavati po ovim cijenama,prije će pomalo dokupljivati. [thumbsup]Stoga ne mislim da će ATPL doživit značajniji poad sa ovih razina cijene.Doduše i za uzlet će trebat malo strpljenja,ali UP je vrlo izvjestan i strpljivi će biti nagrađeni.
.
I kad je BDI rastao,ATPL je mirovala,čak malo i padala.Na ovoj dionici logika je čini se pomaknuta,a to je vrlo nezgodno za ulagače,naročito male,jer veliki se ,kao i u životu uvijek nekako za sebe pobrinu!Građevinari su sada IN,priznajem utekli su mi [angry],mada su po mnogim parametrima,a naročito po zaduženosti lošiji od brodara i definitivno je ATPL srednjeročno bolje ulaganje od INGR-e naprimjer.Po zbivanjima na ZSE čini mi se da je dosta instant ulagača iz 2007. napustilo ovu dionicu i trenutno preživjeli mali dioničari ATPL nisu spremni prodavati po ovim cijenama,prije će pomalo dokupljivati. [thumbsup]Stoga ne mislim da će ATPL doživit značajniji poad sa ovih razina cijene.Doduše i za uzlet će trebat malo strpljenja,ali UP je vrlo izvjestan i strpljivi će biti nagrađeni.
[/quote]
Ja sam ju danas dokupio jerbo ne može BDI vječno padati, a pada već dvadeset i kusur dana, vrlo brzo slijedi preokret, pa će se opet bježati iz građevinara i drugih u nju. Na svu sreću ATPL ne ovisi u velikoj mjeri od cro gospodarskih kretanja, stoga se u narednom periodu ovdje osjećam nekako najsigurnije
Slažem se Mcinha, BDI će morati početi polako rasti a ekipa koja napuhava građevinske balone će se vjerujem vrlo uskoro prešaltati na brodare, po onom odavno poznatom pravilu na ZSE, prvo građevinci , onda brodari , onda se sve zroka 30ak% pa opet ispočetka
Ja sam ju danas dokupio jerbo ne može BDI vječno padati, a pada već dvadeset i kusur dana, vrlo brzo slijedi preokret, pa će se opet bježati iz građevinara i drugih u nju. Na svu sreću ATPL ne ovisi u velikoj mjeri od cro gospodarskih kretanja, stoga se u narednom periodu ovdje osjećam nekako najsigurnije
Apsolutno se slazem. Ne moze padat vjecno. Moze samo do nule.
ako je bitno.. Ipak je to rudnik
Rudarski sektor u ponedjeljak je izgubio tlo pod nogama, Rio Tinto skliznuo je 11 posto, pogođen medijskim objavama da bi grupa mogla izdati prava kako bi prikupila dodatnih 10 milijardi američkih dolara.
Analiticar predvidja da ce se financijska kriza produbiti. Ovo je nesto sta govori o slici na dry marketu ali istio tako puse i u jedra oporavka. Da ne pilim stavio sam samo dio clanka koji je interesantan. U nastavku su statistike.
Massive order cancellations to come
It is reported that shipbuilders are suffering from order cancellation which is expected to make another two comebacks in 2009 and 2010 hammered by spreading financial crisis and overcapacity.
Barry Rogliano Salles Group, a French shipping brokerage firm predicted that 20% of global shipbuilding orders may be withdrawn in the following three to four years.
The whole cancelled bulkers would reach 120 million DWT and standard ships and dry bulk ships may bear the brunt. Some report even estimated about 100 million DWT of dry bulk carriers on order will be canceled before 2012, taking up one third of the total global bulker orders.
Lose vjesti vec dugo nisu nista neobicno na ovom topicu. Evo ja vadim moju crvenu krpu. Di ste drukeri?
Lack of activity drives down Pacific panamaxes
Utorak 7 travanj 2009
PACIFIC panamax rates continued to fall as a lack of activity put pressure on the market and increased competition between owners, writes Keith Wallis .
Rates on the pacific round voyage route dropped another $245 yesterday, to close at $7,075, the Baltic Exchange said. This represented a 57% drop from four weeks ago, when rates reached a 2009 high of $16,524 per day.
The week started slowly as there was a national holiday in China yesterday, which was expected to keep rates down, ICAP Shipping said in its daily report.
One Hong Kong-based broker said: “It was a surprise that rates held on two weeks ago when the dearth of cargoes meant they should crash. Well, last week they did and reality caught up with the market.”
He added: “The way we see it at the moment, there are not too many fresh cargoes around to lend support to the sector.” …………………..
78 dionica u 20 minua otvaranja. sjeća li se itko ikada da je tako bilo. možda oni stariji? [lol]
Samo da Kinezi počnu konačno žešće voziti kao u dobra stara vremena…
Svjetska banka: Kineski oporavak počinje ove godine
Autor/izvor: SEEbiz
PEKING – Kina će po svoj prilici izaći iz usporavanja ove godine, čime će pomoći stabilizaciji ostatka Azije i doprinijeti mogućem ekonomskom oživljavanju regije, priopćila je Svjetska banka.
„Zrak nade se možda pojavljuje uz naznake da će Kina početi da se uzdiže sredinom 2009. godine”, kaže banka.
„Oporavak u Kini, pokrenut u velikoj mjeri ogromnim stimulativnim paketom vlade, će vjerojatno početi ove godine i učvrstit će se 2010,” piše u proceni.
Kinesko gospodarstvo, treće najveće na svijetu, trebalo bi porasti 6,5 posto ove godine, mada će izvoz biti manji zbog daljeg pada potražnje na zapadnim tržištima, dodaje banka u izvještaju o azijskim gospodarstvima. Procijenjeni rast je ispod 9 pposto uvećanja prošle godine, ali je i dalje najjači od bilo koje vodeće svjetske ekonomije.
Peking pokušava smanjiti ovisnost od vanjske trgovine sa 4.000 milijardi juana (586 milijardi dolara) koje ulijeva u ekonomiju kroz povećane javne radove, što treba potaknuti domaću potrošnju.
„Oporavak u Kini, pokrenut u velikoj mjeri ogromnim stimulativnim paketom vlade, će vjerojatno početi ove godine i učvrstit će se 2010,” piše u proceni.
Ako ja ovo dobro kuzim rast je baziran na stimulus planu vlade sta bi po meni znacilo rast baziran na unutrasnjoj potrosnji.To moze tek djelomicno pomoc brodarskom sektori a naj vise capeovima. Capeovi imaju naj manji trosak transporta po jedinici. Manje ce u tome uzivati panamaxi a nikako supre i handyji cijih ce tradicionalnih tereta nedostajati. Pogledajte samo koliko ce manje brodova i automobila biti proizvedeno i koliko ce to smanjiti potrebe za celikom. Kad zalaufa svjetsko gospodarstvo i kad Kina pocme znacajnije izvoziti mozemo ocekivati benefit na brodarima. Sta se tice izvoza ja sam skeptican. Gro Kineskog izvoza se odvija containerskim servisom. Za containerase se oporavak ocekuje tek 2014 godine.