Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
evo jos dobrih vijesti iako ocekivanih i sa cnbc-a, izvsni direktor ako sam dobro zapamtio govori o situaciji u dry bulku u svijetu u svijetlu nedavnog pada brodara na burzi.
kao razloge vidi nelogicno poveziiivanje losih vijesti iz drugih( financujske) djelatnosti i neobrazovanost dijela novih investitora koji su tek ovog lita usli ovaj sektor.
i onda najzanimljivije kaze da su ove godine usporedive sa periodom nakon 2. svj.rata do sredine 70-ih.kada su za brodare bile zlatne godine zbog obnove i dizanja gospodarstava europe i japana.
sad se kaze to događakini indiji , vjetnamu i citavoj juznoj i jugoistocnoj aziji
http://finance.yahoo.com/q?s=drys
Šta DRYS šiba gore, ni sat vremena, a već +7,39%
BigBoss: ” Izvrsno izvješće…………….. Drys +4,13% cijena na pre marketu a još nije niti stavljeno njihovo izvješće ………….[smiley2] ” za panamax-e je skliznuo a atpl ima samo takve brodove, ili sam uletio grlom u jagode [smiley2]
nema. http://www.atlant.hr…
sad mi je drago da nisam lipario i cekao na postavljenih 3.360 vec skinuo par komada po asku na 3.390. Naravoucenije za sve dionicare: Kad znas da je nesto dobro nemoj liparit [smiley2]
Nadam se da ce i dionica uploviti u mirno more tamo negdje do iduce godine. Previse me izivciralo ovih dana…
BigBoss: ” Izvrsno izvješće…………….. Drys +4,13% cijena na pre marketu a još nije niti stavljeno njihovo izvješće ………….[smiley2] ”
za panamax-e je skliznuo a atpl ima samo takve brodove, ili sam uletio grlom u jagode [smiley2]
capovi stvaraju trendove.
prosli tjedan su oni prvi poceli padat, tek kasnije su za njima poceli padati panamax i handyiji..
ovaj tjedan je obratno..
opustite se i uzivajte u jagodama[smiley2]
Treba malo vremena da se vide detalji – ima ih puno zanimljivih.
Da ne duljim – superkonzervativni NAV mi ispada oko 2.600 , što znači da je kratkoročni target u teritoriju 5xxx.
4.Q će biti još puno bolji , a 1.Q 2008 još bolji.Vozarine koje će se naplaćivati u tom razdobljima će u prosjeku značajno rasti , a i flota će se povećavati.Bit će sve teže pospremati dobit u npr “ostale troškove” i sl.
Početkom 2008. će se i NAV debelo korigirati novogradnjama (koje su odmah cash-mašine) i mogao bi krenuti prema 5.000………………….
Onda će mnogi analitičari koji danas prate samo BDI (ma gdje on bio…) ponovo otkriti ovu dionicu i otkupljivati je od nas , ako im budemo htjeli prodati.A nećemo.
Ne pada mi na pamet prodavati ovu dionicu prije izlaska FI za 2008. Može biti samo bolje s obzirom na najavu povećanja cijena vozarina,odnosno nedostatka brodovlja za suhi teret još cijelu 2008.,a taman i da ostanu na ovim razinama, FI 2008. bit će brutalno dobar jer ne smijemo zaboraviti nove brodove koji će tek početi žetvu.
Sretno svima i lijepi pozdrav uz Karlovačko! [smiley11]
Čestitke svim kolegama u ATPL na sjajnom izvješću. [smiley11]
hvala… samo da ne bi bilo kao na VIRO-R-A[smiley2]
Atlantska plovidba povećala dobit za čak 95 posto
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=9a21877e-1c37-4a7f-af4b-9916e89f53ba
Čestitam vam svima
Po mojem mišljenju mislim da ste spasili burzu
Čestitke svim kolegama u ATPL na sjajnom izvješću. [smiley11]
hvala, ali nismo mi ništa napravili – to su ovi iz Atlanske. mi smamo tračamo po forumu [smiley2]
inače, izvješće je očekivano, uključujući neto dobit ovog kvartala u razini 3Q prošle godine. ništa ekstra se nije dogodilo.
SLK:
”
Čestitke svim kolegama u ATPL na sjajnom izvješću. [smiley11]”
hvala, ali nismo mi ništa napravili – to su ovi iz Atlanske. mi samo tračamo po forumu [smiley2]
Kolega, ti si “ovaj iz Atlantske”. Dioničar si, nema veze koliki. To je i tvoja firma, kao i njihova.
Tako je to ljepše gledat, osjećaj to kao vlastiti uspjeh. [smiley11]
Dry bulk to stay strong till 2010
Two top analysts say the global dry bulk market will remain “the best story on Wall Street” for at least the next three years.
Urs Dur, VP of shipping & logistics with Lazard Capital Markets, notes that the market cap on dry bulk has risen from $4bn in 2006 to $11bn this year and that trading volumes are up over 250%. He also said that the growth trend is likely to continue until at least 2010 or 2011, when worries that overbuilding of vessels may force share values downward.
Meanwhile, Arlie Sterling, co-founder of Marsoft, said that bulk rates have skyrocketed even as tanker rates have softened. He noted that daily charter rates on VLCCs have been halved to about $30,000 while Cape rates have nearly tripled from $50,000 a day to around $150,000. Justifying the higher rates, he pointed to higher demand for deadweight tonnage, which rose about 9% over the past year – triple the usual increase of 3%