Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.
Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.
Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.
[/quote]
a kak se to plaća amortizacija? di to platiš?
[/quote]
plaća, plaća..eto ja digo kredit u banci sam da bi mogo platit amortizaciju i deratizaciju u svom preduzeću. Ne bi ja al tako je od kad smo uveli ote ISO standarde.
Pa izvješće i nije basš tako sjajno. U zadnjem kvartalu su imali gubitak od cca 60 mil kuna, a na računu imaju oko 445 mil kn. Ako uzmemo u obzir da postupno izlaze dobri charter ugovori, gubitak će u narednim kvartalima biti i veći.
Ono što mene brine je što je barba Jerković u prosincu najavio da će dobit za Q4 biti mala (2-3 mil USD), a sad ispada da ne samo da nema dobiti u Q4, već ima gubitak od 11 mil USD. A to je prilično velik promašaj.
slažem se! izvješće je lošije od očekvinja i najava! sutra će burza reagirati rušenjem cijene ATPL na 600 kn….
[/quote]
ma daj, nemoj molim te sr…
nađi mi par firmi u Hrvatskoj koje imaju (osim ht-a ) približna izvješća ili još bolja .
a kak se to plaća amortizacija? di to platiš?
[/quote]
Naravno da se ne plaća i da ne utječe na CF. Nažalost, kasno sam primjetio lapsus pa nisam stigao editirati post.
Ono što utječe na CF jesu plaće, kamate, ostali troškovi i otplata kredita. To je ono od čega se ne može pobjeći i što se mora platiti. Tu treba dodati i materijalne troškove koji su varijabilni i ovise o opsegu poslovanja. Da li će prihodi biti dovoljni da se sve ovo pokrije, u to nisam siguran. Prema tome, realno je za oćekivati smanjenje keš pozicije.
ne realno nego ce tako i biti. Ali ja jos uvijek ne vidim velike probleme u poslovanju. računam da će Svijet izći iz krize pred kraj 2010 i da će tu početi oporavak (ameri su vani čim srede stvari u relanom sektoru).
Do onda će bit za jest a ako se Svijet ne oporavi…. koga briga.
Gubitak po dionici je
37,99 puta 1.395.520 =53 mil kuna.
Dakle manjinski interes
/AOP o54
-6.092 kumulativno
-7.976 kvartalno
ne predstavlja gubitak grupacije nego manjinskog vlasnika,jer ATPL sigurno nije 100%-ni vlasnik hotelskog biznisa .
I to smanjuje gubitak grupe sa 61 mil kn na 53 što je vidljivo iz izvještaja.
Da je to tako naročito je vidljivo iz stavke
AOP o52 /porez na dobit/ 7
Pomorstvo je oslobođeno plaćanja poreza na dobit,a što praktično znaći da je jedan dio ostalih
djelatnosti radio sa minimalnom dobiti na godinjem nivou.Mislim da se radi o avio kompaniji.
Zaključak:
53 milk kn gubitka u 4Q nije ostvarilo samo pomorstvo nego ostale djelatnosti.
Zaključak:Ostali brodari će imati relativno manje gubitke od ATPL u četvrtom kvartalu,ali će zato
u drugom i trećem kada te sezonske djelatnosti prorade biti u boljoj situaciji.
Dakle,očekujem relativno bolje rezultate za 4Q za JDPL,TNPL,LPLH od ATPL.
Za ULPL bumo vidjeli.Veće zaduženje,veće kamate,veći gubici.
Ako će oni imati svaki slijedeći kvartal gubitke to ne bu dobro. Brodski promet je u nezavidnoj situaciji a brodovi (novi) samo pristižu.
Naja dobro. Beži&reži [lol]
Zaboravljate da je u zadnjem kvartalu Bdi bio ispod 1000 a u prvom kvartalu ipak bliže 2000 a i preko Pa s time će biti bolje nego u zadnjem kvartalu
ne može se reč loše. podbacilo je , ali nije loše. očekivalo se bolje, to da. što je tu je. čekamo prvi kvartal pa če vidimo kamo ide ovaj brod
[/quote]
Ja sam skloniji vjerovanju da ce drugi i treci kvartal pokazati pravu sliku. Pretposavljam da ce do tada vecina ili mozda svi brodovi biti na novim ugovorima ili spotu.
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.
Avioni cijelu zimu ne rade ništa,ne znam kako su se uspjeli prodati za ovu sezonu.
A što se hotela tiče Dubrovnik je avionska destinacija s ne baš blistavim prognozama za ovo
ljeto.
[/quote]
Kad se o necem pise onda treba poznavati materiju. Avio kompanije su davno unile fuel surcharge u cijenu karte. Sa tim neutraliziraju fluktuaciju cijena nafte.
Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Kolega tesko da se mogu sa ovim sloziti. Jos su samo dva kandidata za prodaju ako ona nije forced sale. Peljesac 1984 i Konavle 1982. Sve ostalo je mladje od 15 godina.
Dobit prije kamatara, amortizacije i deratizacije je 913.676.000,00 čuna(AOP051+AOP048+AOP043). Đe je sad onaj kojizi je tvrdio da će na otvaranju bit toga po 600 čuna da mi plati izgubljenu zaradu,’ bo ga sistematski intarnalizator. [angry]
Vidim da su mišljenja podjeljena oko izvješća. Nadam se da obzirom da je situacija neizvjesna, imate dio portfelja, npr. i u HT-u, koji danas već ide po 213 kn.
Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Kolega tesko da se mogu sa ovim sloziti. Jos su samo dva kandidata za prodaju ako ona nije forced sale. Peljesac 1984 i Konavle 1982. Sve ostalo je mladje od 15 godina.
[/quote]
Trenutno prodaja starih brodova nije baš unosna, i meni se čini da baš nije momenat za takvu akciju, bar ne ove godine.