Sve u svemu, ovdje je bitan trend, a on je u svakom slučaju silazni. Gubitak u zadnjem kvartalu ukazuje na stanje na tržištu i činjenicu da će se gubitak prenositi i u iduće kvartale. Pretpostavljam da bi u idućim kvartalima gubitak mogao biti oko 100M kn i to bez nekih neočekivanih rashoda ili prihoda i to sve dok se stanje s vozarinama znatno ne popravi.
Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.
ko god da kaze da dionica koja ima toliko casha u ova vremena je losa ili nije zadovoljia je moram priznat po mojim kriterijima u najmanju ruku cudan.
Ne ocekujem nista spektakularno ali deinitivno bi se kladio da ce brodari krenuti prije gradevine. Normalno kak spada a ne ove navlakuse kao sa IGH i sl.
[…. prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.
[/quote]
Teško smatram da bi to bio jako glup potez. Ostavlja mjesta puno gorim spekulacijama rijesvat se u ovakvoj neizvjesnosti previse keša.
Svi iznad 10%, u minusu, DRYS vodi 16,nešto. List odradio zadatak, još jedan odličan potez uprave. Nema im tko šta zamjerit, a sada idemo sa ostatkom dividende bez nekih stresova, guvernor mislim da će i ostalima u ovim vremenima rashodi generirati gubitak. [sealed]
[/quote]
na kog misliš pod "ostalima"?
[/quote]
Mislim na sve koje u okviru zakona sastave najbolje FI, za sebe i svoje dioničare naravno. Upravo sam pio Vindijin yogurt, kupujmo Hrvatsko, otvaram Jutarnji i vidim donacije, skužim da sam i ja upao u mrežu donatora. Sutra uzimam Dukatov. [shocked]
[/quote]
hm… ne slažem se da će svima rashodi generirati gubitak. Neke će firme čak povećati rezultat iz redovnog poslovanja u 2009 vs 2008, al nećemo sad o njima.
A kad smo kod ATPL,operativni rezultat 1Q09 će biti bolji od 4Q 08, suprotno od mišljenja nekih uvaženih kolega.
Dobro da sam prešao u Techmanov tabor i prodao ATPL:)
Pa si sad došao drukati za down, kako bi ušao što jeftinije…
Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.
Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.
Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.
Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.
Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.
Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.
[/quote]
a kak se to plaća amortizacija? di to platiš?
Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.
Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.
Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.
[/quote]
Amortizacija se ne mora zaraditi.Ne mora se zaraditi ni za otplate kredita.Može se poslovati i sa
gubitkom što je izvjesno i za 1Q 2009,očekujemo to i za drugi kvartal.Ali..sam Bog će znati što će
biti.Bitno je da i u ovim lošim vremenima ATPL postoje rezerve koje mogu izvući firmu do trenutka
prosperiteta.
Mislim da će i hotelski biznis donijeti bolje rezultate ove godine jer je prošle godine hotel renoviran i
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.
Da je sve u brodarstvu u jednom kvartalu bi bilo 20.
Četvrti kvartal je inaće mjesec kada ove ostale djelatnosti stvaraju gubitke te uz predpostavku istog
poslovanja će kvartalni gubici biti značajno manji u drugom,a naročito u trečem kvartalu kada te
djelatnosti donose veliku dobit.
Ako BDI i ostane na ovim razinama gubitak bi trebao biti prosječno manji od ovog u četvrtom kvartalu 2.008.
A i US$ će odraditi svoj pad.Previše su Ameri štampali bez pokriča.Pa će nas tući i manje tećajne
razlike.
Izvješće je očekivano.Firma je stabilna kratkoročno i srednjoročno radi postoječih rezervi.
Mi forumaši nismo kompetentni za dugoročne prognoze.
Amortizacija se ne mora zaraditi.Ne mora se zaraditi ni za otplate kredita.Može se poslovati i sa
gubitkom što je izvjesno i za 1Q 2009,očekujemo to i za drugi kvartal.Ali..sam Bog će znati što će
biti.Bitno je da i u ovim lošim vremenima ATPL postoje rezerve koje mogu izvući firmu do trenutka
prosperiteta.
Mislim da će i hotelski biznis donijeti bolje rezultate ove godine jer je prošle godine hotel renoviran i
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.
Da je sve u brodarstvu u jednom kvartalu bi bilo 20.
Četvrti kvartal je inaće mjesec kada ove ostale djelatnosti stvaraju gubitke te uz predpostavku istog
poslovanja će kvartalni gubici biti značajno manji u drugom,a naročito u trečem kvartalu kada te
djelatnosti donose veliku dobit.
Ako BDI i ostane na ovim razinama gubitak bi trebao biti prosječno manji od ovog u četvrtom kvartalu 2.008.
A i US$ će odraditi svoj pad.Previše su Ameri štampali bez pokriča.Pa će nas tući i manje tećajne
razlike.
Izvješće je očekivano.Firma je stabilna kratkoročno i srednjoročno radi postoječih rezervi.
Mi forumaši nismo kompetentni za dugoročne prognoze.
Koliko mogu te rezerve trajati, bi li mogle ovakvo stanje izdrzati i do treceg kvartala 2010. godine..?
Ali smatram da je i on medijski izmanipuliran kada LEDU daje prednost u odnosu na bilo kojeg
brodara ,jer će svi naši brodari s obzirom da nisu cjelokupnu prošlogodišnju dobit ispucali na dividende ,kao strani brodar,odlično prebroditi ovu krizu i iz nje izaći jači
Usporedba atpl,tnpl,jdpl,lplh,ulpl sa todeksom je smješna.Todex je prezadužen,a ako bude nešto
i zdravo ide kao pokriće za novi kredit.
Volio bi da pogriješim i da todex postane balkanski lider,ali sumnjam.
Keš je kralj,a todex je kraljevina bez kralja.
Prijatelju Lopina, lupetaš po običaju.
lopina
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.
Avioni cijelu zimu ne rade ništa,ne znam kako su se uspjeli prodati za ovu sezonu.
A što se hotela tiče Dubrovnik je avionska destinacija s ne baš blistavim prognozama za ovo
ljeto.