ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Sve u svemu, ovdje je bitan trend, a on je u svakom slučaju silazni. Gubitak u zadnjem kvartalu ukazuje na stanje na tržištu i činjenicu da će se gubitak prenositi i u iduće kvartale. Pretpostavljam da bi u idućim kvartalima gubitak mogao biti oko 100M kn i to bez nekih neočekivanih rashoda ili prihoda i to sve dok se stanje s vozarinama znatno ne popravi.

Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

ko god da kaze da dionica koja ima toliko casha u ova vremena je losa ili nije zadovoljia je moram priznat po mojim kriterijima u najmanju ruku cudan.

Ne ocekujem nista spektakularno ali deinitivno bi se kladio da ce brodari krenuti prije gradevine. Normalno kak spada a ne ove navlakuse kao sa IGH i sl.

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!

[…. prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.
[/quote]

Teško smatram da bi to bio jako glup potez. Ostavlja mjesta puno gorim spekulacijama rijesvat se u ovakvoj neizvjesnosti previse keša.

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!





Baltic Dry Index (BDI) -32 1646
pa šta opet BDI pada? to je već jedno deset dana pada. kako stoje brodari vani? se drže ili…?

Svi iznad 10%, u minusu, DRYS vodi 16,nešto. List odradio zadatak, još jedan odličan potez uprave. Nema im tko šta zamjerit, a sada idemo sa ostatkom dividende bez nekih stresova, guvernor mislim da će i ostalima u ovim vremenima rashodi generirati gubitak. [sealed]
[/quote]

na kog misliš pod "ostalima"?
[/quote]
Mislim na sve koje u okviru zakona sastave najbolje FI, za sebe i svoje dioničare naravno. Upravo sam pio Vindijin yogurt, kupujmo Hrvatsko, otvaram Jutarnji i vidim donacije, skužim da sam i ja upao u mrežu donatora. Sutra uzimam Dukatov. [shocked]
[/quote]

hm… ne slažem se da će svima rashodi generirati gubitak. Neke će firme čak povećati rezultat iz redovnog poslovanja u 2009 vs 2008, al nećemo sad o njima.

A kad smo kod ATPL,operativni rezultat 1Q09 će biti bolji od 4Q 08, suprotno od mišljenja nekih uvaženih kolega.

I'LL BE BACK


Dobro da sam prešao u Techmanov tabor i prodao ATPL:)

Pa si sad došao drukati za down, kako bi ušao što jeftinije…


Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.

Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.

Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.



Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.

Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.

Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.

[/quote]

a kak se to plaća amortizacija? di to platiš?

I'LL BE BACK



Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.

Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.

Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.

[/quote]
Amortizacija se ne mora zaraditi.Ne mora se zaraditi ni za otplate kredita.Može se poslovati i sa
gubitkom što je izvjesno i za 1Q 2009,očekujemo to i za drugi kvartal.Ali..sam Bog će znati što će
biti.Bitno je da i u ovim lošim vremenima ATPL postoje rezerve koje mogu izvući firmu do trenutka
prosperiteta.
Mislim da će i hotelski biznis donijeti bolje rezultate ove godine jer je prošle godine hotel renoviran i
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.
Da je sve u brodarstvu u jednom kvartalu bi bilo 20.
Četvrti kvartal je inaće mjesec kada ove ostale djelatnosti stvaraju gubitke te uz predpostavku istog
poslovanja će kvartalni gubici biti značajno manji u drugom,a naročito u trečem kvartalu kada te
djelatnosti donose veliku dobit.
Ako BDI i ostane na ovim razinama gubitak bi trebao biti prosječno manji od ovog u četvrtom kvartalu 2.008.
A i US$ će odraditi svoj pad.Previše su Ameri štampali bez pokriča.Pa će nas tući i manje tećajne
razlike.
Izvješće je očekivano.Firma je stabilna kratkoročno i srednjoročno radi postoječih rezervi.
Mi forumaši nismo kompetentni za dugoročne prognoze.


Amortizacija se ne mora zaraditi.Ne mora se zaraditi ni za otplate kredita.Može se poslovati i sa
gubitkom što je izvjesno i za 1Q 2009,očekujemo to i za drugi kvartal.Ali..sam Bog će znati što će
biti.Bitno je da i u ovim lošim vremenima ATPL postoje rezerve koje mogu izvući firmu do trenutka
prosperiteta.
Mislim da će i hotelski biznis donijeti bolje rezultate ove godine jer je prošle godine hotel renoviran i
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.
Da je sve u brodarstvu u jednom kvartalu bi bilo 20.
Četvrti kvartal je inaće mjesec kada ove ostale djelatnosti stvaraju gubitke te uz predpostavku istog
poslovanja će kvartalni gubici biti značajno manji u drugom,a naročito u trečem kvartalu kada te
djelatnosti donose veliku dobit.
Ako BDI i ostane na ovim razinama gubitak bi trebao biti prosječno manji od ovog u četvrtom kvartalu 2.008.
A i US$ će odraditi svoj pad.Previše su Ameri štampali bez pokriča.Pa će nas tući i manje tećajne
razlike.
Izvješće je očekivano.Firma je stabilna kratkoročno i srednjoročno radi postoječih rezervi.
Mi forumaši nismo kompetentni za dugoročne prognoze.

Koliko mogu te rezerve trajati, bi li mogle ovakvo stanje izdrzati i do treceg kvartala 2010. godine..?


Ali smatram da je i on medijski izmanipuliran kada LEDU daje prednost u odnosu na bilo kojeg
brodara ,jer će svi naši brodari s obzirom da nisu cjelokupnu prošlogodišnju dobit ispucali na dividende ,kao strani brodar,odlično prebroditi ovu krizu i iz nje izaći jači
Usporedba atpl,tnpl,jdpl,lplh,ulpl sa todeksom je smješna.Todex je prezadužen,a ako bude nešto
i zdravo ide kao pokriće za novi kredit.
Volio bi da pogriješim i da todex postane balkanski lider,ali sumnjam.
Keš je kralj,a todex je kraljevina bez kralja.

Prijatelju Lopina, lupetaš po običaju.

I'LL BE BACK

lopina

tetka, 31.03.2009. u 00:34
Mislim da će i hotelski biznis donijeti bolje rezultate ove godine jer je prošle godine hotel renoviran i
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.

Avioni cijelu zimu ne rade ništa,ne znam kako su se uspjeli prodati za ovu sezonu.
A što se hotela tiče Dubrovnik je avionska destinacija s ne baš blistavim prognozama za ovo
ljeto.

Ako će oni imati svaki slijedeći kvartal gubitke to ne bu dobro. Brodski promet je u nezavidnoj situaciji a brodovi (novi) samo pristižu.
Naja dobro. Beži&reži [lol]

http://www.kucilooro.webs.com/

New Report

Close