ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Čini mi se da se to zove drukanje, kad želiš kupiti, nađeš lošu vijest pa je objaviš, a kad želiš prodati onda nađeš dobru vijest pa je objaviš. [wink]
Uvijek će se naći vijest i ZA, a i Protiv, to su jednostavno statistički podaci, kojih ima puno, i uglavnom niti jedan od njih nije presudan, ali može biti znakovit.
Uostalom cijena dionice je spuštena sa 3800 kn na 600 kn, što dovoljno govori o situaciji, a kako će biti ubuduće, to je čista lutrija, i niko pouzdano ne može reći, jer nikad ne znamo kakva će se vijest sutra objavit, ili što će se dogoditi i odrediti pravac kretanja dionice.

sutra je novi dan.


Svaki komentar je prilika.
Gosp.Techman iznosi korektne podatke koji nam u ovom trenutku ne idu na ruku.
Ali to je prilika da vlasnici ovih dionica pokušaju argumentirano dokazivati da vrag i nije tako crn.

A gosp.Ante većina ulagača su needucirani i treba im ukazivati I na dobre strane pa makar je to znalcima
i poznato.Pri komentarima trebamo biti svjesni da većina nismo visoko educirani i da komentare
približimo većini.A većina u ovom trenu u brodarima ne vidi perspektivu.Kriva procijena.
Mislim da je ATPL profitabilnije ulaganje sada kada je 660 nego kada je bila na 3.000.


Ma kolega Lopina svaka Vam cast. To sta se u nekim stvarima ne slazemo pridonosi da ljudi koji citaju nase postove imaju razlicite poglede na istu stvar. I onda je njihovo da donesu vlastiti sud. I sve se to moze bez vrijedjanja, pljuvanja, omalovazavanja i slicnih oblika komuniciranja. Rekao sam nekidan da su mi reakcije burne kao i vecini juznjaka. Ko mene kamenom ja njega vecim. I to je nesto sta ne mogu a i ne zelim mjenjati.

Sta se tice brodara po obicaju malo ce mo se slozit malo necemo. Investicija ulaska na 660 ima dva aspekta. Naravno dobar i los. Los je da dionica moze jos puno dolje jer je ne bas davno bila 30 kuna. Isto tako ja vidim kao loše dug vremenski oporavak. Kao dobro vidim uobicajenu ciklicnost u poslovanju brodara sta znaci da je pitanje vremena kad ce opet na vrhunac. E sad to pitanje vremena je ono sta mene udaljava od dionice jer smatram da ima propulzivnijih dionica koje ce mi brze donit profit. No nanjusim li da je moja prognoza pogresna i da oporavak dolazi ranije naravno da cu se pokusat presaltat.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


The break-even point of a ship purchased at $20 million in 2002-2003 is around $11,000/day, but it jumps to $21,000/day with a ship purchased at $50 million.

Evo ovo je bitna stvar.
Pitanje – koliko treba biti BPI da bi prosječna vozarina bila recimo 20.000$ dnevno?

može ponuda/potražnja ako je tko u mogućnosti

Thnx

KUPNJE (1.795) – ATPL-R-A PRODAJE (9.428) – ATPL-R-A TRANSAKCIJE – ATPL-R-A TRANSAKCIJE – SVE

Ukupno Količina Cijena Cijena Količina Ukupno

95.000,00 152 625,00 634,00 5 3.170,00
12.460,20 20 623,01 640,00 120 76.800,00
1.869,00 3 623,00 645,00 20 12.900,00
18.633,00 30 621,10 647,00 106 68.582,00
62.100,00 100 621,00 648,50 10 6.485,00
619,05 1 619,05 649,00 120 77.880,00
9.285,30 15 619,02 657,95 20 13.159,00
9.892,48 16 618,28 659,94 40 26.397,60
6.170,50 10 617,05 659,99 30 19.799,70
617,00 1 617,00 661,99 30 19.859,70

Broj Vrijeme Cijena Količina Ukupno

349 10:18:28 630,00 100 63.000,00
348 10:18:28 630,00 250 157.500,00
347 10:18:28 629,99 20 12.599,80
346 10:18:28 629,00 25 15.725,00
342 10:16:58 628,00 25 15.700,00
341 10:16:58 627,97 20 12.559,40
340 10:16:58 627,97 15 9.419,55
339 10:16:58 627,49 20 12.549,80
265 10:05:23 625,00 14 8.750,00
264 10:05:19 625,00 14 8.750,00


može ponuda/potražnja ako je tko u mogućnosti

Thnx


627 / 638

sutra je novi dan.

Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
630,00 100 10:18:28
630,00 250 10:18:28
629,99 20 10:18:28
629,00 25 10:18:28
628,00 25 10:16:58
627,97 20 10:16:58
627,97 15 10:16:58
627,49 20 10:16:58
625,00 14 10:05:23
625,00 14 10:05:19
625,00 11 10:05:16
625,00 100 10:05:10
624,99 18 10:05:10
618,28 1 10:04:09
619,95 29 10:04:09
619,95 1 10:02:43
620,00 10 10:02:43
620,00 68 10:02:43
620,10 20 10:02:43
620,16 1 10:02:43
621,03 3 10:02:43
623,13 6 10:02:43
623,23 1 10:02:43
624,99 16 10:01:01
624,98 4 10:01:01
624,98 1 10:00:00
624,98 28 10:00:00
624,98 14 10:00:00
624,98 10 10:00:00
624,98 32 10:00:00
624,98 18 10:00:00
624,98 20 10:00:00
624,98 13 10:00:00
624,98 22 10:00:00
624,98 8 10:00:00
624,98 1 10:00:00
624,98 13 10:00:00
624,98 7 10:00:00
624,98 6 10:00:00
624,98 13 10:00:00

who dares, wins

Za neupućene cijena može i ispod 30 kuna zato oprez. [lol]
Evo upravo idemo u tom smjeru. Pozdrav Hugu Chavezu. Ne moraš se predstavljati, da ti ne krene po zlu ko nekima, rekorderima, i ovak se razmemo. Sve ide prema planu.[thumbsup]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

tech….
ja vas cijenim kao poznavaoca brodara i to sma već rekao. Meni je uvijek drago pročitati vaš komentar o brodarima ( ovo gdje postate linkove …to može svatko naći), ali onako stručne komentare od vas mislim da je svakome ovde na forumu drago pročitati.

Htio sam reći drugu stvar, ako ste me shvatili.
Pošto i sam znate situaciju u brodarstvu, u nas i u svijetu, a vjerojatno niste ni u jednoj dionici od brodara jer će biti jeftinije po vašemu, i kad znate kako će se sve to odvijati za godinu dvije, zašto gubite svoje vrijeme i živce trudeći se drugima objasniti da su krivu sa ulaganjima i da to ide još doli ?
A oni neće da vas slušaju i daju vam jedinice. Ja opet kažem, da sam na vašem mjestu, sa toliko znanja o brodarima, ja bih se ostavio teme brodara slijedeće dvije godine i posvetio se nečemu drugom.

Imam JDPL, TNPL, ATPL…..



The break-even point of a ship purchased at $20 million in 2002-2003 is around $11,000/day, but it jumps to $21,000/day with a ship purchased at $50 million.

Evo ovo je bitna stvar.
Pitanje – koliko treba biti BPI da bi prosječna vozarina bila recimo 20.000$ dnevno?
[/quote]

Ovako, ATPL nije imala tu sreću da kupuje panamaxe 2002 po 20m, imali su problema za opstati na tržištu tada, no nisu kupovali ni po 50m, pa im je BE oko 15000. Mislim da su ona dva panamaxa iz STX plaćeni 36m, po komadu, dok su ovi iz JES-a sigurno 10-12% jeftiniji, a obzirom da su nedavno na Platou objavljena dva t/c od 16000 i 18500 na godinu dana držim da će i ovu godinu poslovati oko pozitivne nule ili čak sa manjom dobiti. Kad bi svaku godinu neto dobit bila 150 m dolara svak bi u brodare, ne bi bilo interesantno.
Što se tiče podsjećanja na vrijeme kad je dionica ATPL bila 30 kuna (2003) želim ukazati da je tad ATPL bila zadužena tvrtka sa ekstremno starom flotom i da Uprava nije zagrizla u supstancu na vrijeme u ta krizna vremena doživjeli bi sudbinu Croatia line, no srećom prilagodili su se uvjetima marketa i danas su stabilna firma sa finim kešom na računu i solidnom flotom (računam tu i dva supramaxa "vjetnamca" od 30m što će stići tijekom godine).
Na zse vjerujem da su interesantne isključivo firme sa kešom na računu, one što isplaćuju dividendu, imaju tradiciju, brand i know how, i uvjeren sam da je ATPL jedna od njih, a nema ih baš puno u konkurenciji, nažalost (možda još HT i Adris).
Ima onih što će reći da dividenda na ovu volatilnost nije bitna i nisu daleko od istine, no u novoj utakmici na burzi godine Gospodnje 2009 držim da će biti jako važna. Naime, likvidnost će biti no.1 problem u RH u tekućoj godini.



The break-even point of a ship purchased at $20 million in 2002-2003 is around $11,000/day, but it jumps to $21,000/day with a ship purchased at $50 million.

Evo ovo je bitna stvar.
Pitanje – koliko treba biti BPI da bi prosječna vozarina bila recimo 20.000$ dnevno?
[/quote]
Mislim ,da bi pitanje trebalio glasiti :Koliki bi trebao biti BDI da bi brodar
1.Poslovao na pozitivnoj nuli
2.koliko bi brodar mogao izdržati ako BDI pođe u tri p.m.

I naravno da bi za svakog brodara ovaj izračun bio drugačiji.I tu je ključ zarade ili manjeg gubitka.

Jer kada vozarine budu prosječno 20.000 tada će ATPL skočiti toliko puno da će biti upitno da li se
isplati kupovati po toj sigurno većoj cijeni.

Niti će vozarine preko noći skočiti, a proporcionalno s tim niti ATPL. Sve će to ići polako, vrlo polako.
Definitivno su trenutno interesantne dionice tvrtki koje daju dividendu, i koje su likvidne, ne po dnevnom prometu, nego po kešu na računu, a tu upadaju ADRS, ERNT, HT, i još poneka s kojom se puno manje trguje. ATPL je akumulirala veliku dobit i daje dobru dividendu, ali je problem u futuresima koji ne izgledaju previše dobro. Sad je pitanje da li će se prije oporaviti tržište, ili će se prije potrošiti zaliha dobiti.

sutra je novi dan.

New Report

Close