ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 18:00
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


@ caesar

evo bum je ja s jednim ručkom probal gurnutu u blokadu

Nije prošlo, otišlo samo kunu gore, teorija vam šuplja



@ caesar

evo bum je ja s jednim ručkom probal gurnutu u blokadu

Nije prošlo, otišlo samo kunu gore, teorija vam šuplja
[/quote]

Vi izgleda ne jedete i pijete baš mnogo kolega.

Pogledajte malo kako to rade igrači zaposleni na ZSE [thumbsup]

Periculum in mora.

BDI
http://www.dryships.com/pages/report.asp

Rekli ste jedan ručak, niste specificirali čiji, gdje i za koliko osoba…

Ovo je ručak i piće za recimo gubija i mene. Ok?

A vi ak za ručak potrošite 30k ojra, kaj uopće tu radite i pišete ove nebuloze?
Pa možete predavati u bilo kojem faksu za ekonomiku, plate vam, nahrane i komada ko pljeve.


kupci frenetično traže nešto što još nije naraslo a u prošlosti je znalo itekako rasti. pa vide da je JDPL jedan od rijetkih koji su još duboko ispod svog dna u 2008. nema straha od akumulacije profita, a tko zna možda se posreći pa skoči. to bi bio moj guess.

Necu trpat topic drugom dionicom ali JDPL ima mlinski kamen oko vrata. Dva containerasa kojima istice charter. Obnovit TC da brodovi posluju sa profitom je trenutno misaona imenica. Nije realna ni pozitivna nula a sva predvidjanja su da ce se stvari dodatno pogorsat. Zato izrazavam svoje cudjenje da ATPL pada a JDPL raste iako se stvar u medjuvremenu sredila (pao i JDPL)

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Rekli ste jedan ručak, niste specificirali čiji, gdje i za koliko osoba…

Ovo je ručak i piće za recimo gubija i mene. Ok?

A vi ak za ručak potrošite 30k ojra, kaj uopće tu radite i pišete ove nebuloze?
Pa možete predavati u bilo kojem faksu za ekonomiku, plate vam, nahrane i komada ko pljeve.

NO COMMENT. [smiley]

Periculum in mora.


Meni nije nikako jasno da JDPL raste a ATPL pada. Za ocekivati bi bilo obrnuto.

Da nije i ovdje isti slucaj?
[/quote]
Ovo je vrlo ozbiljna igra. Netko je stvorio akumulaciju iz ničeg. Premijer plasirao informaciju, mediji se raspisali i udaren temelj za rast građevinara. Ne kažem da je lažna, ali sama informacija sa vrlo nejasnim detaljima proizvela gotovo paničan rast. Da ne duljim Hugo je u pravu i ono što slijedi je vrlo logično. Ali o tim stvarima ne treba pričati jer netko ovo ipak čita i prati, ima ovdje igrača koji griju i hlade prema potrebi, znaju oni svoj posao. Nisam mislio da matematikom i statistikom ovdje možete nešto predvidjeti, ne to , nego da možete naknadno sve događaje opravdati i dovesti u neku logičku vezu. Svi držite da je Matej pomalo dosadan, i u pravu ste, ali on je par puta postavio jedno pitanje na koje mu nitko nije htio ili znao dati odgovor, a sada ga je vrlo jasno dobio i točno znam što će momak napraviti. Skužio je čemu ovo vodi. [thumbsup]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Atlanska tone, uh, uh, da BDI je pao, ili je nešto drugo u igri?

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!



Odličan članak, za brodare što su naručivali panamaxe 2002/2003 nema zime jer su te brodove plaćali 20 m pa im je nizak BE, no nažalost naši brodari nisu među njima jer su se tada borili za goli opstanak na marketu. Oni su (ATPL) ugovarali

Tacno. Tih godina nisu imali ni za rezervne djelove a kamo li za novogradnje.
[/quote]

Želio sam napisati da su pravi brodari kupovli panamaxe po 20 m 2002 u doba žestoke krize, oni malo manje uspiješni su to napravili godinu dvije iza (2004) ali po cijeni od app.35 m, dok su "utopljenici" kao JDPL brodove znatno manjeg dwt ugovarali nedavno za over 50m. Tu se vidi kvalitet Uprava.
Obzirom da se oporavak očekuje relativno brzo i to u drugoj polovici 2010 godine, držim da će ovi supramaxi iz Vjetnama stići just in time.
Nego da bi imali neke koristi od ovog foruma predlažem da manje gatamo ide to up/down, a više iznosimo činjenice. Postove Techmana koristite kao informaciju, svak prema svom nahođenju. Evo, pojavila se info da je Zagrebovnovi ugovor na 25000 ili 26000 ili 29500 t/c na 3 mjeseca, tri različita izvora, pa ako netko može potvrditi točan iznos bio bi zahvalan. Pomoglo bi kod donošenja investicijskih odluka da znamo više ugovora, pa to svakako postajte, i to one dobre i one katastrofalne, bez iznimke.
Još nešto, svakako upalite pokoju svijeću u crkvi za Mr.Geithnera, ovako briljantan plan nisam vidio dugo, ako nas taj lik ne izvadi iz govana neće nitko. Ako ništa čovjek ima mud.




Odličan članak, za brodare što su naručivali panamaxe 2002/2003 nema zime jer su te brodove plaćali 20 m pa im je nizak BE, no nažalost naši brodari nisu među njima jer su se tada borili za goli opstanak na marketu. Oni su (ATPL) ugovarali

Tacno. Tih godina nisu imali ni za rezervne djelove a kamo li za novogradnje.
[/quote]

Još nešto, svakako upalite pokoju svijeću u crkvi za Mr.Geithnera, ovako briljantan plan nisam vidio dugo, ako nas taj lik ne izvadi iz govana neće nitko. Ako ništa čovjek ima mud.

[/quote]

A bilo je drugih planova d aje ovaj briljantan da nisi dugo vidio boljeg.
Ovaj plan ne bu dobar za TK u ameriki, jer bu ograničaval, a to nije dobro, vite kod nas kak je s ograničenjema rasta pa banke divljaju.

koliko sam upoznat od tri napisane cijene radi se o ovoj srednjoj i mislim da je ugovoreno na
12 mj

@ Kormilar

Vidim da spominjete novinare ( medije ), pa ću na tu temu napisati samo jednu činjenicu.

" Nikada niti jedan novinar nije odgovarao za gubitke prouzročene malim investitorima koji su donosili investicijske odluke na temelju onoga što su čuli ili pročitali putem medija, a bilo je naslova koje mnogi nisu zaboravili ( npr. Viro potpisao ugovor s Coca Colom ) "

Stoga sve informacije koje čujete ili pročitate treba dodatno provjeriti, pa čak i onda kad su posve točne kao ove koje čujemo i vidimo ovih dana ( nastavak gradnje Pelješkog mosta, veliki posao koji su naši građevinari dobili u CG. )

Periculum in mora.

New Report

Close