Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Je dobro si rekao, ali je zanimljivo čuti i vidjeti da nije sve onako kako nam se servira!
Moc medija!
Ugodan dan!
Dok vi kukate vrijedne ručice marljivo kupuju. Piramida se polako preslaguje, kreče novi početak. Tu smo negdje oko dna i ne treba biti previše pametan za ulet na ovim razinama. osnovni problem je što nema CASH-RA, ali biti če i toga uskoro.
Veliki igrači vani su spremili CASH u čarapu i čekaju da ovladaju svijetom za kikiriki.
Uf što mi to sve miriši kao da sam to več negdje osjetio. Pa da bilo je to skoro isto kod nas u 90-ima.
Svi se hvale kako su u CASH-u, ali nitko nema muda za kupovati sada…
Ali nije ni bitno i tako je CROBEX pao 60-70%, ali svu na forumu su oko nule. [lol]
Znam da se to mnogima nece svidjeti ali mislim da nas dragi BDI a time i ATPL ceka 1-2 a mozda i vise tjedana ronjena. Zasto? Redom, zavrsila je prodaja zita iz Australije, U Kini se gomilaju zalihe celika, pada cijena pada potraznja za sirovinama. U Japanu je proizvodnja sirovog celika u Veljaci pala za 44%, razgovori izmedju Kine i glavnih vanjskih dobavljaca zeljezne rudace(Rio i Biliton) su u toku. Kinezima se ne zuri jer su se napunili, proizvodnja im i dalje pada tako da se ocekuje da im izvoz celicnih proizvoda ove godine padne za cak 80%, i traze pad cijena rude za 40-50%. Ove godine se ocekuje zavrsetak najveceg broja novih brodova ikad tako da ukoliko se ne ostvari rekord i u slanju brodova u rezalista bit ce jos vise brodova na cekanju…
Dok vi kukate vrijedne ručice marljivo kupuju. Piramida se polako preslaguje, kreče novi početak. Tu smo negdje oko dna i ne treba biti previše pametan za ulet na ovim razinama. osnovni problem je što nema CASH-RA, ali biti če i toga uskoro.
Veliki igrači vani su spremili CASH u čarapu i čekaju da ovladaju svijetom za kikiriki.
Uf što mi to sve miriši kao da sam to več negdje osjetio. Pa da bilo je to skoro isto kod nas u 90-ima.
Svi se hvale kako su u CASH-u, ali nitko nema muda za kupovati sada…
Ali nije ni bitno i tako je CROBEX pao 60-70%, ali svu na forumu su oko nule. [lol]
[/quote]
Ja priznajem da sam još malo oko nule, ali KUNA [bye]
China will rule the sea!
Report presents doomsday scenario for shipping
However, the authors believe China, which has as taken enormous trouble to guarantee long-term sources of raw materials and plan its expansion of steel production and shipbuilding capacity, is likely to take a different approach.
“In the face of the same factors of cancellation and non-payment, China is likely to continue building vessels on schedule through 2009-2012, but now for its own account.
“As its national fleet grows, it will give preference to its own vessels against tonnage chartered from the free market.”
As a result, they believe it is quite possible China will control, directly or indirectly, more than a third of the world’s dry cargo fleet by 2012.
China could then use its muscle to dominate free markets to the nation’s own advantage which, in turn, could provoke a response by the US, the European Union, Russia and India.
http://www.lloydslist.com/ll/home/blogView.htm?blogId=20001011822
Znam da se to mnogima nece svidjeti ali mislim da nas dragi BDI a time i ATPL ceka 1-2 a mozda i vise tjedana ronjena. Zasto? Redom, zavrsila je prodaja zita iz Australije, U Kini se gomilaju zalihe celika, pada cijena pada potraznja za sirovinama. U Japanu je proizvodnja sirovog celika u Veljaci pala za 44%, razgovori izmedju Kine i glavnih vanjskih dobavljaca zeljezne rudace(Rio i Biliton) su u toku. Kinezima se ne zuri jer su se napunili, proizvodnja im i dalje pada tako da se ocekuje da im izvoz celicnih proizvoda ove godine padne za cak 80%, i traze pad cijena rude za 40-50%. Ove godine se ocekuje zavrsetak najveceg broja novih brodova ikad tako da ukoliko se ne ostvari rekord i u slanju brodova u rezalista bit ce jos vise brodova na cekanju…
BPI je rastao zbog žitarica,dok vozarine za rudaču(AUS/KINA) bile stabilne na 15000-18000 i nisu pratile taj rast,a BCI je i lagano klizio,vozarine se sad ispuhuju sa padom potražnje za žitaricama i radi pregovora u vezi cijene rudače za ovu godinu.
Trenutno su pregovori između BHP Billitona i Rio Tinta sa najvećim Kineskim proizvođačem čelika Baosteelom i kad se dogovore očekuje se ugovaranje capeova i panamaxa šta bi trebalo doći do povećanja cijena vozarina
Po trenutnim vozarinama brodari ostvaruju profit
Baltic Dry awaits iron verdict
Thursday, 19 March 2009
The haggling over iron ore prices between the mining giants and China will dominate the outlook for key shipping indicator the Baltic Dry Index over the coming weeks, with an agreement the key to the index’s long term recovery. The index, now at 1,974, has staged something of a recovery since January when the it fell as low as 925, technically below the cost of shipping, but remains a pale shadow of last year’s 11,793 all time high. [/b]Nevertheless, at the current level ships are transporting goods at a profit. In the short term, the negotiations between Australian miners BHP Billiton and Rio Tinto and major Chinese steel producer Baosteel could have a profound effect. The market expects that Bao Steel will demand sharp price cuts of between 40 and 50 per cent to reflect the declining demand for steel products, with stockpiles rising in China. Bao’s rates will be used as the benchmark for all other Chinese steel mills.
An agreement is usually concluded around Easter but the threat of lengthy talks this year is weighing down the index. Ship owners have used the interim period to scrap ships to help maintain rates as scrap metal prices have stayed relatively stable at around $300 per tonne. The scrapping rate for the first three months of this year has already exceeded the entire total for 2008.
Source: Investors Chronicle
@malibu,
Jasno je da oboje, izmedju ostalog, pratimo hellenic shipping news ali nam se malo razlikuju komentari zbog osobnog vidjenja. Ja dajem svoje misljenje i kombiniram razne vijesti a ti samo potvrdjujes da znas prevesti s engleskog. Sto znaci ostvarenje profita? Koliki je? 1,2 ili 3Kn po dionici?
Moje misljenje nije poziv na kupnju/prodaju.
@malibu,
Jasno je da oboje, izmedju ostalog, pratimo hellenic shipping news ali nam se malo razlikuju komentari zbog osobnog vidjenja. Ja dajem svoje misljenje i kombiniram razne vijesti a ti samo potvrdjujes da znas prevesti s engleskog. Sto znaci ostvarenje profita? Koliki je? 1,2 ili 3Kn po dionici?
Moje misljenje nije poziv na kupnju/prodaju.
Kolega to bi trebao zaključiti netko sa strane tko je objektivan a ne vi sami pišete postove i sami sebe hvalite ispadate malo smješni.
Vaši komentari djeluju kao običan druk jer iznosite samo jednu stranu medalje još nikada nisam vidio niti jedan pozitivan post od vas, malo čudno zar ne ?????????????????????????????
@Sailor
Ma nesporno je da situacija nije blistava ali nije sve ni tako crno kako se prikazuje,krajem prošle godine predviđalo se da će brodari raditi sa gubitkom,a to trenutno nije situacija,znači situacija je bolja nego se očekivala,kinezi su u zadnja dva mjeseca uvezli ugljena najviše u zadnje dvije godine,u zadnja dva mjeseca povečan je uvoz rudače radi cijene koja je povoljnija nego da kupuju od svojih rudara,a tako će najvjerovatnije i biti dalje jer je australska rudača daleko kvalitetnija nego kineska,a i pregovori su o smanjenju cijena šta će sigurno pridonjeti pojačanom uvozu
Pete, slazem se da mi je vecina komentara negativna ali to je zato sto su i vijesti stalno negativne. Pa nije valjda da ce moji frizirani komentari preokrenuti trend na trzistu? Trend ce s okrenuti kad Kina i ostali pocmu vise uvoziti i izvoziti kad prestanu padati cijene rudace i poraste potraznja te kad se tonaza brodova izjednaci sa potraznjom mozemo govoriti o pocetku oporavka i rasta. Ove godine se npr. ukupna tonaza brodova povecava najvise u povijesti, dolaze novogradnje koje povecavaju ukupnu nosivost za vise od 17%, s druge strane nikad nije poslano u rezaliste vise od 10% svjetske tonaze. Pa reci mi ti kako ce se to odraziti na vozarine?
Ako vec moram naci dobru vijest za brodare onda je to svakako cinjenica da ove godine gotovo da nije narucen ni jedan jedini novi brod osim od Polanceca:) Pitam vas da li je to dobra vijest i za brodogradilista ili i za same brodare? Pa i oni trose zeljezo, celik…
Ja nisam rekao da ce ATPL propasti, ne daj boze no cijena dionica ce prema mom skromnom misljenju jos dosta pasti prije nego sto pocme rasti. Ako ne zelite vjerovati u to ne morate ali morate iznesti kontraargumente.