Gosn Wagner ljudi više ne čupaju lovu iz OIF-ova, ovi koji su ostali u njima čekaju oporavak i njima je apsolutno svejedno da li je crobi 1200 ili 1500 to je još uvijek jako velika pušiona. Jedina opasnost su OMF-ovi koji još uvijek mogu povuć lovu iz OIF-ova u svezi manipulacije. Ja iskreno mislim da smo mi svoje dno odradili, ali to ne znači da ATPL ponovno ne može ispod 600 kuna.
…..večer
-Hm …. , mislim kako je vaš pogled pomalo jednostavno vidi problem …. [smiley]
….poslovanje je ipak malo kompleksnije i ne podrazumjeva samo promptno djelovanje u
trenutku pojavljivanja potrebe za sredstvima ……
-Ipak mislim kako se možemo složiti da se "rasprodaja" događa onda kada imamo kupca ,
a za vjerovati je kako su danas ipak prodavali fondovi …… [smiley]
…….pitanje za Guvernera ….(Arnolda)
-Znači istina je ono što se govori za Matiju ….. , da on još nije ….. [smiley]
.Dr M Wagner
Gosn Wagner ljudi više ne čupaju lovu iz OIF-ova, ovi koji su ostali u njima čekaju oporavak i njima je apsolutno svejedno da li je crobi 1200 ili 1500 to je još uvijek jako velika pušiona. Jedina opasnost su OMF-ovi koji još uvijek mogu povuć lovu iz OIF-ova u svezi manipulacije. Ja iskreno mislim da smo mi svoje dno odradili, ali to ne znači da ATPL ponovno ne može ispod 600 kuna.
Stari fondovi su mrtvi!Još tri fonda(OIF) šljakaju kako treba a mislim da ih baš u atlanskoj ni nema!
…..večer
-Hm …. , mislim kako je vaš pogled pomalo jednostavno vidi problem …. [smiley]
….poslovanje je ipak malo kompleksnije i ne podrazumjeva samo promptno djelovanje u
trenutku pojavljivanja potrebe za sredstvima ……
-Ipak mislim kako se možemo složiti da se "rasprodaja" događa onda kada imamo kupca ,
a za vjerovati je kako su danas ipak prodavali fondovi …… [smiley]
…….pitanje za Guvernera ….(Arnolda)
-Znači istina je ono što se govori za Matiju ….. , da on još nije ….. [smiley]
.Dr M Wagner
[/quote]
[/quote]
Stari fondovi su mrtvi!Još tri fonda(OIF) šljakaju kako treba a mislim da ih baš u atlanskoj ni nema!
Izgleda da kauboji ne misle više ništa kopati kod sebe kad predlažu ovakav zakon o rudarstvu. Ako dobro kopčam, morati će povećati uvoz, to će neko prevoziti, valjda će i trebati brodove za to, kako njima toga puno treba …
Jasno sve je ovo na dugi rok, ali i dioničari su na dugi rok dok je ovakvog minusa.
Pa uz ovakve uprave vani, naši zaslužuju sve pohvale.
Interesantan clanak. Vec sam jednom napisao da vecina pomorskog svijeta gleda sta Grci rade. Da li kupuju ili prodaju. Allied je naj veci Grcki dry cargo S & P broker. Sudjelovao sam u nekoliko closinga u njihovom uredu. Ako Grci jos nisu krenuli u shopping (vidi boldano) vjerovanje je da ce se kriza dodatno produbljivati a cijene brodova padati. Mogu i oni pogrijesiti ali povjest uci da su obicno bili u pravu. Economu je dobar primjer da i Grci grijese iako u konacnici mislim da on nije pogrijesio kad je bila u pitanju njegova privatna firma. Dio pogresaka njegove privatne firme su pokrili dionicari Dryship-a.
Doubts on mass cancellations
One of Greece’s top shipbrokers has cast doubts on the ability of shipowners to achieve mass cancellations of newbuilding orders.
Taking his own country’s orderbook as an example, Allied Shipbroking director George Daskalakis said there had been far fewer confirmed cancellations than supposed.
Admitting that virtually all clients who had ordered vessels last year would now wish to walk away, even if it meant losing 20% deposits, he said: “They will be very happy and they would be right to be happy because of the drop in values.” But the reality was “not so easy”, he added.
Allied, one of Greece’s most successful sales and purchase and chartering houses, is estimated to have acted in about 45 newbuilding orders in 2008, about 60% of which were placed in China and the remainder in South Korea.
The company made a distinction between a somewhat more flexible approach to the problems of customers by Chinese builders and the “very tough” stance of most Korean yards.
With medium-sized Chinese yards, Allied claimed it had achieved some extensions to delivery schedules and knew of one case where the builder had agreed a contract price reduction of two-fifths.
Meanwhile, Korean builders would not negotiate at all if steel cutting had already begun, said Mr Daskalakis.
Although there had been a number of high-profile announcements of cancellations by publicly listed companies, these often gave a misleading impression of what was generally possible, he said.
Behind at least one deal there were “special circumstances”, Mr Daskalakis said.
Most bona fide cancellations to date were the result of financial meltdowns or delivery delays by the yards. Overall, the fate of much of the orderbook remained “confusing”.
“It is not easy to make a definite conclusion on what will be delivered or not,” Mr Daskalakis said.
Despite the significant drop in vessel prices, the Greek market had been slow to warm up early this year. Out of 23 non-demolition sales Allied had been involved in this year, Chinese owners were the buyers in 18 cases.
Greek owners, who traditionally top the annual league tables of secondhand acquisition activity, had “not really started moving yet”, Mr Daskalakis said.
Nevertheless, Allied’s latest market statistics show that Greeks have invested $418m in secondhand acquisitions — both dry and wet — this year, followed by US, Norwegian and Libyan owners, each of which have spent more than $200m on tankers. By number of vessels, the broker’s figures show Greek owners have purchased 24 ships, followed by Chinese buyers with 20.
Published : March 12, 2009
Interesantan clanak. Vec sam jednom napisao da vecina pomorskog svijeta gleda sta Grci rade. Da li kupuju ili prodaju. Allied je naj veci Grcki dry cargo S & P broker. Sudjelovao sam u nekoliko closinga u njihovom uredu. Ako Grci jos nisu krenuli u shopping (vidi boldano) vjerovanje je da ce se kriza dodatno produbljivati a cijene brodova padati. Mogu i oni pogrijesiti ali povjest uci da su obicno bili u pravu. Economu je dobar primjer da i Grci grijese iako u konacnici mislim da on nije pogrijesio kad je bila u pitanju njegova privatna firma. Dio pogresaka njegove privatne firme su pokrili dionicari Dryship-a.
Kuda plovi (tone )ovaj brod…
Nije loše.
Ima ih puno koji moraju prodati, ali hvala Bogu, i oni koji hoće kupiti.
Jer nije se čak 6 milj. kn prodalo, tu količinu dionica je netko i kupio.
Stoga je dobro kad toliko ljudi vjeruju u ovu dionicu. Iz bilo kojih razloga: dugoročnih, trejderskih, kalkulacijskih,… Nebitno, jer samo dobra roba uvijek ima kupca.
A možda je netko namirisao, doznao,… približavanje datuma objave dividende. Meni ni to ne izgleda baš nerealno.
točno
svojevremeno sam bio u tnpl, super dionici (firmi) koja je ako ne i bolja od atpl (iako ih se ne može uspoređivati), ali imala je veliki problem likvidnist. Trebalo mi je 3 dana da prodam 3 dionice. sramota
China Feb Iron Ore Imports 46.74M Tons, Up 22% On Yr
Thursday, 12 March 2009
China imported 46.74 million metric tons of iron ore in February, up 43.2% from 32.65 million tons in January, preliminary data provided Wednesday by the General Administration of Customs showed. February iron ore imports rose 22.4% from a year earlier, when the country imported 38.2 million tons.
Source: Dow Jones Newswires
China Feb Iron Ore Imports 46.74M Tons, Up 22% On Yr
Thursday, 12 March 2009
China imported 46.74 million metric tons of iron ore in February, up 43.2% from 32.65 million tons in January, preliminary data provided Wednesday by the General Administration of Customs showed. February iron ore imports rose 22.4% from a year earlier, when the country imported 38.2 million tons.
Source: Dow Jones Newswires
Zato je BDI onako skakao. A danas… ouch!