ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Odličan komentar ali naši fondovi su samo oprezni, i to jako pa gledaju što vani rade, i zbog toga cijena pada. Kada vanjsko tržište raste naše pada, stoga ovdje je dvostruki pad tko je kriv fondovi i veći igrači. A što ćeš ili kupiti ili prodati a sigurno je kada si sada kupio moraš se osigurati i čvrsto držati svoje dionice i spremiti se za zimu kao medvjed, pa prezimit……. Svima pozdrav
[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Prenosim nešto što nam je ljubazno dostavio nick Rookie sa susjednog foruma. Kratki invervju s predsjednikom uprave Diana Shipping. Kaže da je optimist na kratki i srednji rok. Uključite zvučnike.

http://www.cnbc.com/id/15840232?video=586551550

kak se to pokrece? meni na 2 mbs pise po pet minuta loading i nista….

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

U pločansku luku uplovio brod „Libertas“

Ponedjeljak, 05 Studeni 2007

U pločansku luku danas je uplovio trgovački brod „Libertas“ odnedavno u vlasništvu dubrovačke Atlantske plovidbe.
Riječ je o prvom uplovljavanju tog broda u hrvatske luke, a njime je za potrebe bosansko-hercegovačke industrije dovezeno oko 65 tona ugljena. Brod „Libertas“ teret je dovezao iz luke Norfolk u Sjedinjenim Američkim Državama, a sljedećih nekoliko dana teret će kompozicijama Hrvatskih željeznica biti prevezen do tvornice u Lukavac u susjednoj Bosni i Hercegovini.

Dodao/la: Nevenka Stanković

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Došao kući, popio karlovačko, ručao, pa još jedno karlovačko, večerao, pa malo karlovačko, zovnuo par prijatelja iz struke, pa se dao u kalkulaciju…Ovo s karlovačkim naglašavam iz dva razloga. Prvo, da naglasim stanje u kom sam napravio kalkulaciju [smiley7] i drugo da napišem nešto nebitno uz komentar jer vidim da je to postao standard. Pozdrav vedricu[smiley2].

E da, kalkulacija…Tko o čemu? Derbyshire o NAV-u.

– Trenutna vrijednost flote prema najfriškijim današnjim reportima je 910,000,000.00 usd (slovima 910 milijuna usd)
– Trenutna vrijednost novogradnji (2 Panamaxa + 3 Supramaxa) – 444,000,000.00 usd (slovima 444 milijuna usd)
– Nabavna cijene novogradnji – 36,700,000.00 Panamaxi i 28,100,000.00 Supramaxi.
– Računato da je dosadašnje (Q3) učešće ATPL u novogradnjama 30 % nabavne cijene. Ovo je minimalno, vjerovatno je i više.
– Vrijednost avio biznisa, hotela i nekretnina ATPL zaokržene na 100,000,000.00 usd (slovima 100 mil. usd). Ovo bi prema nekim izvorima moglo biti i više, dosta više.
– Tečaj dolara računat 5.08
– Očekivani cash u Q3 računat 20 % uvećen u odnosu na Q2. Ovo će isto biti više, ali neka…
– Kreditne obveze nepromjenjene u odnosu na Q2. Ako je i bio neki kredit onda je isti za financiranje brodova, a u tom slučaju ovih gore 30 % nije 30 % nego više. Stoga obveze kao u Q2.

Prije nego objavim koliki je NAV s gornjim podacima samo ću naglasiti jednu stvar. Ovu dionicu pratim već dugo vremena i konstantno radim NAV. I jedina je od svih brodarskih dionica kojoj je cijena konstantno uvijek bila VEĆA od NAV-a. Dosadašnji faktor kretao se od 1.2 pa čak do 1.4. Naglašavam ČAK, zbog dionice Jadroplova kojoj je je i sada cijena dionice oko 0.7 NAV-a, a opet ATPL je jedina HR brodarska dionica koja se po tom kriteriju približila svjetskom standardu (prema nekim izvorima 2.4 NAV-a, prema drugim 2 NAV-a)

Vratimo se sada kalkulaciji…

– Kad ove sve podatke ubacim u mikser ispada NAV 3,897.33 (slovima: tri tisuće osamsto devdeset sedam kuna i kusur lipa). Probao sam i u veš-mašinu – isto ispada.

Em što je Panamax prošli tjedan vrijedio 90-92 miliona dolara, a ovaj tjedan 103-105 miliona -dokaz o tome zadnji mjesečni market report (dakle star tjedan dana) i jedan od prvih reporta ovaj tjedan (od 02/11).
Em što odnos vrijednosti NAV-a i dionice nije više 1.4 (bio je toliko nema 10-ak dana) već je sada 0.84, i dalje se čuju neki pesimistični tonovi na ovoj dionici.

Zaključak ovog posta: dovođenje vrijednosti ove dionice na odnos NAV-a koji je imala prije korekcije (izazvane ludilom zvanim IPO i izbori) značilo bi trgovanje sa cifrom koja počima sa 5. I nije troznamenkasta.

Kada bi svi koji sutra namjeravaju trgovati ovom dionicom pročitali ovaj post i vjerovali mu, sutra bi ova dionica išla u pozitivnu blokadu.

Dali vi vjerujete?

Još jedan apel moderatorima da maknu kolegu Derbyshire iz istog koša sa hrpom ostalih novopečenih moderiranih forumaša.

Derbyshire, kapa do poda za ovako korisne, argumentirane i transparentne postove!

Svaka cast Derbyshire.

Kolega Derbyshire, ne da vjerujem nego Vam čestitam i klanjam se prvome stručnjaku koji je napokon izašao u javnost sa svojim izračunima i pogledima na vrijednost ATPL-a.

Ono što je meni upalo u oči je to što ja dobit u 3Q ne bih uspoređivao s dobiti u 2Q (kada je očito bilo puno dokovanja i manje vožnje) već s dobiti u 1Q (oko 70 milijuna HRK) eventualno uvećanu za manji (pozitivni) sezonski utjecaj turizma i zrakoplovnog transporta. No, i sami ste napisali da ste primijenili konzervativnu računicu.

P.S. Ubuduće, molim i ostale forumaše da konzumiraju Karlovačko prije nego što išta računaju…izgleda da ima blagotvorno djelovanje… [smiley2]

kako bi bilo lijepo kad bi dionicari atpl procitali zadnji post od mestra Derbyshire. mogu slobodno i drugi ali oni koji posjeduju dionice…[smiley9]

Bogat si tek kad imaš nešto što nikad ne bi mogao kupiti novcem! (Brooks)

Pridružujem se Pingwinovoj molbi da se kolega Derbyshire odmoderira. Svaka mu čast na inicijativi.

Hvala, Derby….

Svaka čast!

A tko danas nije nadokupljivao, stvarno nema casha! [smiley2]

Malo o budućim kretanjima u Indiji: http://www.tradewinds.no/webtv/?id=414
Obratite pažnju na drugi dio intervjua: http://www.tradewinds.no/webtv/?id=415

New Report

Close