ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


opet ja, bit ću malo dosadan. pošto smo dobili predujam od 50 kn i ako, naglasak na ako dobijemo još 100 kn, to bi značilo da bi dividenda mogla biti 150 kn.ako to usporedimo sa dividendom, ukupnom kod ht, koja iznosi oko 13% od vrijednosti dionice na dan isplate , da li to znači da di na dan isplate atlanske bila oko 1200 kn. ima li to kakvog smisla?

vidim da sam dobio jedinicu ali nisam dobio nikakav odgovor. da li to znaci da ima nesto u tome sto sam napisao



opet ja, bit ću malo dosadan. pošto smo dobili predujam od 50 kn i ako, naglasak na ako dobijemo još 100 kn, to bi značilo da bi dividenda mogla biti 150 kn.ako to usporedimo sa dividendom, ukupnom kod ht, koja iznosi oko 13% od vrijednosti dionice na dan isplate , da li to znači da di na dan isplate atlanske bila oko 1200 kn. ima li to kakvog smisla?

vidim da sam dobio jedinicu ali nisam dobio nikakav odgovor. da li to znaci da ima nesto u tome sto sam napisao

[/quote]
Dobio bi keca i da si napisao da ide na 100 i da ide na 1500 kuna,ne opterećuj se mojih 90% postova je ocjenjeno kecom, a tako će vjerojatno i ovaj završit.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

ako ovo prodje,koliko bi mogle skociti vozarine:
http://www.poslovni.hr/110358.aspx



opet ja, bit ću malo dosadan. pošto smo dobili predujam od 50 kn i ako, naglasak na ako dobijemo još 100 kn, to bi značilo da bi dividenda mogla biti 150 kn.ako to usporedimo sa dividendom, ukupnom kod ht, koja iznosi oko 13% od vrijednosti dionice na dan isplate , da li to znači da di na dan isplate atlanske bila oko 1200 kn. ima li to kakvog smisla?

vidim da sam dobio jedinicu ali nisam dobio nikakav odgovor. da li to znaci da ima nesto u tome sto sam napisao

[/quote]

Bez ljutnje, ali napisao si glupost. Pa kakve veze ima HT s Atlantskom? I što mislis da svatko tko isplaćuje dividendu mora isplatiti 13% kao HT ili uskladiti cijenu dionice s tim postotkom?
Svaka firma za sebe određuje da li će uopće isplatiti dividendu, kolika će biti i koji je datum posjedovanja dionice po kojem će se računati vlasništvo nad dionicama.

Parche mihi, Domine, quia Dalmata sum!

pozdrav dioničarima AP,želim vam mirno more i sigurnu plovidbu


pozdrav dioničarima AP,želim vam mirno more i sigurnu plovidbu

Hvala, ideš i ti s nama na more ili ćeš po onoj: hvali more drž se kraja.

Parche mihi, Domine, quia Dalmata sum!

Kardum demantira: Todorić nije tražio delisting dionica
Business.hr
08.03.2009 13:29

"Službeni zahtjev za delistiranjem Agrokorovih tvrtaka iz kotacija Zagrebačke burze nismo zaprimili, poručio je za Busines.hr glasnogovornik Zagrebačke burze Željko Kardum demantirajući time napise Večernjaka o delistiranju većine Agrokorovih dionica sa redovnog tržišta Burze.
Uz to, zbog ranije odluke Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga da delistiranja neće biti do donošenja novog Pravilnika o listanjima Zagrebačke burze, sve dionice i dalje ostaju u kotacijama u kojima jesu.

Obzirom da su manipulatori iz Večernjeg lista u kontekstu delistiranja insinuirali da se odnosi i na neke brodare (a neki forumaši su brže bolje to zalijepili ovdje) ne škodi staviti i demanti tih laži objavljenih u Večernjem listu.
Mirno more želim kolegama sutra i zelenu brazdu [smiley]

pametan čovjek vidi filiju i skloni se...

ne ljutim se. samo pitam i vodim se nekom svojom logikom, bar mislim tako. nisam bas previše upoznat sa ostalim dionicama ali ne znam da li tko isplaćuje dividendu koja iznosi više od 15 % posto od njezine vrijednosti. mislim to bi trebalo biti ono sto odredjuje vrjednost dionice. ali kako kazem nisam bas previse upućen pa pitam bez ikakve ljutnje ili nekakvog druka u bilo kojem smjeru

[sealed]
Dry bulk slump to 2011: CICC

A recent Chinese investment bank report paints a grim outlook for dry bulk shipping, suggesting the downturn will last three years through end 2011.

China International Capital Corporation (CICC) has cut its year-on year-growth forecast for 2009 global dry bulk shipments from 2.9% to -3.2% on the back of slumping steel demand.

For the coming three years CICC expects the Baltic Dry Index to average 1,000 to 2,000 points. In 2009 shipping capacity growth will rise to 6.7% from 6.4% in 2008, CICC stated, while shipping demand growth is projected to plunge to -3.2% from 5.2% in 2008.

2010 shipping demand growth is expected to rebound to 4.5% from the forecasted -3.2% in 2009, but shipping capacity growth could rise to 9.2% from the expected 6.7% in 2009. CICC’s shipping capacity growth expectation is assuming that 40% of shipbuilding orders will be cancelled.

‘Even based on the assumption, the expected shipping capacity growth is still well above demand growth. So capacity oversupply for the global dry bulk shipping market could be very significant in 2009 and 2010,’ the bank warned.

Established in 1995 as a strategic partnership among prestigious Chinese and international financial institutions and corporations, CICC is the first joint venture investment bank in China.

Published : March 9, 2009

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ispričao bih se svim prijateljima, na čije privatne poruke nisam odgovarao ove dane. Jednostavno nisam provjeravao sandučić sa privatnim porukama, i nisam odgovarao. [embarass] moja greška, oprostite mi. [cry]

sutra je novi dan.

For the coming three years CICC expects the Baltic Dry Index to average 1,000 to 2,000 points.

osobno ne vjerujem da će kriza toliko trajati i ne vjerujem da će BDI biti u tako malom rasponu.
naravno, vrijeme će pokazati …

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


[sealed]
Dry bulk slump to 2011: CICC

A recent Chinese investment bank report paints a grim outlook for dry bulk shipping, suggesting the downturn will last three years through end 2011.

China International Capital Corporation (CICC) has cut its year-on year-growth forecast for 2009 global dry bulk shipments from 2.9% to -3.2% on the back of slumping steel demand.

For the coming three years CICC expects the Baltic Dry Index to average 1,000 to 2,000 points. In 2009 shipping capacity growth will rise to 6.7% from 6.4% in 2008, CICC stated, while shipping demand growth is projected to plunge to -3.2% from 5.2% in 2008.

2010 shipping demand growth is expected to rebound to 4.5% from the forecasted -3.2% in 2009, but shipping capacity growth could rise to 9.2% from the expected 6.7% in 2009. CICC’s shipping capacity growth expectation is assuming that 40% of shipbuilding orders will be cancelled.

‘Even based on the assumption, the expected shipping capacity growth is still well above demand growth. So capacity oversupply for the global dry bulk shipping market could be very significant in 2009 and 2010,’ the bank warned.

Established in 1995 as a strategic partnership among prestigious Chinese and international financial institutions and corporations, CICC is the first joint venture investment bank in China.

Published : March 9, 2009


Ekipa, covjek je dao vijest koju mi nismo vidjeli. Ona mozda je negativna, ali daje novu informaciju. S tom vijesti smo svi bogatiji jer imamo vise informacija za odlucivanje-

A vi mu dajete kulje???? Pa nije poanta da se 100% da onome tko druka u smjeru u kojem netko zeli nego da se da dobra ocjena za kvalitetan posto, a ovaj to je.

Evo ja dajem 100%

New Report

Close