ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ovaj od 500 kom za 620 mi je sumnjiv i ne mogu se toga otresti. Ako netko želi kupiti zna se kako se to radi a ne da se slikaš po bidi.

tip ima lovu, i računa ako dođe do 620, onda je bolje kupit nego imat lovu. [wink]

sutra je novi dan.

BDI se u posljednjih mjesec dana udvostručio, a mi…. "gdje si – tu si". E pa neće više moći tako! Uložit ću molbu "Vrhovnom dioničarskom sudu" da zabrane prodaju dionica ATPL-a do daljnjeg.

[sealed]

Vrijeme je za polako ulaženje u likvidnije dionice. Svi su počeli trabunjati o padovima, rasulu i crnim
scenarijima. To je znak da se počne ulaziti. Veliki i informiraniji već ulaze a rulja će kad skuže da
su zakasnili. Napominjem da treba ulaziti samo u one dionice koje daju dividendu

Kakve li katastrofe na containerasima. Na prvi pogled nema veze sa ovim topicom ali i bulkeri prevoze dio sirovina za gotove proizvode koji se transportiraju u containerima.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Kakve li katastrofe na containerasima. Na prvi pogled nema veze sa ovim topicom ali i bulkeri prevoze dio sirovina za gotove proizvode koji se transportiraju u containerima.

Par posto dole pa odmah katastrofa? I misliš da takve vijesti mogu uplašiti ove veterane burzovnih padova? Pa nama je tako svaki dan.

Parche mihi, Domine, quia Dalmata sum!


Kakve li katastrofe na containerasima. Na prvi pogled nema veze sa ovim topicom ali i bulkeri prevoze dio sirovina za gotove proizvode koji se transportiraju u containerima.

Pogledaj spot vozarine za pana i supra. ATPL će 1Q odraditi sa dobitkom [bye]

I'LL BE BACK


Kakve li katastrofe na containerasima. Na prvi pogled nema veze sa ovim topicom ali i bulkeri prevoze dio sirovina za gotove proizvode koji se transportiraju u containerima.

baš duhovito, misliš da ljudi ovdje baš ništa ne kuže?

to što kontejnerašima sada pada znači samo da je bulkerima vjerojatno padalo lani. a da je padalo, to znamo. radije postaj krivulju kontejneraša u 2010. pa ćemo znati kako će nam se bulkeri kretati sljedećih mjeseci.

odnosno znat ćemo da li će se sada bulkerima dizati samo zbog unutrašnje kineske potražnje ili još i zbog oporavka eksporta.

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR&d=v1
ipak ima tu zelenila.
Pozdravljam kolegu koji se vratio. Pa gdje si ti do sad?

SLAVONAC (malo san maka)



Kakve li katastrofe na containerasima. Na prvi pogled nema veze sa ovim topicom ali i bulkeri prevoze dio sirovina za gotove proizvode koji se transportiraju u containerima.

Pogledaj spot vozarine za pana i supra. ATPL će 1Q odraditi sa dobitkom [bye]
[/quote]
Nije sporno samo kolikim? Prenilo se nesto dobrih ugovora iz prosle godine. Zar si zaboravio koliki je bio charter novogradnjama na putu iz FE u Ploce. Ako se dobro sjecam nesto vise od 3000. Po meni cistiliste ce bit 8 misec (2Q)

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Poštovani Techman i ostale kolege!
Molim vas da spustite malo loptu. Neosporno je da je g. Techman veliki znalac za brodare i da svatko tko želi slušati može nešto naučiti!
Slažem se da su kontejneraši neraskidivi dio brodarskog pa ako hoćemo i svjetskog tržišta. Očito je pred nama kriza kojoj se kraj ne nadzire a brodari su tu najranjiviji. No koliko se sječam sa predavanja na fakultetu – davno je to bilo – brodarski market (shipping) utječe i na ostale srodne grane gospodarstva kao što su luke.
Stoga mi je malo neobično da ste se odlučili na kupnju LKPC, jer moja predviđanja za brodare su vrlo slična vašim.

Tim više kad pogledamo statistiku tereta LKPC.

http://www.port-authority-ploce.hr/statistika.asp


to što kontejnerašima sada pada znači samo da je bulkerima vjerojatno padalo lani. a da je padalo, to znamo. radije postaj krivulju kontejneraša u 2010. pa ćemo znati kako će nam se bulkeri kretati sljedećih mjeseci.

Tvoja zelja za mene zapovjed. Evo projekcije containerasa.

The huge number of idle ships coupled with the expected flood of newbuildings on the horizon means there is a potential oversupply of boxships stretching to the middle of the next decade, AXS warns.

“A projection shows that it needs an average annual growth of 15% in containerized trades during the three years come to bring the supply/demand balance to an equilibrium by January 2013,” it said.

“A less optimistic but more reasonable average 10% annual growth would not allow a return to equilibrium before early 2014.”

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

ATPL-R-A
06.03.2009

Autor posta posjeduje dionice ATPL-R-A i HT-R-A. Također, unaprijed zahvaljuje Neznanom junaku na asu.

New Report

Close