Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
6/9 MONTHS – ‘Chang Ho’ 2000 80416 dwt dely Germany in d/c ely Apr 6/9 months trading redel worldwide $17000 daily – Cobelfret
5/7 MONTHS – ‘Beijing 2008’ 2007 82191 dwt dely El Ferrol early Apr redel worldwide $19000 daily – Cosbulk
4/6 MONTHS – ‘Red Lily’ 2004 76606 dwt dely Gangavaram spot redel worldwide $17000 daily – Bunge
4/6 MONTHS – ‘Boreal’ 2002 74181 dwt dely Barcelona 10/20 Mar 4/6 months trading redel worldwide $18500 daily – CTP
3/5 MONTHS – ‘Fortune Island’ 2008 81900 dwt dely Ijmuiden 11/14 Mar redel worldwide $25000 daily – Agroship
3/5 MONTHS – ‘Fortune Princess’ 2007 76635 dwt dely Skaw-Cape Passero 20 Mar/10 Apr redel worldwide $19500 daily – CTP
prošlo je vrijeme kada su panamaxi dobivali po 3-5000 $/daily……
jedno pitanje….kada je skupštin ATPL i kada bi se mogao očekivati drugi dio dividende…..
hvala…
Skupština je u srpnju, dividenda u roku mjesec dana nakon Skupštine, osobno očekujem od 50-100 kuna po dionici, sve ispod bi me razočaralo, a sve iznad tog iznosa ugodno iznenadilo. Ako će kap.Jerković držati riječ to je u okviru obećanog, a čovjek do sada nije davao lažne nade, čak štoviše bio je vrlo oprezan i umjeren u najavama, što i ne čudi obzirom da iza sebe nema repova u karijeri kao npr. G.Economou iz DRYS-a.
Jako me veseli činjenica da se t/c za 6m do 1g za panamaxe primiče razini od 20000, a to je već sasvim ok, posebno za stare brodove. Malo ću ojačati pozicije za svaki slučaj, ne vjerujem da od ovog može biti puno jeftinije.
6/9 MONTHS – ‘Chang Ho’ 2000 80416 dwt dely Germany in d/c ely Apr 6/9 months trading redel worldwide $17000 daily – Cobelfret
5/7 MONTHS – ‘Beijing 2008’ 2007 82191 dwt dely El Ferrol early Apr redel worldwide $19000 daily – Cosbulk
4/6 MONTHS – ‘Red Lily’ 2004 76606 dwt dely Gangavaram spot redel worldwide $17000 daily – Bunge
4/6 MONTHS – ‘Boreal’ 2002 74181 dwt dely Barcelona 10/20 Mar 4/6 months trading redel worldwide $18500 daily – CTP
3/5 MONTHS – ‘Fortune Island’ 2008 81900 dwt dely Ijmuiden 11/14 Mar redel worldwide $25000 daily – Agroship
3/5 MONTHS – ‘Fortune Princess’ 2007 76635 dwt dely Skaw-Cape Passero 20 Mar/10 Apr redel worldwide $19500 daily – CTP
prošlo je vrijeme kada su panamaxi dobivali po 3-5000 $/daily……
jedno pitanje….kada je skupštin ATPL i kada bi se mogao očekivati drugi dio dividende…..
hvala…
Skupština je u srpnju, dividenda u roku mjesec dana nakon Skupštine, osobno očekujem od 50-100 kuna po dionici, sve ispod bi me razočaralo, a sve iznad tog iznosa ugodno iznenadilo. Ako će kap.Jerković držati riječ to je u okviru obećanog, a čovjek do sada nije davao lažne nade, čak štoviše bio je vrlo oprezan i umjeren u najavama, što i ne čudi obzirom da iza sebe nema repova u karijeri kao npr. G.Economou iz DRYS-a.
Jako me veseli činjenica da se t/c za 6m do 1g za panamaxe primiče razini od 20000, a to je već sasvim ok, posebno za stare brodove. Malo ću ojačati pozicije za svaki slučaj, ne vjerujem da od ovog može biti puno jeftinije.
[/quote]
Ma tako je kolega pa zarada u prošloj godini je veća od trenutne cjene dionice a izgleda da ništa neće biti od onoga gubitka jer trenutne cjene koje su donose dobit firmi.
ajde Tech, barem dvi rečenice….
Zasvrbi pero ponekad ali dosadilo mi polemiziranje sa znalcima koje s vremene na vrijeme podsjetim gdje im je mjesto. Pogledajte malo kako su ocjenjene stvari koje stavljam a produkt su vrhunskih svjetskih znalaca, Trenutno na JDPL analiticari SS & Y imaju jedinicu za svoj rad. Da mi je vidit znalca koji ih je tako ocjenio. Osobno sumljam na S….a jer jedino njega vidim kao autoritet koji moze argumentirano obezvrijediti njihov rad. O.K. back to the market. Ja osobno vjerujem izvjescu koje cu sada postati. Samo mala napomena za one koji su nesto losiji u engleskom. Brodovi o kojima se u clanku govori ce biti isporuceni od danas do 2011 a ne 2011
Real serious
The world’s bloated bulk carrier orderbook “spells disaster” for shipping markets and could produce “a wave of destruction for banks to rival the sub-prime crisis”, one of London’s most respected shipbrokers forecast on Wednesday.
Howe Robinson’s annual dry cargo report for 2009 appealed for owners, banks and shipyards to urgently and responsibly work together to “re-order” newbuildings and keep shipping solvent over the next decade.
“The newbuilding profile needs putting back in a tube, from whence it can be squeezed out again over many years to come,” the report said.
“If this does not happen the road to recovery will be littered with many more bankruptcies — and they will not just be shipowners.”
The warning comes as many owners remain embroiled in contentious talks with shipyards in Asia to scale back, cancel or delay orders made at the height of the six-year shipping supercycle.
Shipping is in “the eye of the storm” as the global economy and world trade faces its most serious crisis in 60 years, Howe Robinson said.
At the same time there are more than 3,000 bulk carriers on order at 155 different yards in 15 countries by 479 known owners. All are scheduled for delivery by 2011.
“Yards, owners and banks must realise that it’s not going to rosy in the future unless they do something about this,” said one of the report’s authors.
“The penny really needs to drop for people to realise how serious this problem is, and rather than just talk about it, or assume that this orderbook won’t deliver, they need to take action and do it.
“The banks need to realise the true extent of potentially what they’ve got on their books, because it has the potential to be rather significant.”
Howe Robinson said the “anarchic” orderbook included 922 newbuilding bulk carrier deliveries of 75.6m dwt in 2009, including 171 capesize vessels, representing 26% of the existing fleet.
“Even if you slash the orderbook it’s still too big and banks may not realise that with these defaults and moving into a recession they may become one of the biggest shipowners around,” a Howe Robinson spokesman said.
Analysis reveals a staggering mismatch between supply and demand. But iron ore volumes are unlikely to grow more than 5%, while coal trades are forecast to decline.
Sister company Maritime Strategies International forecasts 11.4% of the orderbook will be delayed but only 6.7% cancelled in 2009. Cancellation rates are forecast to reach 22% in 2010 and peak in 2011 at 22.9%.
Howe Robinson forecast 2009 fleet growth at 18%-21% for capesize bulk carriers, 6% for panamaxes and 13%-15.3% for handymax bulk carriers. That comes as Howe Robinson said headline numbers remained “gloomy” for 2009 steel output — the main driver of bulk carrier demand.
Although European and Japanese demand for seaborne iron ore was set to fall, Chinese imports could see overall 2009 levels rise by as much as 46m tonnes, from 856m tonnes last year.
“The supercycle era is bust,” the report bluntly concluded. “It is difficult to write a plot that does not signal the onset of a sharp recession.”
Published : March 5, 2009
čuo sam da atpl gradi neku ogromnu modernu zgradu u dubrovniku,samo ne znam je li to na prodaju ili sebi prave gnijezdo…uglavnom..love se ima ko peska….
Tech
Jerkoviću treba love renovira se nova akvizicija "kuća u uvali Lapad"od temelja do krova.
Mislim da to nema veze sa ATPL, i da je to ipak privatna stvar. Svako može svoju zaradu investirati gdje hoće, i ne može se očekivati da svi dividendu reinvestiraju. netko može procjenit da možda ima bolju opciju, i to je odobna stvar svakog investitora.
Ovo je samo jedna strana medalje a ima i ona druga a to je da dosta brodova odlazi u rezališta pa bili smo svjedoci da je i jedan bro ATPL otišao u rezalište.
@ Sampras
Ma naravno, to nitko ne osporava. Rezanje i odustajanje od novogradnji mogu biti katalizator oporavka. U svakom slucaju ATPL je u tom kontekstu u nesto boljoj poziciji jer je naj manji priliv panamaxa do 2011. Lose je sta je naj veci priliv capeova koji ce oduzesti dio posla panamaxima.
@Techman
Ovo je samo jedna strana medalje a ima i ona druga a to je da dosta brodova odlazi u rezališta pa bili smo svjedoci da je i jedan bro ATPL otišao u rezalište.
Režu drugi, pa režemo i mi, to je normalna stvar. Ja osobno mislim da kapetanu Jerkoviću i upravi nije lako, bez obzira na sve. Mislim da su odradili, i da rade dobar posao, i u redu je da su i za taj posao nagrađeni. Isto im ne bi bio u koži, jer ipak, ne samo da odlučuju o sudbini i budućnosti ATPL,
nego i gomile investitora koja malo gleda kakvi su svjetski trendovi, a kad to stoji loše onda se čeka da uprava donese odluku koja će nas izvući i donijeti pristojnu zaradu.
Volio bih vidjeti da svaki političar, koji sjedi u nadzornom odboru neke firme, kupi cca 3-5 % dionica te iste firme, pa da vidimo kako će onda to funkcionirati. Lako je s tuđim k… po drači mlatit.
Evo uspio sam dokupit po 640 , bilo nešto keša ostalo, pa eto, kad već neće kapetan kupovat’ moram ja spašavat stvar. [lol]
Ovo je samo jedna strana medalje a ima i ona druga a to je da dosta brodova odlazi u rezališta pa bili smo svjedoci da je i jedan bro ATPL otišao u rezalište.
Sampras, procjenjuje se da bi oko 25 mil dwt moglo otici u rezaliste ove godine. Novogradnji ima vise, nazalost.
Evo uspio sam dokupit po 640 , bilo nešto keša ostalo, pa eto, kad već neće kapetan kupovat’ moram ja spašavat stvar. [lol]
Izgleda da si mogao i jeftinije. [sad]