ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 13:54
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,36
15.420
364
42,30
44,50
-0,47%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


odgovor ti pise u bulletinu, iz sjecanja pocetkom ozujka je prva primopredaja. to je jos 4 mjeseca i imamo dodatne prihode. ne znam samo kako stoje brodovi u vijetnamu, ti su mi zanimljiviji.

Zadnji Bulletin je izašao u lipnju 2007.

U članku u SD u rujnu spominje se “…isporuka prvog iz serije , nazvanog “Zagreb” …krajem 2007. godine.Nakon “Zagreba” , najvjerojatnije u ožujku 2008. bit’ će isporučen “Miho Pracat”……”

Obzirom na činjenicu da je “Zagreb” porinut’ danas možda netko ipak zna kad bi mogao biti preuzet.
To je bilo moje pitanje.
Nije svejedno kad će početi eksploatacija brodova koji će vjerojatno zarađivati skoro stotinjak tisuća dolara dnevno.


ricardo: ” odgovor ti pise u bulletinu, iz sjecanja pocetkom ozujka je prva primopredaja. to je jos 4 mjeseca i imamo dodatne prihode. ne znam samo kako stoje brodovi u vijetnamu, ti su mi zanimljiviji. ” Zadnji Bulletin je izašao u lipnju 2007. U članku u SD u rujnu spominje se “…isporuka prvog iz serije , nazvanog “Zagreb” …krajem 2007. godine.Nakon “Zagreba” , najvjerojatnije u ožujku 2008. bit’ će isporučen “Miho Pracat”……” Obzirom na činjenicu da je “Zagreb” porinut’ danas možda netko ipak zna kad bi mogao biti preuzet. To je bilo moje pitanje. Nije svejedno kad će početi eksploatacija brodova koji će vjerojatno zarađivati skoro stotinjak tisuća dolara dnevno.

Ovisi o produktivnosti brodogradilišta po mojoj procjeni 3-6 mjeseci

Kolega Špancir, vjerujem da će brodarski stručnjaci s lakoćom moći odgovoriti na ovo pitanje, barem okvirno. P.S. Evo, već je stigao odgovor…

Tržište je stvarno aktivno iako ima ovako negativan predznak, ali ovo je trenutačno…………… Svima pozdrav[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Bosun je odlično napravio dakle Zagreb se može očekivati za 3 mjeseca……….[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Cit :Time-schedule kod korejskih novogradnji bio je (LIBERTAS / IMPERIAL) – sve u 2007. 1.Rezanje čelika – 25.01./16.03. 2.Polaganje kobilice – 03.05./22.06. 3.Porinuće – 04.07./28.08. 4.Preuzimanje – 16.08./18.10. Kod Kineza je kod m/t “Zagreb” između polaganja kobilice i porinuća prošlo više od 1 godine (08.10.06. – poč. 11.07.).Kod 2. novogradnje kobilica je položena 23.01.07. Da li je analogijom realno očekivati preuzimanje m/t “Zagreb” npr. u siječnju 2008. , a porinuće i preuzimanje 2.novogradnje negdje veljači , odnosno svibnju 2008. ? Molim komentar , jer nisam iz branše. Ovo su moja pitanja od 22.10.07. Predviđanje o porinuću početkom studenog se ispunilo ,pa su postavljena pitanja još aktuelnija. Ima li netko da nas prosvijetli ?

Vrijeme između porinuća i primopredaje broda je mjesec do dva i to je ono što je najsigurnije u schedule gradnje broda. Meni je pao kamen sa srca kad sam vidio da je Zagreb porinut. Malo sam bio sumnjao u Kineze. Brod možda budu isporučen i prije Nove Godine. Čak bi realno bilo očekivati. Međutim, na drugu ruku u sve dokumente im ulazi godinja gradnje 2007, a kad brod uhvati neke godine onda više vrijedi kao 2008 built. Stoga, ja očekujem primopredaju prvi tjedan u siječnju. I ono što me fascinira u svemu. Brod je plaćen 36,7 mil. usd, a panamax manji od Zagreba je koncem prošlog tjedna plaćen 103 mil. usd. A dionica danas klizi. Nevjerovatno.

Cit Bosun:Ovisi o produktivnosti brodogradilišta po mojoj procjeni 3-6 mjeseci

Odlično , hvala.
Znači u konzervativnoj ga projekciji ne stavljam u 1.Q 2008. , a “Mihu Pracata” ni u 2.Q.
A sad u potragu za informacijama o Vijetnamcima………

Citat:

“Interesantno je da brodari izbjegavaju potpisivati time charter na više od 1 godine, a sa druge strane brodograditelji otežu sa potpisivanjem ugovora za novogradnje (vide što se događa).

Trade Winds najavio uvoz željezne rudače u Kinu u 2008. godini veći za 11% u odnosu na rekordnu 2007., a ukazuju na mogućnost zakrčenja luka u Brazilu i Australiji, obrazlažući to nedostatnom lučkom infrastrukturom, što bi moglo “zavezati” dio flote na duže vrijeme, a to posljedično pogoduje vozarinama.”


Cit Bosun:Ovisi o produktivnosti brodogradilišta po mojoj procjeni 3-6 mjeseci Odlično , hvala. Znači u konzervativnoj ga projekciji ne stavljam u 1.Q 2008. , a “Mihu Pracata” ni u 2.Q. A sad u potragu za informacijama o Vijetnamcima………

Evo kolega Derbyshire je još optimističniji od mene, on očekuje isporuku do kraja godine što bi ja i ja potpisao da se radi o Japanskom ili Korejskom brodogradilištu. Budući da nikad ne znaš s kinezima ostavio sam malo duži rok….

Glede i unatoč kad je kineska nova godina?


Evo još jedan tjedni izvještaj gdje vam lijepo opisuju što se i zašto događalo protekli tjedan sa brodarima. Napominju da prošlotjedni pad BDI-a nije imao nikakav utjecaj na vozarine, a novost je da je cijena Panamax broda prešla magičnu granicu od 100 milijuna , te je Panamax brod 3/2007. prodan za 103 milijuna dolara južnokorejskom kupcu. To na hrvatskom znači da Libertas i Imperial vrijede oko 210 milijuna dolara. Živjeli[smiley2]

Kolega, nadam se da su naše nedavne forumske nesuglasice iza nas. Vaš post je točan i provjeren. Ja bih se samo nadovezao da je svaki od tih brodova plaćen 33,5 mil usd. Znači cca 70 miliona dolara čiste zarade po brodu.


ŠPANCIR: ” Cit Bosun:Ovisi o produktivnosti brodogradilišta po mojoj procjeni 3-6 mjeseci Odlično , hvala. Znači u konzervativnoj ga projekciji ne stavljam u 1.Q 2008. , a “Mihu Pracata” ni u 2.Q. A sad u potragu za informacijama o Vijetnamcima……… ” Evo kolega Derbyshire je još optimističniji od mene, on očekuje isporuku do kraja godine što bi ja i ja potpisao da se radi o Japanskom ili Korejskom brodogradilištu. Budući da nikad ne znaš s kinezima ostavio sam malo duži rok…. Glede i unatoč kad je kineska nova godina?

Nakon što je brod porinut ostaje kozmetika, bojanje, interijer, navigacijska oprema, testiranja itd a tu su Kinezi čak u prednosti nad Japancima. Godina štakora počinje 07/02, a do tada će Zagreb već zaraditi prva 2 miliona usd. Najmanje.

Dobro bi bilo da zainteresirani dobro pročitaju što piše kolega Derbyshire:


Vrijeme između porinuća i primopredaje broda je mjesec do dva i to je ono što je najsigurnije u schedule gradnje broda. Brod možda bude isporučen i prije Nove Godine. Čak bi realno bilo očekivati. Međutim, na drugu ruku u sve dokumente im ulazi godinja gradnje 2007, a kad brod uhvati neke godine onda više vrijedi kao 2008 built. Stoga, ja očekujem primopredaju prvi tjedan u siječnju.

I ono što me fascinira u svemu. Brod je plaćen 36,7 mil. USD, a panamax manji od “Zagreba” je koncem prošlog tjedna plaćen 103 mil. USD. A dionica danas klizi. Nevjerovatno. [/b]


Zašto je dionica danas otkliznula umjesto da je skočila?
Nepoznavanje činjenica, investiranje “napamet”, povođenje za kretanjem na domaćem tržištu, pogotovo za padom GRAĐEVINARA (koje ionako nema baš nikakve veze s brodovima) itd.

Pa, ljudi moji, novoporinuti brod se ne zove “Institut građevinarstva Hrvatske” nego “Zagreb”!!!
[smiley2] Čekajte, da nije možda slučajno došlo do pogrešnog prijevoda kod Kineza? [smiley2]

New Report

Close