sappy možeš opisati u par riječi zaključke za nas koji ne možemo slušati na poslu. Hvala
Ukratko:
BDI Gains Not Sustainable
Johnson Leung, regional shipping analyst at JPMorgan, says recent gains in the benchmark Baltic Dry Index are not sustainable because they have been driven by restocking of iron ore, not end demand. As such, he recommends short selling dry bulk stocks.
Nego jel se to spominje JPMorgan, hmm… [tongue]
rasprava o BDI…., video…
Dugo probavljas taj filmic jos od 16.02.
Nije cudo sto ti se zaglavio, vjerojatno si na brzinu prodo ATPL na 675 odma 17.02. i sad nikako da ti se spusti bar na 690 da ponovo udjes???
A BDI u minusu samo zbog Cape indexa, dok oni nase ATPL svi natrag u plusu Panamax index +9 i +64
rasprava o BDI…., video…
Ako sam dobro shvatio Kinez prognozira da će BDI padati te očekuje rast tek pri kraju godine ! ???
Dugo probavljas taj filmic jos od 16.02.
Nije cudo sto ti se zaglavio, vjerojatno si na brzinu prodo ATPL na 675 odma 17.02. i sad nikako da ti se spusti bar na 690 da ponovo udjes???
A BDI u minusu samo zbog Cape indexa, dok oni nase ATPL svi natrag u plusu Panamax index +9 i +64
[/quote]
Uopće nisam uočio datum 16.2., izvinjavam se ako sam čak nehotice i ponovio vijest koja je stara skoro 10-tak dana, ja nemam skrivenih namjera, niti sam neki druker, drago mi je da neki čak i zarađuju na valovima u ATPL…,
ATPL sam prodao na 750 i 728, a ne tako davno ulazio na neznatno nižim razinama…, tako da je kolega leti ovo od Vas glupavo i neprimjereno onoj brucoškoj kapici koju imate….
Da bi bio u plusu možeš rasti i 0,50%, a ne 50% kao ovi u USA,majko mila što nam rade [sealed]
Evo da napišem malo jer vidim da neznate zašto BDI pada
U Australiji su bile velike poplave i ukrcaj brodova je jako otežan,puno brodova čeka ispred porta na ukrcaj,željeznica koja prevozi rudaču je isto oštečena u poplavi i popravak će trajati do 28.02.,e zato BDI pada(Capesize),a ne zato šta nema potražnje,već krajem tjedna i početak slijedećeg će se ova situacija smiriti i očekuje se opet povečana potražnja i rast cijena prijevoza.
The force majeure is likely to be “short term” and create “extreme volatility,” Rae said, adding he expects iron ore demand to accelerate once the situation is resolved.
Tu je cijeli članak o tome
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601081&sid=aAZJIw0ANgTs
Kada bu bila dividenda za ATLP?
I kolika bu bila?
Ženi sam obečal da je vodim na Cubu. Pa bi joj trebal reči točni datum.
Znate kakve su žene …
Ne bi se htel mešati ali tam se ide sam. [cool]
a zbilja mislite da je BDI krucijalni čibmenik koji će nas gurnuti prema gore…. mislim da na žalost neće. kriza je tek počela tako da imamo još jahat… ali imamo jednu dobru priliku. ako se nismo usrećili krajem 07. i prodali sve što smo mogli kupit 03. čini mi se da ćemo sad imat ponovnu šansu….
nije mi jasno kako to da su vozarine za supramaxe toliko više od panamaxa 11679$ naspram 14086$ …prilična razlika, može li nam netko iz struke to objasniti?
ako sam dobro svrstao brodove čini mi se da ih AP ima otprilike 50:50 %.. s time da će 2 blizanca Držića koji se isporučuju ove godine prevagnuti na supramaxe … znači čak i današnji BDI nije loš za AP
Mislim da nisi dobro svrstao brodove, ATPL je većinom panamax i handymax.. evo pa usporedi sa EGLE-om:
http://www.eagleships.com/phoenix.zhtml?c=189576&p=irol-theFleet
[/quote]
koristio sam podatke sa wikipedije….http://en.wikipedia.org/wiki/Handymax
tamo kažu da je handymax i supramax jedno te isto… a po nosivosti AP ima upravo pola brodova u tom segmentu od 35,000-60,000 DWT
druga polovica su panamaxi uz ona četiri heavy lift broda koji zarađuju bolje nego panamaxi trenutno…
slobodno me ispravite ako griješim …