Da li netko zna, ili pretpostavlja, kolika bi bila dobit/gubitak, ukoliko bi BDI ostao na ovim razinama do kraja godine, naravno u prosjeku, i recimo da turizam podbaci cca 20%, i aviokompanija 20 %, u odnosu na prošlu godinu. Što bi to značilo za vrijednost dionice? Ima netko nekakvu viziju, ili tarot karte?? [smiley]
Kako će turizam podbaciti 20% kad sam ove godine do današnjeg dana već rezervirao 80% kapaciteta i termina. Ove godine gosti navališe na apartmane. Šteta što od straha nisam povisio cijene u odnosu na prošlu godinu, mogao sam nešto i dodatno zaraditi. No, to ne znači da nisam zadovoljan, jer u situaciji kad svi najavljuju kruljenje želudaca, moja situacije je veoma optimistična. A kako me ide u turizmu, pretpostavljam da će ma tako ići i u dionicama ATPL_a. Jer kad nekog ide, ide.
DryShips (NASDAQ:DRYS): Upgraded at Oppenheimer
Oppenheimer is out with an interesting upgrade on DryShips (NASDAQ:DRYS) upgrading their rating to Market Perform from Underperform following dramatic underperformance by DryShips during the last month. The firm estimates that DryShips is at least halfway through its $500M at-the-market (ATM) equity offering, which implies that daily shareholder dilution could diminish in coming weeks. DRYS has continued risk of charter renegotiation and further equity dilution, but spot and futures rates are now above cash-breakeven costs, reducing the likelihood of default for dry bulk companies. They also observe that dry bulk stocks and DRYS have generally performed poorly over the last four days, despite improving day rates. Past
eto ti ga na!
Wall Street potonuo na najniže razine u zadnjih 12 godina
Business.hr/Hina
24.02.2009 07:56
Vodeći indeksi na Wall Streetu potonuli su u ponedjeljak na najniže razine u 12 godina jer ulagači gube nadu da će američka vlada uspjeti stabilizirati financijski sustav, a jačanje recesije pogađa i mnoge druge sektore.
Vaš link
Da li netko zna, ili pretpostavlja, kolika bi bila dobit/gubitak, ukoliko bi BDI ostao na ovim razinama do kraja godine, naravno u prosjeku, i recimo da turizam podbaci cca 20%, i aviokompanija 20 %, u odnosu na prošlu godinu. Što bi to značilo za vrijednost dionice? Ima netko nekakvu viziju, ili tarot karte?? [smiley]
Kako će turizam podbaciti 20% kad sam ove godine do današnjeg dana već rezervirao 80% kapaciteta i termina. Ove godine gosti navališe na apartmane. Šteta što od straha nisam povisio cijene u odnosu na prošlu godinu, mogao sam nešto i dodatno zaraditi. No, to ne znači da nisam zadovoljan, jer u situaciji kad svi najavljuju kruljenje želudaca, moja situacije je veoma optimistična. A kako me ide u turizmu, pretpostavljam da će ma tako ići i u dionicama ATPL_a. Jer kad nekog ide, ide.
[/quote]
kako ćemo sad? tebi će atlantska skokčit, a meni neće. jednostavno, srce mi se cijepa kupiti danas nekretninu na jadranu, kad će sutra biti jeftinija.
rezervirao 80%?
dakle, kaparili sa 10-20% njih 80%…
što misliš koliko posto od ovih 80% što su kaparili će odustati?
ako su platili 100%, svaka čast. ajd da ti ja dam lovu pa da meni kupiš atlantsku…
ovo mi je već smiješno, danas gube nadu sutra dobivaju nadu pa opet gube nadu pa opet dobivaju nadu…. a vrijeme ide
a i ta amerika je u banani….
sretno svima
Ima. Male banke su na kraju liste. Najprije isplačuju velikima. TAk su bar rekli, a sad ne znam u kojoj si ti.
Ima. Male banke su na kraju liste. Najprije isplačuju velikima. TAk su bar rekli, a sad ne znam u kojoj si ti.
pa nije HPB mala banka..
[sealed] Capesize rate hits new high
A Capesize bulker was chartered on the spot market at $58,750/day for a Brazil-China voyage, the highest so far this year.
On the London market on Feb. 19, the average Capesize charter rate on the world’s four key lanes climbed to $38,741/day, coming closer to the $40,000 mark.
According to a market report, Classic Maritime has chartered a 2003-built 200,000-dwt bulker at $58,750/day for a Mediterranean-Brazil-China cross-trade trip.
Bulker rates on iron ore cargo from Brazil to China fell below the 10/ton mark in December. But bid and asked rates have now rallied to $26/ton.
The prime factor behind the recovery is China’s growing iron ore imports. Iron ore shipments from Australia and Brazil have begun gaining steam, buoyed by recovering steel demand in China and drops in iron ore spot prices.
An earlier report said that a Capesize bulker was chartered at $50,000/day on Feb. 12 for an Australia-China voyage.
Published : February 24, 2009
Ima. Male banke su na kraju liste. Najprije isplačuju velikima. TAk su bar rekli, a sad ne znam u kojoj si ti.
Kako to smiju? Sad su male banke ko crnci u Americi!! [wink]