ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo pitanja za Spancira…znam da se bavio rokovima isporuke Zagreba i Mihe Pracata, trazio sam taj post ali ga naravno nisam uspio isceprkati niti nakon 45 minuta trazenja[smiley16]

Dakle, kada ce Zagreb zaploviti (kod STX je islo to turbo brzo, negdje mjesec i pol nakon porinuca mislim)? Koliko ce Kinezi zaostati za Korejcima?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Spectator: ” Zanima me u stvari utjecaj povećanja cijene nafte na poslovanje brodara, pretpostavljam da je i to jedan od faktora povećanja vozarina, a ne samo Kina, čelik, itd., itd., o čemu pričamo cijelo vrijeme. Mislim prije svega na povećanje troškova brodara i time ipak određeno smanjenje dobiti. ” Cijenu sirove nafte prati cijena brodskog goriva, što utječe samo na trošak brodara, nikako na zaradu ili povećanje vozarina.

Ima utjecaja ako brod nije u charteru. Ako je brod u charteru, cijena goriva nas i ne zanima, jer ga plaća charter. Ako nam brod nije u charteru, nego “naš” onda nam se i troškovi povećavaju s povećavanjem cijene na svjetskom tržištu.

Pessimism Is Your Friend


Ententinus izgleda da ću iz maskirnog ponovo u odijelo[smiley2]

Ja imam maskirno odijelo.Ziher je ziher
[smiley2]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Jel možda netko od vas skoro radio TA za ATPL?
Mislim da imamo zanimljive trendove rasta i pada.
Npr., početkom kolovoza je bio pad s 2600 na 2200 (400 kn) pa nakon toga rast s 2200 na 2800 (600 kn).
Zatim pad s 2800 na 2400 (400 kn) pa nakon toga rast s 2400 na 3000 (600 kn). Onda pad s 3000 na 2600 (400kn), pa je sredinom listopada trebao uslijediti rast do 3200 (za 600 kn) ali je to bilo dosta više zbog povrata od HT-a. Sad opet imamo pad s 3900 na 3500 (opet 400 kn).
Zanimljivi su ovi pravilni rastovi od 600 kuna i padovi od 400 kuna.
Nisam stručan za TA, ali molim ako je netko ovo već proučavao i po TA da to podijeli i s ostalima. I naravno, kako bi po TA trebalo izgledati dalje. Molim vaše cijenjene komentare (može i na temu TA).
Hvala. Živjeli!

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

TA je zgodan alat, ne odviše pouzdan. ovo potonje se odnosi na ino i domaće tržište dionica.
pored psihologije pojedinca i mase, na kretanje cijene dionica utječu razni infosi o firmama kao i događaji. i infosi i dio događaja su potpuno nepredvidivi, stoga i kretanje cijene dionica nije lako dokučivo.
moja opažanja vode ka zaključku o postojanju dionica generalno veće odnosno manje volatilnosti. dionica ATPL je manje volatilna i do sada se pokazala odličnom u smislu projekcije kretanja cijene.
a povremeni padovi od 10-15% omogućuju i lagano surfanje u takvim momentima.[smiley2]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!


TA je zgodan alat, ne odviše pouzdan. ovo potonje se odnosi na ino i domaće tržište dionica. pored psihologije pojedinca i mase, na kretanje cijene dionica utječu razni infosi o firmama kao i događaji. i infosi i dio događaja su potpuno nepredvidivi, stoga i kretanje cijene dionica nije lako dokučivo. moja opažanja vode ka zaključku o postojanju dionica generalno veće odnosno manje volatilnosti. dionica ATPL je manje volatilna i do sada se pokazala odličnom u smislu projekcije kretanja cijene. a povremeni padovi od 10-15% omogućuju i lagano surfanje u takvim momentima.[smiley2]

..istina, ali samo zato jer je bila izvan fokusa.ocekujem da ce u vremenu koje je ispred nas brodari, pogotovu bulkeri, a i ATPL kao 2perjanica” istih uci u vecu žižu zbivanja.biti će meta mnogih, stabilnih, dugorocnih, alii malih, spekulantskih, ovakvih i onakvih invesitotra.
samim tim ocekujem da ce se i volatilnost ove dionice promijeniti.[smiley2]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM

http://radiodubrovnik.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6027&Itemid=134

[smiley2][smiley2][smiley2]

Evo još jedan tjedni izvještaj gdje vam lijepo opisuju što se i zašto događalo protekli tjedan sa brodarima.
Napominju da prošlotjedni pad BDI-a nije imao nikakav utjecaj na vozarine,
a novost je da je cijena Panamax broda prešla magičnu granicu od 100 milijuna ,
te je Panamax brod 3/2007. prodan za 103 milijuna dolara južnokorejskom kupcu.
To na hrvatskom znači da Libertas i Imperial vrijede oko 210 milijuna dolara.
Živjeli[smiley2]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Hvala najljepša, kolega Ententinis, i svima ostalima koji su pronašli ovako pozitivne vijesti za dionicu.

Samo sam kratko ovdje i želim za svaki slučaj upozoriti sve one koji su zadnjih dana prodavali i postali negativističke tonove (nadam se da ostali imaju dobro pamćenje pa će sljedeći puta bez problema razaznati tko piše što i s kakvim namjerama), a nakon ovoga (ipak) žele sudjelovati u značajnom povećanju prihoda u 4. kvartalu 2007. (3 nova panamaxa!!!) da je sutrašnji trgovinski limit 3.845 kn. [smiley2]

Da još napomenem,kolega Strawinsky, da će kad još budu isporučene kineske novogradnje,
flota Atlantske vrijediti preko 1 milijarde dolara.
Pa to je velika svota i u svjetskim okvirima, morate priznati.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Pa, koliki je onda NAV? [smiley2]

Sigurno, iznad 3488 kn…

Noćni pozdrav svim posadama! Mirno more…

Tko (pro)pjeva, zlo ne misli!

ja kratko pratim at.pl., pa ako netko ima kakvu potkrepljujucu analizu ili barem konstrukciju analize kakav bi mogao biti nadolazeci FI neka slobodno iznese

pozdrav

New Report

Close