Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Evo pitanja za Spancira…znam da se bavio rokovima isporuke Zagreba i Mihe Pracata, trazio sam taj post ali ga naravno nisam uspio isceprkati niti nakon 45 minuta trazenja[smiley16]
Dakle, kada ce Zagreb zaploviti (kod STX je islo to turbo brzo, negdje mjesec i pol nakon porinuca mislim)? Koliko ce Kinezi zaostati za Korejcima?
Spectator: ” Zanima me u stvari utjecaj povećanja cijene nafte na poslovanje brodara, pretpostavljam da je i to jedan od faktora povećanja vozarina, a ne samo Kina, čelik, itd., itd., o čemu pričamo cijelo vrijeme. Mislim prije svega na povećanje troškova brodara i time ipak određeno smanjenje dobiti. ” Cijenu sirove nafte prati cijena brodskog goriva, što utječe samo na trošak brodara, nikako na zaradu ili povećanje vozarina.
Ima utjecaja ako brod nije u charteru. Ako je brod u charteru, cijena goriva nas i ne zanima, jer ga plaća charter. Ako nam brod nije u charteru, nego “naš” onda nam se i troškovi povećavaju s povećavanjem cijene na svjetskom tržištu.
Ententinus izgleda da ću iz maskirnog ponovo u odijelo[smiley2]
Ja imam maskirno odijelo.Ziher je ziher
[smiley2]
Jel možda netko od vas skoro radio TA za ATPL?
Mislim da imamo zanimljive trendove rasta i pada.
Npr., početkom kolovoza je bio pad s 2600 na 2200 (400 kn) pa nakon toga rast s 2200 na 2800 (600 kn).
Zatim pad s 2800 na 2400 (400 kn) pa nakon toga rast s 2400 na 3000 (600 kn). Onda pad s 3000 na 2600 (400kn), pa je sredinom listopada trebao uslijediti rast do 3200 (za 600 kn) ali je to bilo dosta više zbog povrata od HT-a. Sad opet imamo pad s 3900 na 3500 (opet 400 kn).
Zanimljivi su ovi pravilni rastovi od 600 kuna i padovi od 400 kuna.
Nisam stručan za TA, ali molim ako je netko ovo već proučavao i po TA da to podijeli i s ostalima. I naravno, kako bi po TA trebalo izgledati dalje. Molim vaše cijenjene komentare (može i na temu TA).
Hvala. Živjeli!
TA je zgodan alat, ne odviše pouzdan. ovo potonje se odnosi na ino i domaće tržište dionica.
pored psihologije pojedinca i mase, na kretanje cijene dionica utječu razni infosi o firmama kao i događaji. i infosi i dio događaja su potpuno nepredvidivi, stoga i kretanje cijene dionica nije lako dokučivo.
moja opažanja vode ka zaključku o postojanju dionica generalno veće odnosno manje volatilnosti. dionica ATPL je manje volatilna i do sada se pokazala odličnom u smislu projekcije kretanja cijene.
a povremeni padovi od 10-15% omogućuju i lagano surfanje u takvim momentima.[smiley2]
TA je zgodan alat, ne odviše pouzdan. ovo potonje se odnosi na ino i domaće tržište dionica. pored psihologije pojedinca i mase, na kretanje cijene dionica utječu razni infosi o firmama kao i događaji. i infosi i dio događaja su potpuno nepredvidivi, stoga i kretanje cijene dionica nije lako dokučivo. moja opažanja vode ka zaključku o postojanju dionica generalno veće odnosno manje volatilnosti. dionica ATPL je manje volatilna i do sada se pokazala odličnom u smislu projekcije kretanja cijene. a povremeni padovi od 10-15% omogućuju i lagano surfanje u takvim momentima.[smiley2]
..istina, ali samo zato jer je bila izvan fokusa.ocekujem da ce u vremenu koje je ispred nas brodari, pogotovu bulkeri, a i ATPL kao 2perjanica” istih uci u vecu žižu zbivanja.biti će meta mnogih, stabilnih, dugorocnih, alii malih, spekulantskih, ovakvih i onakvih invesitotra.
samim tim ocekujem da ce se i volatilnost ove dionice promijeniti.[smiley2]
http://radiodubrovnik.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6027&Itemid=134
[smiley2][smiley2][smiley2]
Evo još jedan tjedni izvještaj gdje vam lijepo opisuju što se i zašto događalo protekli tjedan sa brodarima.
Napominju da prošlotjedni pad BDI-a nije imao nikakav utjecaj na vozarine,
a novost je da je cijena Panamax broda prešla magičnu granicu od 100 milijuna ,
te je Panamax brod 3/2007. prodan za 103 milijuna dolara južnokorejskom kupcu.
To na hrvatskom znači da Libertas i Imperial vrijede oko 210 milijuna dolara.
Živjeli[smiley2]
Hvala najljepša, kolega Ententinis, i svima ostalima koji su pronašli ovako pozitivne vijesti za dionicu.
Samo sam kratko ovdje i želim za svaki slučaj upozoriti sve one koji su zadnjih dana prodavali i postali negativističke tonove (nadam se da ostali imaju dobro pamćenje pa će sljedeći puta bez problema razaznati tko piše što i s kakvim namjerama), a nakon ovoga (ipak) žele sudjelovati u značajnom povećanju prihoda u 4. kvartalu 2007. (3 nova panamaxa!!!) da je sutrašnji trgovinski limit 3.845 kn. [smiley2]
Da još napomenem,kolega Strawinsky, da će kad još budu isporučene kineske novogradnje,
flota Atlantske vrijediti preko 1 milijarde dolara.
Pa to je velika svota i u svjetskim okvirima, morate priznati.
Pa, koliki je onda NAV? [smiley2]
Sigurno, iznad 3488 kn…
Noćni pozdrav svim posadama! Mirno more…