Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
I četvrti dan ya redom indeksi padaju: BDI 10548 (DOWN 33) BCI 14021 (UP 33) BPI 11334 (DOWN 81) BSI 6852 (DOWN 45) BHSI 3170 (DOWN 17)
dobro je…….. usporilo se…………neka se do nedjelje okrene prema gore i sve ce biti ok
Derbyshire daj mi link za te BDI
zahvaljujem
stvarno je tesko proguglati malo, ha?
ne,uopce nije, bio sam na toj stranici 15min prije posta kolege, no tada su tamo bili jos uvijek objavljeni podaci za jucerasnji dan, pa sam mislio da postoji i neki izvor koji brze obnavlja podatke
pozdrav
Sector Snap: Drybulk Shippers
Wednesday October 31, 2:15 pm ET
Shares of Drybulk Carriers Hit Highs After Analyst Say Stock Blips Are Buying Opportunity
NEW YORK (AP) — Shares of drybulk shippers soared Wednesday after an analyst suggested that a recent stock price retreat was a buying opportunity.
Drybulk shipping stocks fell Tuesday as spot rates for Capesize vessels moved lower. Capesize vessels are the largest of drybulk carriers, which carry goods such as iron ore, coal and grain.
The Baltic Dry Index, which is managed by the Baltic Exchange in London, fell 230 points Wednesday to close at 10,656. The index measures drybulk shipping rates on 40 shipping routes on a time charter and voyage basis.
Cantor Fitzgerald analyst Natasha Boyden suggested the slip in spot rates was the result of Chinese importers and steel producers trying to “spook” the market — or drive vessel rates lower ahead of iron ore contract negotiations early next year.
Boyden warned this may cause significant fluctuations in the vessel rates through the end of the year, but reiterated her enthusiasm for the sector’s future performance. “Chinese steel mills will likely only be able to draw down on inventories for a limited period of time, so we see this as a more of a short-term dilemma, and does not affect our long-term bullish outlook on the sector,” she said.
u koju kategoriju na stranim burzama (recimo lse) spadaju brodari??
ako je netko malo pratio kretanje cijena drugih brodara u EU zadnja 2 dana neka stavi linkove
hvala
poz
Pozdrav ekipi sa ATPL!
Ovo je definitivno jedna od najkvalitetnijih tema na forumu, zahvaljujući već poznatim nickovima – svaka čast. Slučajno je i ATPL jedna od najboljih dionica, he he…[smiley2]
Zanima me u stvari utjecaj povećanja cijene nafte na poslovanje brodara, pretpostavljam da je i to jedan od faktora povećanja vozarina, a ne samo Kina, čelik, itd., itd., o čemu pričamo cijelo vrijeme. Mislim prije svega na povećanje troškova brodara i time ipak određeno smanjenje dobiti. Da li netko ima odgovor, Mister Strawinsky maybe?
02.11.2007., Nasdaq u oporavku + 0,56%, DRYS i dalje tone – 1,52%.
Zanima me u stvari utjecaj povećanja cijene nafte na poslovanje brodara, pretpostavljam da je i to jedan od faktora povećanja vozarina, a ne samo Kina, čelik, itd., itd., o čemu pričamo cijelo vrijeme. Mislim prije svega na povećanje troškova brodara i time ipak određeno smanjenje dobiti. Da li netko ima odgovor, Mister Strawinsky maybe?
Mr. Strawinsky izgleda svira negdje[smiley2], pa cu se ja probati ukljuciti. Djelomicno si u pravu – dobit ne raste istim tempom kao i povecanje vozarina, no smatram da su glavni razlozi manje dobiti slijedeci:
1. pad dolara (vidi prilozenu tablicu)
2. povecanje opcih troskova (npr…odrzavanje brodova, placa…)
#1. Velik rast vozarina, po mom misljenju djelomicno je uzrokovan i padom vrijednosti dolara. Mislim da to ne treba dodatno objasnjavati…
#2. povecanje opcih troskova je uzrokovano opcom inflacijom – dokovanje, place itd moraju rasti kako bi pokrili inflaciju. Mislim da ti troskovi su znacajno rasli (za ovo nemam potvrde pa bih molio strucnjake – Alamo, Bosun, Derbyshire, Techman, Toknezev…nadam se da nisam koga izostavio, to potvrde ili ospore) kako zbog anuliranja inflacije tako i zbog rasta brodarskog sektora u svijetu (svatko zeli svoj dio kolaca).
Sto se nafte tice, moze biti da i ta cijena utjece na visoke vozarine, ali valja napomenuti da prilikom TC (TIME CHARTER – The charterer has the use of the ship for a specific trip or period of time. Charterers may direct the vessel within the trading limits agreed, and, in normal circumstances, the Master must obey these orders.) troskove snosi onaj koji je unajmio brod.
S druge strane, “spot” ugovor pokriva sve troskove (gorivo, place, lucke naknade) i zbog toga je ta cijena iznimno visoka. Dakle, tu povecanje cijene nafte ima ulogu na formiranje vozarina. Molim ispravke ako sam nesto tu krivo shvatio!
E sad imam i ja jedno pitanje. Mislim da je Kovje ustvrdio da ce Atlantska morati prodati Jadran (pomanjkanje posade) no ja se pitam zar ne bi bilo bolje da Jadran daju opet na bare boat charter?
Zanima me u stvari utjecaj povećanja cijene nafte na poslovanje brodara, pretpostavljam da je i to jedan od faktora povećanja vozarina, a ne samo Kina, čelik, itd., itd., o čemu pričamo cijelo vrijeme. Mislim prije svega na povećanje troškova brodara i time ipak određeno smanjenje dobiti.
Cijenu sirove nafte prati cijena brodskog goriva, što utječe samo na trošak brodara, nikako na zaradu ili povećanje vozarina.
Porinut „Zagreb“
Dodao/la: Nevenka Stanković
Subota, 03 Studeni 2007
U kineskom brodogradilištu JES porinuta je danas prva od dviju novogradnji koje se tamo grade za Atlantsku plovidbu.
Brod će nakon primopredaje ploviti pod imenom „Zagreb“, a druga novogradnja za dubrovačkog brodara, koja će nositi ime Miho Pracat bit će porinuta početkom siječnja. Riječ je o brodovima za rasute terete nosivosti od preko 80 tisuća 300 tona koji će po tonaži biti najveći u floti „Atlantske plovidbe“. nakon primopredaje brodova „Libertas“ i „Imperijal“ koji su građani u Koreji, brod „Zagreb“ tipa max-panamax treži je u nizu od sedam novogradnji koje je dubrovački brodar naručio na dalekom istoku.
( Subota, 03 Studeni 2007 )
[smiley2][smiley2]