Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
A čisto hipotetski rečeno, šta ako je netko već te novce uložio recimo u kupnju nekih dionica? Hoće mu poništiti takvu transakciju i uzeti novce? Bojim se da ovo neće biti nimalo jednostavan problem.
Ma ima neki sistem kojega banke legalno primjenjuju, to bi forumaši iz te struke mogli bolje znati, kada ti mogu slobodno povući lovu s računa ako je greškom uplaćena, a ako si lovu već potrošio onda te banka slobodno gurne u minus i za taj minus te tereti. Ima nešto tako ali ne znam detalje!
Izgleda da su fulali. Nema veze, dobiti ću još za 11 dionica kad isprave.
Recimo da mi je ovo predujam predujma dividende.
Pustite tu lovu dok se sve ne sredi.
A čisto hipotetski rečeno, šta ako je netko već te novce uložio recimo u kupnju nekih dionica? Hoće mu poništiti takvu transakciju i uzeti novce? Bojim se da ovo neće biti nimalo jednostavan problem.
Ma ima neki sistem kojega banke legalno primjenjuju, to bi forumaši iz te struke mogli bolje znati, kada ti mogu slobodno povući lovu s računa ako je greškom uplaćena, a ako si lovu već potrošio onda te banka slobodno gurne u minus i za taj minus te tereti. Ima nešto tako ali ne znam detalje!
[/quote]
Ne vjerujem da će to proći tako lako …
Ovdje se ne radi o tome da je banka krivo povezala račun s imenom.
Umrit ću od smija, ovako gadno zabrljat.
17. veljača 2009.
Kineske željezare dižu dionice brodara
Dionice domaćih i stranih brodara reagiraju različito na trend rasta vozarina na svjetskom tržištu potaknutom visokom kineskom potražnjom za željeznom rudačom.
Rast potražnje kineskih željezara za željeznom rudom podigao je od početka godine vrijednost vozarina za brodski prijevoz. No dionice domaćih i svjetskih brodarskih kompanija na tu su pojavu reagirale vrlo različito. Dionice domaćih brodara tako od početka godine bilježe vrlo raznolika kretanja. Do kraja prošlog tjedna cijena dionica Atlantske plovidbe porasla je za 10,6 posto uz promet od gotovo 200 milijuna kuna. Istodobno je dionica Tankerske plovidbe porasla za 5,8 posto. S druge strane vrijednost dionica Jadroplova pala je za 10 posto, dok su dionice Uljanik plovidbe potonule 13 posto.
Strani brodari
Među stranim brodarima najveći rast vrijednosti dionica od početka godine bilježi Navios Maritime s rastom od 21,5 posto, Paragon Shippingu dionice su porasle 17,5 posto, dok je kompanija DryShips zabilježila pad od čak 55,3 posto. Baltic Dry indeks (BDI), mjera troškova vozarina za rasute terete na 40 svjetskih plovidbenih ruta, bilježi jedan od najboljih početaka ove godine. Njegova je vrijednost 1989 bodova, dok je sredinom prošlog tjedna nakon sedamnaest dana uzastopnog rasta vrijedio čak 2055 bodova.
Rast indeksa
Rast indeksa može se objasniti time što kineske željezare znatno više potražuju željeznu rudu. Zalihe u kineskim lukama povećale su se za 7 posto između 23. siječnja i 6. veljače, međutim zalihe su i dalje niže za 18 posto od rekordne razine koja je bila zabilježena u studenom lani. Željezare koje su smanjile proizvodnju tijekom druge polovice 2008. godine sad imaju veliku korist od 585 milijardi dolara kineskog financijskog stimulativnog plana. U posljednje vrijeme cijena željeza se povećala za 3 do 12 posto, u očekivanju veće potrošnje na različitim infrastrukturnim projektima, što je potaklo željezare da povećaju proizvodnju i narudžbe željezne rude.
Rast kapaciteta
Predviđa se da će se kapacitet transporta povećati za čak 42 posto ako se izgrade svi brodovi koji su naručeni. Međutim, postoji mogućnost da dođe do smanjenja viška kapaciteta jer će neki vlasnici brodova biti prisiljeni otkazati narudžbe zbog problema financiranja gradnje. Isto tako u posljednje vrijeme rekordan broj starih brodova završava na rezalištu, što će dodatno smanjiti višak kapaciteta na tržištu.
Atlantska je plovidba inače krajem siječnja preliminarno objavila kako je lani zabilježila dobit od gotovo 152 milijuna dolara. Nakon usklađivanja knjigovodstvene vrijednosti i tržišnih cijena brodova ta bi dobit mogla biti smanjena za maksimalno deset milijuna dolara što pokazuje da je 2008. bila izuzetno uspješna za dubrovačkog brodara. Osim toga kompanija je najavila isplatu predujma dividende u iznosu od 50 kuna po dionici.
Vlasnici dionica
Najveći pojedinačni vlasnik dionica Atlantske s udjelom malo većim od 10 posto je Hrvatski fond za privatizaciju koji će prema najavi dobiti nešto više od 7 milijuna kuna dividende. Sama Atlantska ima 9,5 posto, a Croatia osiguranje te Croatia osiguranje – Životno osiguranje imaju svaki po 4,9 posto udjela.
na Investoru barem ne bi trebalo biti problema … tu je PBZ zadužen za raspodjelu dividende, oni dobro znaju tko je koji dan raspolagao sa dionicama…samo je zanimljivo da oni nisu ništa uplatili po tom pitanju barem ne kod mene…ili nisu dobili lovu na skrbnički račun ili je zadržavaju malo da zarade na prekonoćnim kamatama…ništa me ne bi čudilo da je to u pitanju…
Potvrdio bih da je po mojoj evidenciji kod isplate uzet datum 31.12.2008. te je time učinjena pogreška u odnosu na odluku Uprave potvrđenu od NO da se uzima datum 31.01.2009.
Valjda drže da se u tih xyz-ak milijuna kuna prometa s ATPL u siječnju stanje u SDA i nije značajno promijenilo. Ta svi već znaju da ionako samo kupoprodajemo jedni drugima, da nam brokeri ne pređu s kapitalno-intezivne na radno-intezivnu burzu. [undecid]
Evo da se citiram od 28.01.:
..ipak smatram da ne bi smjelo ostat na ovome. Takav propust je zaista [embarass]
Hahahahaha koji đumbus na forumu.
A moj jutrošnji post u kojem navodim da je obračunato po 31. 12. 2008. moderator izbrisao.
Dividenda je za 2008. pa je i pošteno da je dobiju oni koji su imali dionice u 2008.
Ajoooj, kako su samo zabrljali sa dividendom…
Netko je pitao šta sa vama koji ste dobili previše, pa lako će se to riješiti bankovno – mogu i bez vašeg dopuštenja.
Ali ima načina i za ovo da se zakomplicira što ne bi bilo korektno da ovdje iznosim…
Čekam da mi još koja tisuća sjedne uskoro jer dobio sam samo polovicu i nadam se da će ubrzo…
AP trenutno ima keša oko 140 mil $, a tržišna vrijednost 916 mil. kn ili oko 165 mil.$
Nevjerojatno koliko je ispod realne vrijednosti.
Vjerujem da će uprava morati podijeliti pravu, veliku dividendu (150 do 250 kn) iz slijedećih razloga:
– novac treba državi (HFP ima 10%), i neće se odreći ni jednog izvora pa ni 7-8 mil. $
– upravi će omogućiti jeftin dokup,
– ostalim velikim (Croatia osig.) i nama malim dioničarima, dati poruku da nastavimo dalje s obranom
Potrebno je očuvati poduzeće od prekonoćnog preuzimanja. Treba izvući gotovinu da ne padne u oko kakvom mešetaru, jer će ju onda rasturit’ samo da pokupi novce. Npr. "pošteni investitor" kupi sve (većinu) dionice za 200 mil $, uzme keš, proda brodove za nekoliko stotina mil.$ i zaradit će barem 200 mil. $ na likvidaciji poduzeća.
Jer i kad se podijeli 50% dobiti u dividendu, ostalo je dovoljno za opstanak, a ne treba ni zaboraviti da je broj vlastitih dionica skoro na maksimumu (9,46%) i po potrebi mogu se pustiti u optjecaj za namicanje sredstava, što svakako neće biti nužno još barem godinu i više dana, ako kriza i nastavi.
Stoga, tkogod kupuje AP, čini pravi posao, neka kupi, i ne prati ju na koji mjesec, i bit će sve kao u lijepom snu. Ne želim nikoga navlačiti, no za mene je navedeno tek dio dobre argumentacije u prilog mojoj tvrdnji.
Srdačan pozdrav.
Hahahahaha koji đumbus na forumu.
A moj jutrošnji post u kojem navodim da je obračunato po 31. 12. 2008. moderator izbrisao.
Dividenda je za 2008. pa je i pošteno da je dobiju oni koji su imali dionice u 2008.
da je sve po poštenju, nei nas toliko srušili i opljačkali legalno ili kako se ovdje kaže ”ošišali kao ovce”jer ATPL vrijedi puno više od 700 – 800 kn.