Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Evo malo razloga za optimizam. Ipak se bu išlo kvragu. Kad prodaja ne ide milom ići će silom. Hrvaška ide u EU bez ZSE. Pa kaj bu, zna li netko, kaj to znači kaj ovaj spika? Imaš dionice neke firme koja pliva u lovi, burzu tj tržište kapitala država upropasti al kaj bu sa dionicama kaj ih imaš?
Vaš link [kiss] for answer. Thanks!
….večer
-Dobro je to ….
-Nije dosadno , a tko ima volje , znanja (sreće) i jasno novaca , može se lijepo zabaviti …
-Ne brine mene toliko …. hoće li biti 600 ili manje , jer će se ubrzo vratiti …..
…..mene brine nešto drugo …..
-Ako bude još jedan crveni dan …… , evo nama opet TARGETA ….. [smiley]
…. , a tada nema šale ….. HT na 120 , a ATPL na 200 ….. [smiley]
.Dr M Wagner
P.S.
-Stara Retkovečka :
…" Sada je najsigurnije …., riskirati "…….. [smiley]
Atlantska je dosta popušila na ovome poslu, nakraju će platiti 2 tankera po 50.000 DWT 110 ili nešto više milijuna dolara odnosno preko 1.100$/DWT, dok su trenutne cijene novih tankera oko 500-600$/DWT.
Meni još ovdje smrdi da su išle neke koverte tamo u 8. mj. (mjesecu sa najskupljim brodovima u povijesti brodarstva) ili je netko jako glup.
Gosparu Bolesnidječače.
Razumijem vašu nestručnost iz koje izlazi i krivo razmišljanje te zaključak. Da imalo brodite sinjim morem oli ste uz brodogradilišta razumijeli biste da ovi naši dva tankera nisu klasični, već kombinirani.
Stoga i cijene koje stavljate za usporedbu su netočne, evo neki kupci kupili tanker istih specifikacija godišta gospodnjeg 2008. za 1887 dolara po dwt toni! Radi se o manjem tankeru nekih 17 000 dwt, pa je i cijena nešto veća ali to vam može poslužit za usporedbu.
Ne razumim vašu forcu, kažete da smo naručili brod u 8. mjesecu kad su bili najskuplji. I opet govorite neistinu, capesize brodovi su koštali 150 milijuna tada, mi smo ga naručili kasnije. Reć je istinito, bješe to grješka, oli smo svi judi?
Na kraju moram vam reć, ni lijepo što nas blatite i optužujete za koverti nekakve. Mi smo Gospari iz Grada, Republike koja živi i dalje, stoljećima se navigalo i zarađivalo, u teškim vremenima preživljavalo. No, grjeha mi ne nalazimo u sebi.
Bit će da to sudite po Vama, tamo duboko u kontinentu. Zar nijeste vi zatvorili firmu a i dalje činite svakakve vragolije? Što bi bilo kazat kad bih ja pitao Vas malo o tome? No mi smo Gospari i beremo vlastite brige…
Gospari Kovje i Tenis, vidim da ste mi blizu, od Sv. Mihajla niste daleko.
Atlantska je dosta popušila na ovome poslu, nakraju će platiti 2 tankera po 50.000 DWT 110 ili nešto više milijuna dolara odnosno preko 1.100$/DWT, dok su trenutne cijene novih tankera oko 500-600$/DWT.
Meni još ovdje smrdi da su išle neke koverte tamo u 8. mj. (mjesecu sa najskupljim brodovima u povijesti brodarstva) ili je netko jako glup.
Gosparu Bolesnidječače.
Razumijem vašu nestručnost iz koje izlazi i krivo razmišljanje te zaključak. Da imalo brodite sinjim morem oli ste uz brodogradilišta razumijeli biste da ovi naši dva tankera nisu klasični, već kombinirani.
Stoga i cijene koje stavljate za usporedbu su netočne, evo neki kupci kupili tanker istih specifikacija godišta gospodnjeg 2008. za 1887 dolara po dwt toni! Radi se o manjem tankeru nekih 17 000 dwt, pa je i cijena nešto veća ali to vam može poslužit za usporedbu.
Ne razumim vašu forcu, kažete da smo naručili brod u 8. mjesecu kad su bili najskuplji. I opet govorite neistinu, capesize brodovi su koštali 150 milijuna tada, mi smo ga naručili kasnije. Reć je istinito, bješe to grješka, oli smo svi judi?
Na kraju moram vam reć, ni lijepo što nas blatite i optužujete za koverti nekakve. Mi smo Gospari iz Grada, Republike koja živi i dalje, stoljećima se navigalo i zarađivalo, u teškim vremenima preživljavalo. No, grjeha mi ne nalazimo u sebi.
Bit će da to sudite po Vama, tamo duboko u kontinentu. Zar nijeste vi zatvorili firmu a i dalje činite svakakve vragolije? Što bi bilo kazat kad bih ja pitao Vas malo o tome? No mi smo Gospari i beremo vlastite brige…
Gospari Kovje i Tenis, vidim da ste mi blizu, od Sv. Mihajla niste daleko.
[/quote]
Šjor Vlaho, morate priznati da ste od dva zla bili prisiljeni izabrati manje.
Jedino dobro u cijeloj priči je odgođena isporuka ta dva tankera.
Možda vrijeme odigra za ATPL, jer i taj sektor bi ove i slijedeće godine mogao biti u grdim problemima …
Šjor Vlaho, morate priznati da ste od dva zla bili prisiljeni izabrati manje.
Jedino dobro u cijeloj priči je odgođena isporuka ta dva tankera.
Možda vrijeme odigra za ATPL, jer i taj sektor bi ove i slijedeće godine mogao biti u grdim problemima …
Gosparu Ashrak.
Brodarski ciklusi su izraženi ali i nepredvidivi. Svaki ponaosob je, da stvar bude još teža nama koji kusamo kruh sa sedam kora, jedinstven. Stoga je nemoguće predvidit kraj ciklusa. Je, lako je reć ovi kontinentalcima što nijesu mora vidjeli, a kamoli kusali, tribali ste vi to predvidit…
A da ja njih pitam, oli su drugi predivili, kako u svitu tako i kod nas? Bankari u Americi propadoše, a što kazat za hrvatske gospodarstvenike? Kupovalo se zemlje u Zagrebu, a šoldi sada nime (mi jesmo kupovali brodove skupo, no ima i šoldi). Gradilo se dvorana, a šoldi nema…
Prošli smo mi dosta kriza od ljeta Gospodnjeg 1955. pa ćemo i ovu. Kazat vam ništa o tankerima ne smim, no nijesmo baš birali od zala manje. Imade i gorih poteza u Vašem Gradu, od pomoraca kolega naših.
A koji to sektor u RH neće biti (ili već nije) u gadnim problemima?
Brodari bivaju prvi pogođeni i prvi se oporavljaju jer su vezani za inpute u proizvodnji (konteneraši
i na outpute).
Ona 2 tankera se preuzimaju koliko se sjećam 2011. šta će tada biti nitko živ ne zna tako da je nepotrebno kritizirati poteze Uprave. Na njima je da pokušaju situaciju predvidjeti i shodno tome reagirati. Dosadašnji rezultati daju im za pravo da i dalje rade svoj posao.
A zašto cijena dionice ni je u skladu sa rezultatima kompanije to je jedna druga priča koja ima naj manje veze sa poslovanjem iste. Na žalost.
Ona 2 tankera se preuzimaju koliko se sjećam 2011. šta će tada biti nitko živ ne zna tako da je nepotrebno kritizirati poteze Uprave. Na njima je da pokušaju situaciju predvidjeti i shodno tome reagirati. Dosadašnji rezultati daju im za pravo da i dalje rade svoj posao.
A zašto cijena dionice ni je u skladu sa rezultatima kompanije to je jedna druga priča koja ima naj manje veze sa poslovanjem iste. Na žalost.
ali ako znamo da cijena dionice kad-tad dosegne svoju pravičnu vrijednost,onda možemo biti mirni,jer svima je jasno da trenutna cijena spada u rubriku–akcijskih cijena…pa tko voli nek izvoli,tko misli da će još dole,neka čeka..cijena je na cca 83% od ath,pa reče jedan kolega,sada je najsigurnije riskirati…možda se spusti za max 10% prema dole,ali to nas ne bi trebalo zabrinjavati,ja spavam mirno što se tiče atpl,a ona mi čini 80% portfelja…
A koji to sektor u RH neće biti (ili već nije) u gadnim problemima?
Brodari bivaju prvi pogođeni i prvi se oporavljaju jer su vezani za inpute u proizvodnji (konteneraši
i na outpute).
Febo, mislio sam na product carriere, ne brodarski sektor u cijelosti.
Dobro, generalno si u pravu, međutim brodarstvo uz količinu tereta ovisi i o količini brodskog prostora na tržištu.
A u ovom segmentu s obzirom na broj isporučenih novogradnji u 2008.g. i očekivanih u 2009.g. te starost postojeće flote, nevezano za gospodarsku aktivnost, ne očekuju tako dobre godine …
Ali kako šjor Vlaho kaže, brodarski ciklusi su nagli i nepredvidljivi …
A koji to sektor u RH neće biti (ili već nije) u gadnim problemima?
Brodari bivaju prvi pogođeni i prvi se oporavljaju jer su vezani za inpute u proizvodnji (konteneraši
i na outpute).
Febo, mislio sam na product carriere, ne brodarski sektor u cijelosti.
Dobro, generalno si u pravu, međutim brodarstvo uz količinu tereta ovisi i o količini brodskog prostora na tržištu.
A u ovom segmentu s obzirom na broj isporučenih novogradnji u 2008.g. i očekivanih u 2009.g. te starost postojeće flote, nevezano za gospodarsku aktivnost, ne očekuju tako dobre godine …
Ali kako šjor Vlaho kaže, brodarski ciklusi su nagli i nepredvidljivi …
[/quote]
istina…ali slažem se sa šjor Vlahom budući se radi o insajderu [wink]
Da će ATPL prebrodit i ovu krizu to nije sporno,a tome u prilog govori i ovaj potez uprave kojim je "šteta" znatno umanjena.Da Šjor Vlaho ne može pisati detalje o ovim dvama tankerima,to je jasno,al je isto tako jasno da je ovo ipak bilo biranje manjeg zla i dobar poslovni potez uprave.Posjedujem dionice ATPL-e i jedan od razloga je upravo sposobna uprava.
Btw,
Dundo Vlaho volia bi da Vam gori potezi drugih uprava ne budu orijentir ,rađe obrnuto. [thumbsup]
što se tiče drugog stupa stvar je potpuno jasna,niti se zakonski drugi stup može dirati,niti mirovinci mogu isplatiti taj novac odjednom nikome,ne odjednom,nego bi im trebalo 5 godina da se domognu love.mislim da je to čisto manipulantsvo našeg premijera koji je izravno utjecao na kretanje tržišta svojim izjavama,i za takvo što bi u bilo kojoj normalnoj zemlji bio kažnjen..dakle,po zakonu hanfa mora dignuti kaznenu prijavu protiv premijera..70% portfelja im je u obveznicama koje im nitko ne bi kupio,10% je u dionicama koje ne mogu prodati na ovako plitkom tržištu i u ovakvom trenutku,dakle,to je mlaćenje prazne slame našeg vrlog premijera…čista špekulacija,vjerovatno po nečijem nalogu,jer je taj dan redoviti promet iznosio 40 000 000 kuna,a samo atpl je ugrabljeno oko 8 300 000 kuna,laganih,pa sam onda i ja iskoristio taj premijerov gaf,da se malo podebljam..samo mi nije jasno tko je prodavao?koji su to maheri?