Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Evo malo današnjih time charter vozarina
Evo jas malo ohrabrujucih vijesti, u 2008 se je izrezalo 4 milijuna t brodova od toga samo u 11. i 12. mjesecu skoro 3,5 mil. t. I u 2009 se je pocelo uzurbanim tempom i vece tokom Sijecnja 2009 se je recikliralo skoro 40% od ukupne kolicine reciklirane 2006. Tjedno od 400-500 tisuca tona brodovlja izadje s trzista i zaputi se na posljednju voznju. Procjena je da ako se nastavi takvim tempom da ce do kraja 2009, 10% bulk carriera izaci s trzista.
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=35945&Itemid=93
U australiji luke zakrcene i privremeno zaustavljen izvoz psenice zbog zakrcenosti luka. Nisu kao u mogucnosti garantirati isporuku zbog snazne potraznje i ogromne kolicine brodova na cekanju. Vjerovatno hoce jos malo povisiti cijenu…
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=36025&Itemid=79
Atlanskoj bi bilo mudro sada kupovati JDPL na burzi, pa možda i ponuditi otkup državnog udjela.
Po ovim cijenama dobiju brodove za 0 kuna.
Evo malo današnjih time charter vozarina
…evo i cijeli link, a ne samo ono izrezano….
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
k/p 4700/9500
možda umjesto američkih treba obavijestit australske surfere. Dani velikih valova traju i traju, fašnik samo što nije
e ovo je vic godine. australci baš samo čekaju da investiraju u dubrovnik. navodno su već poslali izvidnicu prije 5 mjeseci ali se žena nije vratila. kažu da su dubrovčani osnovali specijalnu jedinicu kodnog imena "NEDAMO ATLANSKU" koja operira u nekakvom plavom kombiju i zatire svaki pokušaj preuzimanja u korijenu.
Atlanskoj bi bilo mudro sada kupovati JDPL na burzi, pa možda i ponuditi otkup državnog udjela.
Po ovim cijenama dobiju brodove za 0 kuna.
[/quote /
Osobno ne znam zašto bi ATPL kupovala JDPL, ali mislim da bi se našlo bi se puno kvalitetnijih investicija, ukoliko bi trebalo u nešto investirati, nego što bi bila investicija u JDPL. Obzirom da je ATPL i sama brodar, uz hotele, aviokompaniju, i nekakve građevinske planove sa INGR-om, bilo bi mudro investirati, recimo u poljoprivredno zemljište, marikulturu, tako da se otvori neka nova djelatnost tvrtke, a usput bi dio te proizvodnje mogla plasirati kroz vlastite hotele.
Broj: 614/09-F/IŠ
Dubrovnik, 13. veljače 2009.g.
ZAGREBAČKA BURZA d.d.
Odjel uvrštenja
(na pažnju gospodina Ivana Kolar)
Ivana Lučića 2a
10000 Z a g r e b
PREDMET: Obavijest o novim materijalnim okolnostima – činjenicama
Poštovani gospodine Kolar,
Ovim putem Vas izvještavamo o novoj materijalnoj okolnosti – činjenici za objavu.
Stupanje na snagu ugovora o gradnji dva tankera (za prijevoz sirove nafte, naftnih derivata i lakih kemikalija)
Nastavno na obavijest o sklapanju dva ugovora o gradnji tankera u korejskom brodogradilištu STX koju smo dali 4. veljače 2009.g., ovim putem izvještavamo da su u međuvremenu dovršene sve potrebne radnje za osnaženje ova dva ugovora.
Podsjećamo da smo u ranijoj obavijesti istaknuli da je sa brodogradilištem STX došlo do sporazuma o otkazivanju Ugovora o gradnji capesize broda od 181.000 DWT koji je trebao biti izgrađen i predan krajem ove kalendarske godine s time da su sa istim brodogradilištem sklopljeni ugovori o gradnji dva tankera za prijevoz sirove nafte, naftnih derivata i lakih kemikalija od 50.400 DWT, svaki sa šest skladišta za tekuće terete. Ovi brodovi će biti sagrađeni i predani Atlantskoj plovidbi između 01. listopada i 30. studenog 2011.g.
——————–
Molim Vas objavu ove informacije, te Vas pozdravljam s osobitim poštovanjem,
ČLAN UPRAVE i TAJNIK DRUŠTVA:
Ivica Šurković, dipl.iur.
http://www.zse.hr 13.02.2009.
Atlantska je dosta popušila na ovome poslu, nakraju će platiti 2 tankera po 50.000 DWT 110 ili nešto više milijuna dolara odnosno preko 1.100$/DWT, dok su trenutne cijene novih tankera oko 500-600$/DWT.
Meni još ovdje smrdi da su išle neke koverte tamo u 8. mj. (mjesecu sa najskupljim brodovima u povijesti brodarstva) ili je netko jako glup.
evo male promjene odnosa snaga:
3744 / 11277
[/quote]
ok to znači da idemo gore, jer kad se uporno objavljuje ponuda i potražnja očito želite stvoriti paniku da se pokupi od onih kolebljivih,,, a te ponude i potražnje po već neznam koliko puta ne govore ama baš ništa ako nisu u određenim granicama, +- 10, 20% cijene,,, jer mogu se stavit na prodjaju svih 1 2xx xxx komada po 2 000, 3 000, 4 000,,, kn,, kao što se može staviti i na kupnju x tisuća komada po 1, 10, ,,, kn
Ali ovo je ovdje već odavno postalo navlačenje malo gore-malo dolje, pa i ovaj moj post je bezveze,,,, svaka čast kolegama koji pišu o detaljima vezanim za poslovanje, imovinu, buduću projekciju kretanja vozarina i svemu šta ima veze sa konkretnim biznisom, pa bilo ono pozitivno ili negativno
mislim da je odnos kupnje i prodaje ipak relativna stvar, nekoi nalozi nisu ni vidljivi i pojedini investitori ne žele niti staviti naloge ako ne vide mogućnost za povoljnu transakciju, bilo da se radi o kupnji ili prodaji. Bolji je pokazatelj recimo kad se kvalitetan investitor pojavi u top 10 dioničara, ili kad takav investitor poveća svoj udio.
Atlantska je dosta popušila na ovome poslu, nakraju će platiti 2 tankera po 50.000 DWT 110 ili nešto više milijuna dolara odnosno preko 1.100$/DWT, dok su trenutne cijene novih tankera oko 500-600$/DWT.
Meni još ovdje smrdi da su išle neke koverte tamo u 8. mj. (mjesecu sa najskupljim brodovima u povijesti brodarstva) ili je netko jako glup.
Još da dodam da su ovo 500-600$/DWT cijene brodova 08. i 09. po principu plati i vozi, u brodogradilištima se sa isporukom godinu, dvije može dogovoriti bitno niža cijena.