ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 05.11.2024. u 15:19
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,31
4.590
97
47,10
48,20
-0,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Evo malo današnjih time charter vozarina

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Evo jas malo ohrabrujucih vijesti, u 2008 se je izrezalo 4 milijuna t brodova od toga samo u 11. i 12. mjesecu skoro 3,5 mil. t. I u 2009 se je pocelo uzurbanim tempom i vece tokom Sijecnja 2009 se je recikliralo skoro 40% od ukupne kolicine reciklirane 2006. Tjedno od 400-500 tisuca tona brodovlja izadje s trzista i zaputi se na posljednju voznju. Procjena je da ako se nastavi takvim tempom da ce do kraja 2009, 10% bulk carriera izaci s trzista.

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=35945&Itemid=93

VIVA LA REVOLUCION !!!

U australiji luke zakrcene i privremeno zaustavljen izvoz psenice zbog zakrcenosti luka. Nisu kao u mogucnosti garantirati isporuku zbog snazne potraznje i ogromne kolicine brodova na cekanju. Vjerovatno hoce jos malo povisiti cijenu…

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=36025&Itemid=79

VIVA LA REVOLUCION !!!

Atlanskoj bi bilo mudro sada kupovati JDPL na burzi, pa možda i ponuditi otkup državnog udjela.
Po ovim cijenama dobiju brodove za 0 kuna.


Evo malo današnjih time charter vozarina

…evo i cijeli link, a ne samo ono izrezano….

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx


k/p 4700/9500

evo male promjene odnosa snaga:

3744 / 11277

forumsko pisanje nije financijsko savjetovanje za ulaganje na tržištima kapitala


k/p 4700/9500

možda umjesto američkih treba obavijestit australske surfere. Dani velikih valova traju i traju, fašnik samo što nije

e ovo je vic godine. australci baš samo čekaju da investiraju u dubrovnik. navodno su već poslali izvidnicu prije 5 mjeseci ali se žena nije vratila. kažu da su dubrovčani osnovali specijalnu jedinicu kodnog imena "NEDAMO ATLANSKU" koja operira u nekakvom plavom kombiju i zatire svaki pokušaj preuzimanja u korijenu.


Atlanskoj bi bilo mudro sada kupovati JDPL na burzi, pa možda i ponuditi otkup državnog udjela.
Po ovim cijenama dobiju brodove za 0 kuna.
[/quote /
Osobno ne znam zašto bi ATPL kupovala JDPL, ali mislim da bi se našlo bi se puno kvalitetnijih investicija, ukoliko bi trebalo u nešto investirati, nego što bi bila investicija u JDPL. Obzirom da je ATPL i sama brodar, uz hotele, aviokompaniju, i nekakve građevinske planove sa INGR-om, bilo bi mudro investirati, recimo u poljoprivredno zemljište, marikulturu, tako da se otvori neka nova djelatnost tvrtke, a usput bi dio te proizvodnje mogla plasirati kroz vlastite hotele.

sutra je novi dan.


Broj: 614/09-F/IŠ
Dubrovnik, 13. veljače 2009.g.

ZAGREBAČKA BURZA d.d.
Odjel uvrštenja
(na pažnju gospodina Ivana Kolar)
Ivana Lučića 2a
10000 Z a g r e b

PREDMET: Obavijest o novim materijalnim okolnostima – činjenicama

Poštovani gospodine Kolar,

Ovim putem Vas izvještavamo o novoj materijalnoj okolnosti – činjenici za objavu.

Stupanje na snagu ugovora o gradnji dva tankera (za prijevoz sirove nafte, naftnih derivata i lakih kemikalija)

Nastavno na obavijest o sklapanju dva ugovora o gradnji tankera u korejskom brodogradilištu STX koju smo dali 4. veljače 2009.g., ovim putem izvještavamo da su u međuvremenu dovršene sve potrebne radnje za osnaženje ova dva ugovora.

Podsjećamo da smo u ranijoj obavijesti istaknuli da je sa brodogradilištem STX došlo do sporazuma o otkazivanju Ugovora o gradnji capesize broda od 181.000 DWT koji je trebao biti izgrađen i predan krajem ove kalendarske godine s time da su sa istim brodogradilištem sklopljeni ugovori o gradnji dva tankera za prijevoz sirove nafte, naftnih derivata i lakih kemikalija od 50.400 DWT, svaki sa šest skladišta za tekuće terete. Ovi brodovi će biti sagrađeni i predani Atlantskoj plovidbi između 01. listopada i 30. studenog 2011.g.

——————–

Molim Vas objavu ove informacije, te Vas pozdravljam s osobitim poštovanjem,

ČLAN UPRAVE i TAJNIK DRUŠTVA:

Ivica Šurković, dipl.iur.

http://www.zse.hr 13.02.2009.

Atlantska je dosta popušila na ovome poslu, nakraju će platiti 2 tankera po 50.000 DWT 110 ili nešto više milijuna dolara odnosno preko 1.100$/DWT, dok su trenutne cijene novih tankera oko 500-600$/DWT.

Meni još ovdje smrdi da su išle neke koverte tamo u 8. mj. (mjesecu sa najskupljim brodovima u povijesti brodarstva) ili je netko jako glup.



k/p 4700/9500

evo male promjene odnosa snaga:

3744 / 11277
[/quote]

ok to znači da idemo gore, jer kad se uporno objavljuje ponuda i potražnja očito želite stvoriti paniku da se pokupi od onih kolebljivih,,, a te ponude i potražnje po već neznam koliko puta ne govore ama baš ništa ako nisu u određenim granicama, +- 10, 20% cijene,,, jer mogu se stavit na prodjaju svih 1 2xx xxx komada po 2 000, 3 000, 4 000,,, kn,, kao što se može staviti i na kupnju x tisuća komada po 1, 10, ,,, kn

Ali ovo je ovdje već odavno postalo navlačenje malo gore-malo dolje, pa i ovaj moj post je bezveze,,,, svaka čast kolegama koji pišu o detaljima vezanim za poslovanje, imovinu, buduću projekciju kretanja vozarina i svemu šta ima veze sa konkretnim biznisom, pa bilo ono pozitivno ili negativno

mislim da je odnos kupnje i prodaje ipak relativna stvar, nekoi nalozi nisu ni vidljivi i pojedini investitori ne žele niti staviti naloge ako ne vide mogućnost za povoljnu transakciju, bilo da se radi o kupnji ili prodaji. Bolji je pokazatelj recimo kad se kvalitetan investitor pojavi u top 10 dioničara, ili kad takav investitor poveća svoj udio.

sutra je novi dan.

Atlantska je dosta popušila na ovome poslu, nakraju će platiti 2 tankera po 50.000 DWT 110 ili nešto više milijuna dolara odnosno preko 1.100$/DWT, dok su trenutne cijene novih tankera oko 500-600$/DWT.

Meni još ovdje smrdi da su išle neke koverte tamo u 8. mj. (mjesecu sa najskupljim brodovima u povijesti brodarstva) ili je netko jako glup.

Još da dodam da su ovo 500-600$/DWT cijene brodova 08. i 09. po principu plati i vozi, u brodogradilištima se sa isporukom godinu, dvije može dogovoriti bitno niža cijena.

New Report

Close