ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 13:45
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.





Prodajom m/b Konavle, Atlantska plovidba nastavlja s procesom modernizacije flote, odnosno s rješavanjem dotrajalih brodova, koji bi prema međunarodnim standardima hrvatsku zastavu, pod kojom plovi i većina brodova Atlantske plovidbe, mogli dovesti na pomorske crne liste.

Molim info onako čisto informativno zašto bi došli na crne liste.

zato jer kada U.S.C.G. se popne na brod provede inspekciju broda i nade par nedostataka automatski zaustavlja brod ,naplacuje veliku kaznu dok se sve ne rijesi,ime broda se upisuje na te takozvane "crne liste" samo nedostaci moraju biti veliki za to npr.veliki problemi u stroju,propustanje tankove,istrosena i istanjena oplata itd.

[/quote]

ni ja ne kontam. kakve veze ima USCG s prodajom broda
[/quote]

Kak ne? Pa bolje ga prodat neg da ga USCG potopi. Gadna je to ekipa.
[/quote]

kada je brod star i ima nedostatke dolazi na crne liste svih port controla na svijetu pocinje biti cesce zaustavljan i sve ode naopako ,atpl to ne zeli ,zeli mladu flotu.mene osobno su zaustavili na jadroplovu 6 dana radi brodskih wc jer je netko od posade prijavio da su neispravi i u losem stanju.tako je i bilo nije mi bilo isplovljenja dok ih nismo promijenili.

Danas siguran rast, ukrcavat će se mirovinci dok još mogu, jer će DrIvo uskoro tim novcem poćeti
krpati proračun, turizam je u proteklom desetljeću bio jedna od glavnih poluga očuvanja stabilne kune, jer se kroz prihode od turizma u Hrvatsku slijevlo mnogo eura. Ti prihodi prošle su godine iznosili 7,3 milijarde eura, tako da bi pad prihoda od samo 10 posto izazvao manjak od 700 milijuna, eura pa bi
uskoro mogli gledati € na razinama od 8 do 8,5 kn….Viva La Argentina


Danas siguran rast, ukrcavat će se mirovinci dok još mogu, jer će DrIvo uskoro tim novcem poćeti
krpati proračun, turizam je u proteklom desetljeću bio jedna od glavnih poluga očuvanja stabilne kune, jer se kroz prihode od turizma u Hrvatsku slijevlo mnogo eura. Ti prihodi prošle su godine iznosili 7,3 milijarde eura, tako da bi pad prihoda od samo 10 posto izazvao manjak od 700 milijuna, eura pa bi
uskoro mogli gledati € na razinama od 8 do 8,5 kn….Viva La Argentina

Ako ti tako kažeš, sigurno će biti tako….Odsad ću te slijedit’…..


Danas siguran rast, ukrcavat će se mirovinci dok još mogu, jer će DrIvo uskoro tim novcem poćeti
krpati proračun, turizam je u proteklom desetljeću bio jedna od glavnih poluga očuvanja stabilne kune, jer se kroz prihode od turizma u Hrvatsku slijevlo mnogo eura. Ti prihodi prošle su godine iznosili 7,3 milijarde eura, tako da bi pad prihoda od samo 10 posto izazvao manjak od 700 milijuna, eura pa bi
uskoro mogli gledati € na razinama od 8 do 8,5 kn….Viva La Argentina

dobra, dobra [thumbsup]

post je sarkastični osvrt ili barem pokušaj osvrta na ekonomsku situaciju u hrvatskoj,
smješno je da se svaki post tumači kao drukanje…
Viva La Argentina, pardon Živio flyer


post je sarkastični osvrt ili barem pokušaj osvrta na ekonomsku situaciju u hrvatskoj,
smješno je da se svaki post tumači kao drukanje…
Viva La Argentina, pardon Živio flyer

Fala, fala…

čeka se 5 kom na 888, hoće, neće ????

ma kakav cash-r-a, 100% in

ma zabadava komentiranja… nakon kretenskog prijedloga o uzimanju novca mirovincima necemo vise o čemu moći komentirati

@ skoch
ne pretjeruj. Tek trlja okice. Sad će. Mora, jer bez njega smo izgubljeni i ne znamo kuda će burza. [lol]

. A meni se čini da ću trenutni CASH-R-A ostaviti gdje je dok se ne raspetlja stanje sa 2. stupom… I malo odmoriti živce i oči u međuvremenu… [cool]

sretno svima….

ovaj post nije ni u kojem smislu poziv na kupnju ili prodaju dionica.

Dry bulk market keeps positive momentum, albeit at lower pace

The Baltic Dry Index’s rally surged on Wednesday and is now above 2000 points at 2055. But for the first time in days, there some signs of fatigue, with the panamax sector remaining virtually unchanged. The capesize market meanwhile kept on powering through with the relative index now standing at 3822 points, up by 196 versus the previous day. According to the Baltic Exchange’s data, the average daily time charter for a capesize now stands at $39538. Commenting on the capesize market, Fearnley’s latest weekly report, issued yesterday said that the Baltic Capesize Index (BCI) has now risen 60%, including last week, while the average time charter is up by 80%. This positive development was attributed to a shortage of tonnage which was evident in both basins whilst Chinese ore import activity increased. The Brazil/China route jumped from $19.35 to $27.00 and the fronthaul time charter rate from $37,000 to $60,000. “West Australia/China rose more than $4.00 to $11.25 and the Pacific r/v $24,000 to $43,000. More period discussions were seen with modern 170,000 tonners asking in excess of $35,000 for 1 year. A "mature" 165,000 tonner was rumoured fixed for such a period in excess of $30,000” said Fearnley’s.
China, of course, is an important market for shippers, and many investors worry about a slowing Chinese economy. While there are some signs of this, it is a relative term. After all, China is on track to maintain an 8.5% rate of growth for the next four years. That’s considered breakneck speed for any economy, and it will add +50% to China’s GDP by the end of 2013. China will need iron ore and other materials to build out that growth. Brazil and other international suppliers with sell it, then ships will move it.

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=35781&Itemid=93

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Fondovi vjerojatno neće biti prisiljeni prodavati dionice jer 75% ulaganja mirovisnkih fondova predstavljaju državne obveznice RH sa različitim rokovima dospijeća – nešto i ove godine. Kako RH nema ni za papar, a kamoli za povrat duga mirovinskim fondovima sjetili su se genijalne ideje da prebiju potraživanja s fondovima – SAD I ODMAH , a preuzmu garantiranje mirovine – JENDNOM U BUDUĆNOSTI. To će ionako biti problem neke druge Vlade, koja će nam govoriti da je potez bio promašaj… Zvuči poznato zar ne?

Fixt.
Date Vessel Type DWT BLT Laycan T/C
Period Rate Comment Charterer
12.02
YASA NESLIHAN
Ship Name YASA NESLIHAN
DWT 82,849
Built 2005
Flag MAI
Draft 14,4290
TC 82,849 05 10/2 11-13 MOS USD 18,500 DAILY DANZAS
12.02
ORIENTAL SUN
Ship Name ORIENTAL SUN
DWT 72,651
Built 1998
Flag PAN
Draft 13,5210
TC 72,651 98 17-25/2 4-6 MOS USD 16,600 DAILY TMT

http://reports.platou.com/OnlineServices/Pages/BulkPeriodFixtures.aspx

New Report

Close