Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Krajnji rok za godišnji izvještaj je 15.03.09.
[/quote]
thanks….ima vremena….uglavnom se zna izvjesce vise manje, a nastave li ove vozarine ovim tempom bogli bi ugodno iznenadit i za 1 q?????
Pazi ovo, nakon milijun besmislenih postova "ide to dole, gore, nema se para na ZSE, ima se ali se cuvaju; bdi ce gore ili dole" napokon se dosjetili pitati nesto vezano uz poslovanje firme
odgovor na jedno od pitanja – da.
Koga više brige šta ti pišeš kad sve ima na Yahoo Finance forumu! To je sad fora, ipak su oni stranjski i samim time imaju kredibilitet, njih treba čitat i po tome trgovat! [sealed]
prodan brod u gibraltaru. eh, dajte mi sad recite, jer ne znam te stvari:
prodaja broda je u principu čisti dobitak. da li lova (za koliko je prodan??) ide u fi 1q ili… i može li se takvim stvarima manipulirati?
kao npr prodaja ajfona nakon zaključivanja kvartalnog izvješća i slično.
Pazi ovo, nakon milijun besmislenih postova "ide to dole, gore, nema se para na ZSE, ima se ali se cuvaju; bdi ce gore ili dole" napokon se dosjetili pitati nesto vezano uz poslovanje firme [shocked].
odgovor na jedno od pitanja – da.
Stvarno Jethro ti si zalutao sa ovim pitanjem na ovoj temi [lol]
Brod je prodan za oko 3M$,i ide u rezalište u bangladeš a tamo je trenutno cijena oko 270 dolara po toni.Po tome 13,943LTD*270=3.764,610$
[/quote]
hvala malibu. znači, za puste pare…
inače, onaj koji pita ispadne budala pet minuta, ali onaj koji ne pita ostane budala cijeli život.
toga se držim 🙂
uzdravlje!
Može li neki hint kako?
[/quote]
Danas nikako. Kad bude jednom pokazati ću ti ga. Na HT-u je vidljiv skoro pa stalno.
[/quote]
Ajde pliz, nemoj zaboraviti.
Prodajom m/b Konavle, Atlantska plovidba nastavlja s procesom modernizacije flote, odnosno s rješavanjem dotrajalih brodova, koji bi prema međunarodnim standardima hrvatsku zastavu, pod kojom plovi i većina brodova Atlantske plovidbe, mogli dovesti na pomorske crne liste.
Molim info onako čisto informativno zašto bi došli na crne liste.
Prodajom m/b Konavle, Atlantska plovidba nastavlja s procesom modernizacije flote, odnosno s rješavanjem dotrajalih brodova, koji bi prema međunarodnim standardima hrvatsku zastavu, pod kojom plovi i većina brodova Atlantske plovidbe, mogli dovesti na pomorske crne liste.
Molim info onako čisto informativno zašto bi došli na crne liste.
zato jer kada U.S.C.G. se popne na brod provede inspekciju broda i nade par nedostataka automatski zaustavlja brod ,naplacuje veliku kaznu dok se sve ne rijesi,ime broda se upisuje na te takozvane "crne liste" samo nedostaci moraju biti veliki za to npr.veliki problemi u stroju,propustanje tankove,istrosena i istanjena oplata itd.
Može li neki hint kako?
[/quote]
Danas nikako. Kad bude jednom pokazati ću ti ga. Na HT-u je vidljiv skoro pa stalno.
[/quote]
Ajde pliz, nemoj zaboraviti.
[/quote]
Gledaj te kolega ja od toga ne bi pravio nikakvu nauku jer je to stvar čisto iskustva, intuicije i malo sreće. Radi se zapravo o jednom ili više "ogromanskih" naloga koji su istovremeno postavljeni na kupnju i prodaju te formiraju jedan tunel unutar kojeg se cijena odbija. Da bi iskočila van tog kanala mora postojati veća financijska moć da ga probije tj. moraš kupiti sve što je postavljeno kao recimo graničnik,a mi mali nemamo tu moć već smo prisiljeni kupovati ili prodavati unutar tih gabarita. I kad bi kupio sve oni imaju toliko dionica da će za sekundu postaviti nove na istoj cijeni. Tek kada se ti nalozi sklone cijena se miče gore ili dolje. Za primjer razmislite si kako je danas prodano 13 Mkn a da se cijena ni je pomakla ni za jotu? Zato jer "oni" pretakanjem iz šupljeg u prazno stvaraju privid da je ta cijena ok tako dugo dok ne iscrpe sve prodavače na toj razini pa će se onda pomaknuti za kunu i loviti tisuće drugih koji će pomisliti da je i ta cijena ok. Kad požele da poguraju cijenu gore prvo će maknuti veliki nalog sa prodaje i ošinuti malo po Asku a drugi će ih slijediti. Borba protiv toga je uzaludna za to se treba naučiti plivati u tunelu i zadovoljiti se malo manjom zaradom.
Prodajom m/b Konavle, Atlantska plovidba nastavlja s procesom modernizacije flote, odnosno s rješavanjem dotrajalih brodova, koji bi prema međunarodnim standardima hrvatsku zastavu, pod kojom plovi i većina brodova Atlantske plovidbe, mogli dovesti na pomorske crne liste.
Molim info onako čisto informativno zašto bi došli na crne liste.
zato jer kada U.S.C.G. se popne na brod provede inspekciju broda i nade par nedostataka automatski zaustavlja brod ,naplacuje veliku kaznu dok se sve ne rijesi,ime broda se upisuje na te takozvane "crne liste" samo nedostaci moraju biti veliki za to npr.veliki problemi u stroju,propustanje tankove,istrosena i istanjena oplata itd.
[/quote]
ni ja ne kontam. kakve veze ima USCG s prodajom broda
Prodajom m/b Konavle, Atlantska plovidba nastavlja s procesom modernizacije flote, odnosno s rješavanjem dotrajalih brodova, koji bi prema međunarodnim standardima hrvatsku zastavu, pod kojom plovi i većina brodova Atlantske plovidbe, mogli dovesti na pomorske crne liste.
Molim info onako čisto informativno zašto bi došli na crne liste.
zato jer kada U.S.C.G. se popne na brod provede inspekciju broda i nade par nedostataka automatski zaustavlja brod ,naplacuje veliku kaznu dok se sve ne rijesi,ime broda se upisuje na te takozvane "crne liste" samo nedostaci moraju biti veliki za to npr.veliki problemi u stroju,propustanje tankove,istrosena i istanjena oplata itd.
[/quote]
ni ja ne kontam. kakve veze ima USCG s prodajom broda
[/quote]
Kak ne? Pa bolje ga prodat neg da ga USCG potopi. Gadna je to ekipa.
Gledaj te kolega ja od toga ne bi pravio nikakvu nauku jer ……. Borba protiv toga je uzaludna za to se treba naučiti plivati u tunelu i zadovoljiti se malo manjom zaradom.
Tnx na trudu i detaljnom primjeru. Shvatio sam. Problem mi je očito što se na 10 prvih bid/ask ponuda to često ne vidi.