Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
@halo bing
dešava se upravo suprotno od onoga što se dešavalo prije dvije/tri godine kada su na bilo kakve vijesti cijene letjele u nebo, neovisno o veličini ili jačini vijesti, što je to sve dovelo do ovoga što imamo sada, a to je veliki NIŠTA.
Zašto je to tako? Zato što su kontrolu preuzeli oni koji su do jučer vozili se u fičeku i pili konjak, dobrim rječima brzo napredovali i rekli sada mi preuzimamo stvari u svoje ruke, i to je tako. Više ne voze fičeke, imaju dobro složen tekst i brzo napreduju i vjeruju da su uspješni sve do onda kada stvari počnu se dešavati. Dešavanje stvari je puno gore nego nedešavanje, jer kod nedešavanja one postaju standard, a kod dešavanja one mogu izmaći kontroli.
I još nešto, u zadnje vrijeme sam razgovarao da dosta pojedinaca/ulagača. Nijedan prilikom ulaganja nije spomenuo ni jedan pokazatelj da li koristi za ulagaje, što znači da većina ulaže i dalje na temelju graha, niš čudno. Ili im se priduži ili se makni.
Jep evo ga u Bangladešu
[/quote]
Ne kužim tehniku prodaje u scrap.
Brod je u Gibraltaru , a prodan je u scrap u Indiju (Bangladesh).
Gdje ga režu – u Gibraltaru ili putuje na drugu stranu svijeta ?
[/quote]
Reže se u Indiji. Vozi tamo ili će ga odvući. Sjećaš li se onog francuskog nuklearnog nosača aviona što su ga vukli tamo pa ga Indijci odbili primiti te su ga vraćali natrag u Tulon?
Bud i Mare prodajte više [lol]
Shvatite to kao malu žrtvu virtualnoj zajednici.
..ako je virtualnoj zajednici,onda virtualno i prodajem..nema đabe ništa ..
ja sam još prije godinu dana stavila sve na prodaju na 3500 i tamo čučim još i sada [lol]
evo malo svjezih vijesti. U Kini cijene zeljeza na najvisoj razini u posljednjih 9 tjedana ali ima mjesta za dodatni rast. Luke zakrcene zeljeznom rudacom sto usporava istovar i utjece takodjer na porast cijena…
Steel prices are at a nine-week high and according to China Security News, a steel industry association official has said there is space for a further rise. The surge in demand has caused congestion at Chinese ports off-loading iron-ore that is contributing to rising ocean freight rates. The Baltic Dry Index, a gauge of commodity shipping costs, advanced a 14th day. The steel industry accounts for almost half of all dry-bulk cargo. With a 7.5 percent tumble in hot-rolled steel prices traded in Shanghai last week, it is clear demand is mainly driven by rod products for the construction boom being initiated by China’s economic stimulus plan.
Wuhan Iron & Steel Co., China’s fifth largest steel producer, was among the companies who raised March price. Tangshan Iron & Steel Co., the pulicly traded unit of China’s second-biggest steelmaker, surged 10 percent limit.
Angang Steel Co., China’s second-biggest mill, rose 5.08 percent on Shenzhen trading.
China Cosco, the world’s largest operator of dry-bulk ships, rose the 10 percent limit. Rizhao Port Co., China’s largest iron ore port, rose 9.07 percent.
Source: Proactive Investors
ja mislim da tu od čitavog prometa ima max. 10% dionica kupljenih od preplašenih malih dioničara…ostao je pretakanje iz šupljeg u prazno…navlačenje na prodaju…osim toga pogledajte koliko je na asku u prvih 10, sića..tko želi količinu mora jako dobro cijenu dignuti…
12.1.2009 826,81
9.2.2009 812,10
… prosječna cijena…na dan 12.1…i na dan. 9.2….da ja ne radim analizu…molim vas da je podastrete…ja sam neozbiljan…e i u tih nepunih mjesec dana prošlo oko 140k komada znači mali su "popušili" oko 14k…po vašoj računici…znači neko je u tom razdoblju pocicao oko 12 milja kuna atpl…po vašoj računici…jel to količina…i jel dignuo cijenu…pardon spustio…naravno uzmimo "dobre" vijesti u tom razdoblju…što se događa??…ak nije frka da podjelite to s nama ostalima…jer imam osjećaj da nešto naslučujete…
Evo ja prodajem danas, dosta je glupiranja… prelazim u redove kolege ententinisa
Evo ja prodajem danas, dosta je glupiranja… prelazim u redove kolege ententinisa
Evo i ja se žrtvujem, prodajem, gotovo je, nemam više nervi ovo gledati!!! [lol] [lol]
evo malo svjezih vijesti. U Kini cijene zeljeza na najvisoj razini u posljednjih 9 tjedana ali ima mjesta za dodatni rast. Luke zakrcene zeljeznom rudacom sto usporava istovar i utjece takodjer na porast cijena…
Steel prices are at a nine-week high and according to China Security News, a steel industry association official has said there is space for a further rise. The surge in demand has caused congestion at Chinese ports off-loading iron-ore that is contributing to rising ocean freight rates. The Baltic Dry Index, a gauge of commodity shipping costs, advanced a 14th day. The steel industry accounts for almost half of all dry-bulk cargo. With a 7.5 percent tumble in hot-rolled steel prices traded in Shanghai last week, it is clear demand is mainly driven by rod products for the construction boom being initiated by China’s economic stimulus plan.
Wuhan Iron & Steel Co., China’s fifth largest steel producer, was among the companies who raised March price. Tangshan Iron & Steel Co., the pulicly traded unit of China’s second-biggest steelmaker, surged 10 percent limit.
Angang Steel Co., China’s second-biggest mill, rose 5.08 percent on Shenzhen trading.
China Cosco, the world’s largest operator of dry-bulk ships, rose the 10 percent limit. Rizhao Port Co., China’s largest iron ore port, rose 9.07 percent.
Source: Proactive Investors
To trenutno ništa ne znači. Također ništa neće značiti ni ako za 1q budemo imali 200 milijuna dobiti.
Brodari sa ovim vozarinama posluju sa gubitkom. Vozarine su još uvjek male da bi brodari bili u plusu. To vam je isto kad bi benzin bio 50 lipa i sad poskupi benzin na 1 kunu i dalje INA je u gubitku.
Ja mislim da ima i onih koji govore kako prodaju, ili će prodati, a ustvari drukaju prema dole, da bi povoljnije kupili. [wink]
Juče je raspon cijene bio ne punih 30kn. Ako odigraš idealno -8kn trošak brokera moguća zarada po dionici je cca20kn. Ljudi moji šta se žalite? Je li može bolje?
Jutros sam zakasnio na kopnju po 800 za to ću one od prije da prodam čim pređe 82× i ponovno sutra kupiti po 80×. takova je situacija i samo se treba prilagoditi jer od kuknjave ne ma koristi.
Brodari sa ovim vozarinama posluju sa gubitkom. Vozarine su još uvjek male da bi brodari bili u plusu. To vam je isto kad bi benzin bio 50 lipa i sad poskupi benzin na 1 kunu i dalje INA je u gubitku.
Da, no zašto DRYS, DSX, EXM i ostali fino potežu desetak posto dnevno, paralelka s BDI-em?