ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 01:25
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ma sve OK Jethro, može cijena svukuda, al rastom vozarina ovdje se fundamenti drastično mijenjaju, pa s time i sigurnost uloga je veća. Velika je razlika između BDI 600 ili 2000. Puno veća nego BDI 7000 ili 9000. Nek dohvatimo 2000 i nek pana otpuže do 1500 [pray] i nema zime za eskime. Tim više jer je skraćena poluga, a ciklus nije prekinut. Guraju dalje, ne da im vrag mira. Neznam… moje mišljenje je da ako indexi dopužu do gore spomenutih vrijednosti, a ATPL i dalje bude oko ove cijene, ja bolju priliku trenutno ne vidim. Ali ne ide to tako…neće tebe čekati 800 kuna na BDI 2000… moraš prvo platiti cijenu da bi dobio fundament. Burza anticipira budućnost, jebiga… rizik.

I'LL BE BACK

Čudi me da nitko ne komentira ovu vijest o tankerima.
Ili ja barem nisam vidio komentare.
Osobno mislim da je to promašen potez isto kao što sam to mislio i za capesize.
Ne vidim apsolutno nikakav smisao u kupovanju tankera točno na peaku marketa kad je očigledno da tankerskom tržištu slijedi scenario koji smo gledali na tržištu rasutih tereta.
Istu takvu glupost su napravili kupnjom cape-a na peaku a sad to isto rade sa tankerima.
Pa za razdoblje od 2010-2013 se očekuje abnormalan oversupply tonaže tankera,
a svjetsko gospodarstvo je zamrlo i projekcije potražnje za naftom su vrlo pesimistične.
Da ne govorim o otvaranju ponovo novog segmenta poslovanja, jer bez obzira što je to brodarstvo,
nije isto raditi rasuti ili tankerski segment i to u ova vremena i to bez iskustva.
Bojim se da za dvije godine ne zamijene ugovore za tankere za ugovore za cruisere

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Čudi me da nitko ne komentira ovu vijest o tankerima.
Ili ja barem nisam vidio komentare.
Osobno mislim da je to promašen potez isto kao što sam to mislio i za capesize.
Ne vidim apsolutno nikakav smisao u kupovanju tankera točno na peaku marketa kad je očigledno da tankerskom tržištu slijedi scenario koji smo gledali na tržištu rasutih tereta.
Istu takvu glupost su napravili kupnjom cape-a na peaku a sad to isto rade sa tankerima.
Pa za razdoblje od 2010-2013 se očekuje abnormalan oversupply tonaže tankera,
a svjetsko gospodarstvo je zamrlo i projekcije potražnje za naftom su vrlo pesimistične.
Da ne govorim o otvaranju ponovo novog segmenta poslovanja, jer bez obzira što je to brodarstvo,
nije isto raditi rasuti ili tankerski segment i to u ova vremena i to bez iskustva.
Bojim se da za dvije godine ne zamijene ugovore za tankere za ugovore za cruisere

Forecast potražnje energenata, između ostalog, i nafte je čista kocka. To što sad trkeljaju da će potražnja za naftom u 2012 biti u banani stavljam u isti koš s onim šašavim Rusima koji su najavljivali 200 $ za barell još u 2008, a neki su spominjali 500 do 2010. Tankersko je tržište vrlo nepredvidivo, pa šta su samo pričali za 2008, pa eto rekordna. Možda je griz u burek, ne kažem… ali ne vidim ništa loše da diverzificiraju, pa nisu switchali pola flote u tankere. 2 broda su u pitanju. Mislim da ti nisi kompetentan ( a ni ja) da smatraš kako je to promašaj. Ljudi su u tom poslu cijeli život. Firma nije propala, dapače rade brutalno i ja vjerujem da nekog qurca znaju.

I'LL BE BACK

samo nekoliko detalja za razmišljanje …

datum 12.01.2009. Crobex 1871,81… ATPL najviša dnevna 840,00 , zaključna 830,00 … BDI ispod 1000
datum 05.01.2009. Crobex 1664,96 …ATPL najviša dnevna 815,00 , zaključna 798,00 … BDI … 1498 …
futuresi u plusu

komentar suvišan…
(sad će jedinice zaredati za čiste činjenice prekopirane sa weba) [cool]

Kolega Leconte,i dividenda u međuvremenu [thumbsup]

I'LL BE BACK

Dow Jones Industrial Average 8,063.07 Feb 5 +106.41 (+1.34%)
Dow Jones Transportation Averag 3,056.88 Feb 5 +65.06 (+2.17%)
DSX Feb 5 15.65 +0.65 +4.33%
http://finance.yahoo.com/intlindices?e=asia

Vidi mace!

SLAVONAC (malo san maka)

03.02.2009 > T: 29.01.09 Pros. cijena: 785,93
RB Dioničar Broj %
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.111 10,04%
2. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 132.070 9,46%
3. CROATIA OSIGURANJE D.D. 68.681 4,92%
4. CROATIA OSIGURANJE D.D. – ŽIVOTNO OSIGURANJE 68.680 4,92%
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 58.701 4,21%
6. JERKOVIĆ ANTE 54.868 3,93%
7. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 50.000 3,58%
8. LONZA VLAHO 48.842 3,50%
9. PBZ D.D. 41.090 2,94% +1003
10. ŠMOK DAMIR 29.965 2,15%

9.tka uporno prikuplja, znam da je stari datum, mislim da danas stavljaju update promjene dioničara na mojedionice. Meni cijela situacija sa ATPL izgleda kao štopanje cijene za akumulaciju, jer svaki put kad se poklope dobre vijesti, na asku se poslažu veliki nalozi taman da ih ne dodiruje kupnja, a na bidu skriveni. To mi izgleda bolje nego prije godinu dve kad se na bidu nasere meganalog pa se ekipa (i ja skupa sa njima) postavimo iznad i oni se istresu po nama.
Kolege netko jako želi ovu dionicu u velikim količinama

Autor teksta je pobornik teorija zavjere [smiley]

Capesize rates jump 21% as market gathers momentum

Brazil-Asia fronthaul ore route strides ahead in flurry of activity

THE Baltic Exchange’s capesize average time charter jumped 21% yesterday to around $26,500 per day as the Baltic Dry Index gained 182 points to close at 1,498.

“After a slow awakening after Chinese New Year, the market has gathered considerable momentum,” said Norwegian broker Fearnleys in its weekly report.


Čudi me da nitko ne komentira ovu vijest o tankerima.
Ili ja barem nisam vidio komentare.
Osobno mislim da je to promašen potez isto kao što sam to mislio i za capesize.
Ne vidim apsolutno nikakav smisao u kupovanju tankera točno na peaku marketa kad je očigledno da tankerskom tržištu slijedi scenario koji smo gledali na tržištu rasutih tereta.
Istu takvu glupost su napravili kupnjom cape-a na peaku a sad to isto rade sa tankerima.
Pa za razdoblje od 2010-2013 se očekuje abnormalan oversupply tonaže tankera,
a svjetsko gospodarstvo je zamrlo i projekcije potražnje za naftom su vrlo pesimistične.
Da ne govorim o otvaranju ponovo novog segmenta poslovanja, jer bez obzira što je to brodarstvo,
nije isto raditi rasuti ili tankerski segment i to u ova vremena i to bez iskustva.
Bojim se da za dvije godine ne zamijene ugovore za tankere za ugovore za cruisere

Tanker i chemical carrier nisu ista stvar.Zar ti se ne čini da je 54.000 premalo za tanker ?Vidi kombinaciju kod ULPL.

A od svih silnih analiza nitko nije primijetio da je zaplovio Držić !
3 nova broda u 3 mjeseca , i to čini se baš na vrijeme !


Čudi me da nitko ne komentira ovu vijest o tankerima.
Ili ja barem nisam vidio komentare.
Osobno mislim da je to promašen potez isto kao što sam to mislio i za capesize.
Ne vidim apsolutno nikakav smisao u kupovanju tankera točno na peaku marketa kad je očigledno da tankerskom tržištu slijedi scenario koji smo gledali na tržištu rasutih tereta.
Istu takvu glupost su napravili kupnjom cape-a na peaku a sad to isto rade sa tankerima.
Pa za razdoblje od 2010-2013 se očekuje abnormalan oversupply tonaže tankera,
a svjetsko gospodarstvo je zamrlo i projekcije potražnje za naftom su vrlo pesimistične.
Da ne govorim o otvaranju ponovo novog segmenta poslovanja, jer bez obzira što je to brodarstvo,
nije isto raditi rasuti ili tankerski segment i to u ova vremena i to bez iskustva.
Bojim se da za dvije godine ne zamijene ugovore za tankere za ugovore za cruisere

ima dosta istine u ovome što pričaš. pobjegao sam glavom bez obzira iz naftnog biznisa u kojem sam malo dublje bio. interesantno, iako ste totalno u opozitu, i ti i governor dobro govorite.
bajanje po načelu što-se-babuški-htilo-to-se-babuški-snilo o prospekciji cijene nafte u sljedećih xy mjeseci/godina stručnjaka i "stručnjaka" su totalna idiotarija. da stvar bude interesantnija, svačiji su argumenti (mislim na "kompetentne stručnjake") poprilično stameni i kad ih slušaš, rekao bi "u jeboteeee".
dakle, kad vidim boldano fontom 144 "predviđa se cijena nafte od xyz USD", zijevne mi se.
opet, osobno ne predviđam nafti budućnost. nije da je nema, no druge su stvari u igri.
vrlo skoro (sljedećih 7-10 godina) očekujem krš u naftnoj industriji. tržište prevoza tankerima – konsekventno tome. na ovome ću se zaustaviti, jer ovdje nije popularno o tome i na takav način.
dotaknuo sam naftu, a nisam htio. no kad sam vidio da se o tome nešto piše, nisam izdržao, a osim svega, od par jedinica glava neće boliti.

nego, ententententinis, onaj avatar sa zgodnom unukom ti je bio mljacovitiji nego ovaj sa beavisom hehehhhehehhhe :-))
nhf

Tanker i chemical carrier nisu ista stvar.Zar ti se ne čini da je 54.000 premalo za tanker ?Vidi kombinaciju kod ULPL.

Kolega, moram priznati da ne znam što želite reći.

"Brodogradilište STX prihvatilo je raskinuti ugovor o gradnji capesize broda, također bez otkaznih penala, uz istovremeno sklapanje dva nova ugovora o gradnji dva tankera za prijevoz sirove nafte, naftnih derivata i lakih kemikalija."

Tanker

"A ship designed for the carriage of liquid cargoes in bulk with cargo space consisting of many tanks. Tankers carry a variety of products including crude oil, refined products, liquid chemicals and liquid gas."

54 000 dwt je najnormalniji Panamax tanker

Panamax tankers- 50 000-80 000 DWT
"These vessels transport crude oil and petroleum products in Atlantic trade as well as sailing in a round-the-world service"

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

China eyes 30 bln yuan Shanghai-Hangzhou rail line

BEIJING, Feb 6 (Reuters) – China will start construction by late March on a 29.7 billion yuan ($4.35 billion) high-speed rail line connecting the cities of Shanghai and Hangzhou, Xinhua news agency reported on Friday.

Trains on the 159 km (100 mile) line will run at speeds of up to 350 km an hour, shortening the journey time to 38 minutes from more than one hour at present.

Shanghai’s mayor said in September that plans for the conventional high-speed line could delay the extension of the city’s maglev train line to Hangzhou, the scenic capital of adjoining Zhejiang province.

Xinhua quoted a a senior railway company official as saying that Baoshan Iron and Steel Co Ltd (600019.SS), Baosteel, would invest 2 billion yuan in the project.

The rest of the cost would be shared equally by the Ministry of Railways, Shanghai and Zhejiang, according to Yu Jian’er, chairman of Zhejiang Provincial Railway Investment Group Co Ltd.

Yu said the National Development and Reform Commission, the top economic planning agency, was likely to approve the project in mid-February. Construction would take two years, Xinhua said.

China is ramping up railway construction as part of a 4 trillion yuan stimulus plan announced in November to boost domestic demand in the face of flagging global growth.

Shanghai’s existing 30 km (18.6 mile) maglev, or magnetic levitation, line links its remote Pudong International Airport with a suburb, via trains that float along a magnetic cushion at top speeds above 400 kilometres an hour.

The world’s only commercially operating maglev train, it was partly developed and built by a German consortium including Siemens (SIEGn.DE) and went into service in 2003.

Chinese authorities hope to extend the maglev line to Shanghai’s domestic Hongqiao airport and then to Hangzhou.

The planned extension sparked protests a year ago by Shanghai residents who feared it would emit harmful radiation and bring down property values. ($1=6.833 Yuan) (Reporting by Alan Wheatley, Editing by Jacqueline Wong)

http://www.reuters.com/article/rbssIndustryMaterialsUtilitiesNews/idUSPEK6125720090206

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

New Report

Close