Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Sada je
DRYS +3%
DSX +
Očito je da korelacija BDI ATPL više ne postoji. Ima ko usporedni graf?
Polako Budde. Gdje je žurba? Fundamenti ove dionice se svakog dana drastično mijenjaju. Na bolje.[thumbsup]
1. kompanija je skratila polugu i time dodatno ojačala bilancu. Reinvesticije u flotu ovime nisu stale, dapače… samo su dijelom umanjene i diverzificirane na konto sigurnosti svih nas. Da stvar bude bolja, nisu plaćeni nikakvi penali. Neka vam poznavaoci struke objasne koliko je to ušteda (a ušteda je oblik zarade).
2. Sa panamax indeksom preko 1000, teze o eventualnim gubicima ATPL u nadolazećim razdobljima polako ali sigurno kopne. EBITDA teško da može biti negativna. EBIT možda zbog stope amortizacije koja bi mogla biti veća unosom novih brodova u bilancu (dakle flota je novija i skuplja). Vidjet ćemo što će iskemijati po pitanju amortizacije u nadolazećim izvješćima.
3. ATPL IDE DALJE, i hej… DIJELI DIVIDENDU u vrijeme dok se neke druge gazele prethodnog bulla na ZSE raspadaju po šavovima. Prava kompanija je prava kompanija, TO JE JASNO!! [thumbsup]
Očito je da korelacija BDI ATPL više ne postoji. Ima ko usporedni graf?
Polako Budde. Gdje je žurba? Fundamenti ove dionice se svakog dana drastično mijenjaju. Na bolje.[thumbsup]
1. kompanija je skratila polugu i time dodatno ojačala bilancu. Reinvesticije u flotu ovime nisu stale, dapače… samo su dijelom umanjene i diverzificirane na konto sigurnosti svih nas. Da stvar bude bolja, nisu plaćeni nikakvi penali. Neka vam poznavaoci struke objasne koliko je to ušteda (a ušteda je oblik zarade).
2. Sa panamax indeksom preko 1000, teze o eventualnim gubicima ATPL u nadolazećim razdobljima polako ali sigurno kopne. EBITDA teško da može biti negativna. EBIT možda zbog stope amortizacije koja bi mogla biti veća unosom novih brodova u bilancu (dakle flota je novija i skuplja). Vidjet ćemo što će iskemijati po pitanju amortizacije u nadolazećim izvješćima.
3. ATPL IDE DALJE, i hej… DIJELI DIVIDENDU u vrijeme dok se neke druge gazele prethodnog bulla na ZSE raspadaju po šavovima. Prava kompanija je prava kompanija, TO JE JASNO!! [thumbsup]
[/quote]
A jel ti se ne čini da preslabo odgovaramo na izvrsne vijesti, a na naznake loših na najgori mogući način, sjeti se samo korekcije i kako je ATPL reagirala -15%, -20% i onda dobra vijest +6%
Do 2011 ako ne i prije vjerujem da će se vozarine vratiti na razine iz 2008 a mi ćemo tada imati malo veću flotu, veću dobit, veću dividendu
Normalna tržišta sve to ukalkuliraju već sada u cijenu dionice.
Neka joj se do kraja 2010 cijena vrati na npr 2400kn to je 300% više od cijene po kojoj se sada trži.
Koja institucija danas može jamčiti prinos od 300% u godinu dana?
Uz ovakav BDI ,ATPL bi trebala biti puno višlje,a sad će je malo srušit kad ameri krenu, što nije u redu jer nema nikakve veze.
Polako Budde. Gdje je žurba? Fundamenti ove dionice se svakog dana drastično mijenjaju. Na bolje.[thumbsup]
1. kompanija je skratila polugu i time dodatno ojačala bilancu. Reinvesticije u flotu ovime nisu stale, dapače… samo su dijelom umanjene i diverzificirane na konto sigurnosti svih nas. Da stvar bude bolja, nisu plaćeni nikakvi penali. Neka vam poznavaoci struke objasne koliko je to ušteda (a ušteda je oblik zarade).
2. Sa panamax indeksom preko 1000, teze o eventualnim gubicima ATPL u nadolazećim razdobljima polako ali sigurno kopne. EBITDA teško da može biti negativna. EBIT možda zbog stope amortizacije koja bi mogla biti veća unosom novih brodova u bilancu (dakle flota je novija i skuplja). Vidjet ćemo što će iskemijati po pitanju amortizacije u nadolazećim izvješćima.
3. ATPL IDE DALJE, i hej… DIJELI DIVIDENDU u vrijeme dok se neke druge gazele prethodnog bulla na ZSE raspadaju po šavovima. Prava kompanija je prava kompanija, TO JE JASNO!! [thumbsup]
[/quote]
A jel ti se ne čini da preslabo odgovaramo na izvrsne vijesti, a na naznake loših na najgori mogući način, sjeti se samo korekcije i kako je ATPL reagirala -15%, -20% i onda dobra vijest +6%
Do 2011 ako ne i prije vjerujem da će se vozarine vratiti na razine iz 2008 a mi ćemo tada imati malo veću flotu, veću dobit, veću dividendu
Normalna tržišta sve to ukalkuliraju već sada u cijenu dionice.
Neka joj se do kraja 2010 cijena vrati na npr 2400kn to je 300% više od cijene po kojoj se sada trži.
Koja institucija danas može jamčiti prinos od 300% u godinu dana?
ATPL je bila 1000, kad je BDI bio 800. Sada je BDI 1500, a ATPL je 800
ATPL je bila 1000, kad je BDI bio 800. Sada je BDI 1500, a ATPL je 800
Pa o tome pričam simbolično rastemo, a ne daj bože da sutra Obama kaže da mu pas ima crijevnu bolest i da je zbog toga zabrinut mi bi sigurno našli poveznicu i uzrok pada ATPL i brodarskog sektora u cijelini
ATPL je bila 1000, kad je BDI bio 800. Sada je BDI 1500, a ATPL je 800
do sada koliko sam pratio atpl (kao i cijela burza) raste ili pada sa zaostatkom…to se posebno odnosi na BDI…
prvo BDI žestoko počne rasti pa tek onda atpl..
opustite se i ako imate love postavite se na 780 kuna i čekajte da se netko preplaši ili da ga entent preplaši i eto…