Kada je bio potop najvećih brodova, pad najvećih vozarina netko je dogovorio ovaj ugovor
dakle sve ovisi o sposobnosti uprave brodara da napravi prave ugovore
POSCO awarded its tender to move a 160,000-tonne 10% ore cargo from Guiaba to Kwangyang and Pohang to STX Pan Ocean at an easier $78.75 – a rate said to equate to about $206,000 daily
PANAMAXES Short period rates remained at healthy numbers and brokers suggested a tight tonnage supply at the back end of November. Supramax Slow but firm market. [color=blue]Ovo je jučer objavljeno dakle službena obavijest[/color] ovdje nebi trebalo biti velikih poremećaja kao na Cape-u…………. Pozdrav
Potvrdjujem gore izneseno plus dodajem malo S&P marketa:
The US$100m secondhand Panamax is now a reality. That is what Korean buyers paid last week for the “Nicole”(77.000dwt,built 2007 Japan). Meantime Rizhao Steel paid US$68m for the “Golden Bridge”(69,000dwt,built 1995 Japan) and even the 23yr old “Astron Spirit” (65,000dwt built 1984 Japan) obtained US$34.7m !!!!!![/b][/b]
Dakle,uzmite našu flotu, stavite priblizno ove cijene i zavrtiti ce vam se u glavi!
Alien,
to ti je zbog broja 13 od jučer! I ja sam slično prošao, pa budući da danas realnija polovica obitelji ne da minus na tekućem i kreditne kartice na raspolaganje, koliko god je uvjeravao, današnji dan zaključujem izrekom: Pajdo, pare nisu problem, para nema…
Živjeli!
Najveći gubitak su napravili brodari koji su sklapali vozarine za Atlanski ocean, a najveće dobitke Kina i Brazil, nije došlo do značajne promjene vozarina, već je došlo do isticanja sposobnosti brodara da sklope prave ugovore……
zanima me gdje mogu naci posto 70 000 tona zeljezne rude, 70 000 tona zita, kukuruza, soje, jecma itd.
zanima me gdje mogu naci posto 70 000 tona zeljezne rude, 70 000 tona zita, kukuruza, soje, jecma itd.
bez brodova to ne mogu dopremiti i to brodari znaju[smiley2]
Ma mene zanim dal netko od upucenijih zna…………….kako dopremit radnu snagu iz Kine,ustvari dal ide i to pod rasute terete………ili idu uz zito[smiley2]
prijava:
maleni (koliko slobodne finan. dopustaju) dokup i OUT OF CASH
: (
(isto i DLKV)
Evo da napišem da Kina nije utjecala na pad koji je nastao na Cape sizu, već manji brodari koji su kao početnici utjecali na pad vozarina Cape siza……… Brodovi se ne štancaju na liniji stoga ovo je samo kratkoročno jer potražnja za brodovima je jako snažna pogotovo u ovom periodu godine kada se traži puno robe.. Svi zaboravljaju da je rast ATPL stao kada je BDI indeks bio 9000. a puno se plaše jer je pao na 10886
Pozdrav[smiley2]
Alien: ” matrix90: ” [color=blue]Pad vozarina može srušiti dionice brodara[/color] http://www.seebiz.eu/hr/burze/pad-vozarina-moze-srusiti-dionice-brodara,1510.html ” Ajd za pocetak nauci citati BDI pa se onda javi skupa s tim “novinarom”. Usput prouci nove cijene koje je ATPL dogovorio neki dan (hint: 20% su vece). ” Iz čiste znatiželje stavio sam ovaj link, kako bi vidio vaše reakcije. Nema razloga burno reagirati. Hvala
To nije ulaganje u znanje. Kolega Matrix, ulazite u znanje.
BigBoss, cijenim tvoj trud i nastojanje da educiras nove dionicare, ali potaknut histerijom “sto, kako, zasto” koja se pojavila padom cijene za koju NEMA nikakvog opravdanja pocinjem misliti da je to dobro…neka se drhtavci otresu i ne vracaju se….
Ljudi moji, znam da vas boli ako ste trenutno na gubitku, i ja sam sam dokupljivao u proslosti na ATH nakon cega je znalo pasti – a danas sam u lijepom plusu. Ne moze se pogoditi dno samo tako, a ako ne mozete cekati prodajte… evo mene boli sto sam out of cash…